Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Waat ein stom wiever bij ons op kantoor...
lijkt wel of dat die niks anders weten dan mijn dag te verpesten
Had ik eigenlijk morgen vrij, bellen ze me op dat ik morgen dus wel MOET werken. (anders heeft het gevolgen voor me). :shock:
MOETEN nog wel, ik moet maar een ding en dat is ademhalen!!
Reden dat ik moet werken: er zit ene thuis met wat tandpijn :banghead4rv:
pfffff, wordt dus echt tijd om een andere baan te zoeken :?

zo hehe, dat lucht op :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Waat ein stom wiever bij ons op kantoor...
lijkt wel of dat die niks anders weten dan mijn dag te verpesten
Had ik eigenlijk morgen vrij, bellen ze me op dat ik morgen dus wel MOET werken. (anders heeft het gevolgen voor me). :shock:
MOETEN nog wel, ik moet maar een ding en dat is ademhalen!!
Reden dat ik moet werken: er zit ene thuis met wat tandpijn :banghead4rv:
pfffff, wordt dus echt tijd om een andere baan te zoeken :?

zo hehe, dat lucht op :wink:

..in de zorg ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

zorg-wekkend :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik werk nu in de zorg ja, maar als ik wat anders kan krijgen, doe ik dat ook....
Ik ga zometeen ff de directrice opbellen en haar de methodes van haar kantoorpersoneel ff voorleggen :twisted: (ja ben een echte bitch) :wink:

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"Ik ga zometeen ff de directrice opbellen en haar de methodes van haar kantoorpersoneel ff voorleggen :twisted: (ja ben een echte bitch) :wink:

GO, girl!  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Ik werk nu in de zorg ja, maar als ik wat anders kan krijgen, doe ik dat ook....
Ik ga zometeen ff de directrice opbellen en haar de methodes van haar kantoorpersoneel ff voorleggen :twisted: (ja ben een echte bitch) :wink:

Mijn vrouw werkt ook in de zorg :roll: Was heel herkenbaar wat je schreef.  Ook typisch dat de ene groep mensen nog kruipend naar het werk gaat bij wijze van en een andere groep voor haarsplit al thuis blijft en er niet mee zitten dat er dan iemand anders moet opdraven.

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik werk nu in de zorg ja, maar als ik wat anders kan krijgen, doe ik dat ook....

Mijn vrouw werkt ook in de zorg :roll: Was heel herkenbaar wat je schreef.  Ook typisch dat de ene groep mensen nog kruipend naar het werk gaat bij wijze van en een andere groep voor haarsplit al thuis blijft en er niet mee zitten dat er dan iemand anders moet opdraven.

Ach je hebt luxe paarden en werk paarden.
Ik vind het niet erg om in te vallen, maar niet als men zegt je MOET.
daar kan ik niet tegen.

Anyway ik zal dus moeten morgen, tis hun way of the highway!
maar dit meadje gaat zelf wel es rondkijken en wellicht de highway kiezen. :wink:

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"

Ach je hebt luxe paarden en werk paarden.
Ik vind het niet erg om in te vallen, maar niet als men zegt je MOET.
daar kan ik niet tegen.

Anyway ik zal dus moeten morgen, tis hun way of the highway!
maar dit meadje gaat zelf wel es rondkijken en wellicht de highway kiezen. :wink:

Nummermelder is ook een manier om hiervanaf te zijn ;)

Road Racing Tonnie

Wij zoeken nog een vlotte representieve (vout geschreven) vrolijke jongedame, voor het werken op de kartbaan.
Taakomschrijving:
Het laten inschrijven v/d kartklanten
Horeca werk (keuken-bediening BBQ enz enz)
Enne ene RRH rijkelijk voorzien van koffie-fris.
E.e.a vindt plaats in een , geheel nieuwe kantine, keuken enz. in een zeer bosrijke omgeving, het betreft een buitenkartbaan
Kijk maar op www.kartingeefde.nl :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Nou vergis je niet tis ook een dagtaak als MFL-Bitch :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Wij zoeken nog een vlotte representieve (vout geschreven) vrolijke jongedame, voor het werken op de kartbaan.
Taakomschrijving:
Het laten inschrijven v/d kartklanten
Horeca werk (keuken-bediening BBQ enz enz)
Enne ene RRH rijkelijk voorzien van koffie-fris.
E.e.a vindt plaats in een , geheel nieuwe kantine, keuken enz. in een zeer bosrijke omgeving, het betreft een buitenkartbaan
Kijk maar op www.kartingeefde.nl :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D

Beetje uit de buurt :shock:
tsja en die RRH had ik wel goed verzorgd hoor :wink:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Beetje uit de buurt :shock:

er is altijd wel wat met die dames :rofl: je kan bij RRH op kamers door de week :lol:

WhomBom

moeten, dat moet ik ook niet. Daar kwam de ex-manager n half jaartje geleden ofzo ook achter, ik MOEST komen werken, ook al had ik opgeschreven dat ik vanaf die dag vakans had.. ook al moest ik nog inpakken omdat we de dag erna op vakans gingen... kben lekker niet gegaan  :P

Alleen.. als t je weekend-baantje is kun je zoiets natuurlijk makkelijker doen als wanneer t je baan is  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

poepen dat moet :shock:

zo gaat het niet alleen in de zorg...

ik MOET ook steeds meer in dezelfde tijd :roll: zit ook in de zorg maar gelukkig gaat alles (nog) in overleg...

en tegen tandpijn heb je goeie pijnstillers ;)

B-Witch

Weet het, ik zit er maar mooi mee,
ipv morgen lekker tegels uitzoeken, is het nu votte wassen :twisted:

anyway, de eerste sollicitatie is al verzonden :wink: