Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"Zit P al met de zweep achter je aan?

SM is best lekker als je aan de goed kant van de zweep staat  :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Het is toch geweldig hoe een vrouw altijd haar zin weet te krijgen :twisted:
En vooral hoe manlief het dan mag uitvoeren 8)

Precies, jullie winnen een gevecht, wij de oorlog :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Het is toch geweldig hoe een vrouw altijd haar zin weet te krijgen :twisted:
En vooral hoe manlief het dan mag uitvoeren 8)

Precies, jullie winnen een gevecht, wij de oorlog :mrgreen:

:shutup: psssssssssssst,  nie alles verklappen  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Schmetzke"Euhja.. iedereen heeft nu weekend... en ik... ik moet morgen en overmorgen om 5 uur opstaan om te gaan werken tot 6 :? En zaterdag trouwens ook  :?

Maarja, als de wekker af gaat dan denk ik maar aan woensdag  :D  :D  :D

Werk ze!

Ik ga morgen lekker 4 dagen naar de Harz  :twisted:

Herr Tod

Je kunt ook demonstratief de voordeur open zetten als ze weer met iets komen :twisted:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

The Dominator

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Kenteken M*-**-**, Rijksweg A76, gemeten 132km/h, na correctie 127, toegestane snelheid 120 boete, sanctie 23 pleuro,  :banghead4rv:

Mounty

Citaat van: "Dwars"Kenteken M*-**-**, Rijksweg A76, gemeten 132km/h, na correctie 127, toegestane snelheid 120 boete, sanctie 23 pleuro,  :banghead4rv:

datum ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Bah bah bah... wat zijn Amerikanen toch dom :roll: Ze vertrouwen Michelin niet omdat tijdens de Formule 1 een band knalde... maar ze vertrouwen wel een ME-Z4 als voorband en een ME-Z3 als achterband :lol: Maar die zijn wel 'super sticky'! Ja... daarom gaan ze 8000 mijl mee :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Schmetzke

Citaat van: "Herr Tod"Bah bah bah... wat zijn Amerikanen toch dom :roll: Ze vertrouwen Michelin niet omdat tijdens de Formule 1 een band knalde... maar ze vertrouwen wel een ME-Z4 als voorband en een ME-Z3 als achterband :lol: Maar die zijn wel 'super sticky'! Ja... daarom gaan ze 8000 mijl mee :?

:rofl: Super Sticky? Hoe noemen ze een SC1 dan?

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Dwars"Kenteken M*-**-**, Rijksweg A76, gemeten 132km/h, na correctie 127, toegestane snelheid 120 boete, sanctie 23 pleuro,  :banghead4rv:

datum ??
10 mei jl. :? ben echt een maniak met 7 km te hard  :guns: stelletje rukkers: :evil:  waar waren ze toen ze sjeelski's Busa gejat werd of toen ze de mijne probeerden te jatten :?: met hun lasergun of kodak achter een bosje eerlijke mensen wat geld aan ut aftroggelen; meer is het imo niet :evil:

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"

datum ??
10 mei jl. :? ben echt een maniak met 7 km te hard  :guns: stelletje rukkers: :evil:  waar waren ze toen ze sjeelski's Busa gejat werd of toen ze de mijne probeerden te jatten :?: met hun lasergun of kodak achter een bosje eerlijke mensen wat geld aan ut aftroggelen; meer is het imo niet :evil:

ja, regels zijn er om te overtreden  :yes6rs:

Mounty

Citaat van: "Dwars"

datum ??

tja..het systeem in nederland is niet in orde....veel blauw op straat om te kijken of jij en ik niet een stap te hard rijden of per ongeluk door rood glippen, geparkeerd staan met een wiel op de lijn omdat naast je een chaufeur zijn auto had die niet kon parkeren.....en ondertussen worden er een stel mooie motoren gejat..ook op straat.

10 mei was het zo dat ze zelfs van 2 kanten aan het flitsen waren..(Rijksweg A76. Lengte: 27 km. Afslagen. Rijksweg 76 (A 76) is een west-oost autosnelweg die van Belgiƫ naar Duitsland loopt door het zuiden van Nederlands-Limburg. De weg heeft een totale lengte van 27 kilometer.) en dat voor die 27 kilometrs

schande voor het blauw
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

cees

Heren,

wat zeuren we?
We weten toch dat je niet te hard mag rijden. Doe je dat wel kan het euro's kosten.
Ook ik rij bijna altijd (veel) te hard. Vorig jaar (maar) 4 bonnen. Is toch het risico dat ik zelf neem. Moet ik ook niet zeuren als ze op de mat vallen.

mzzl
Cees
uzzi voor de lol,  BMW voor het werk!

B-Witch

Het gaat er ook volgens mij niet om dat je een boete krijgt, je hebt gelijk dat je dat risico zelf loopt.
Maar gaat erover dat het systeem in Nederland niet deugt. ipv dat de politie wat doet aan criminaliteit zodat wij met een veiliger gevoel onze motoren kunnen parkeren, gaan ze als een stelletje lafbekken in de bosjes staan om de staatskas te spekken.
Als de verkeerspolitie wat meer surveilleerde dan zagen ze ook nog eens wat. en hadden crimenelen minder kans om wat te stelen.
En als je dan gepakt wordt voor te snel rijden, dan had je maar gewoon beter moeten opletten, of je aan de regels moeten houden, dan is het helaas, pindakaas...
You may own the bike, but the bike possesses you.