Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Citaat van: "cees"Heren,

wat zeuren we?
We weten toch dat je niet te hard mag rijden. Doe je dat wel kan het euro's kosten.
Ook ik rij bijna altijd (veel) te hard. Vorig jaar (maar) 4 bonnen. Is toch het risico dat ik zelf neem. Moet ik ook niet zeuren als ze op de mat vallen.

mzzl
Cees

Denk niet dat het een kwestie van zeuren is Cees, meer het beleid dat de minister en dus de politie er op na houdt in twijfel trekken. Ik weet ook wel dat ik in dit voorbeeld door te hard te rijden risico loop op een bon: echter een luttele overschrijding met dikke 10 km op een autosnelweg: slaat gewoon nergens op :!: Dat is gewoon de (staats-) kas spekken/vullen.

van mij mogen ze wat zinnigs doen zoals (motor-) dieven vangen. Denk dat de Pliessieagent zelf dat ook veel liever doet  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "cees"Heren,

wat zeuren we?
We weten toch dat je niet te hard mag rijden. Doe je dat wel kan het euro's kosten.
Ook ik rij bijna altijd (veel) te hard. Vorig jaar (maar) 4 bonnen. Is toch het risico dat ik zelf neem. Moet ik ook niet zeuren als ze op de mat vallen.

mzzl
Cees

Denk niet dat het een kwestie van zeuren is Cees, meer het beleid dat de minister en dus de politie er op na houdt in twijfel trekken. Ik weet ook wel dat ik in dit voorbeeld door te hard te rijden risico loop op een bon: echter een luttele overschrijding met dikke 10 km op een autosnelweg: slaat gewoon nergens op :!: Dat is gewoon de (staats-) kas spekken/vullen.

van mij mogen ze wat zinnigs doen zoals (motor-) dieven vangen. Denk dat de Pliessieagent zelf dat ook veel liever doet  :wink:

er zijn altijd mensen die de grens willen oprekken en het zijn die mensen die de kas vullen en dat is goed zo  :wink:

DeWitte

@#%$^@%& flikker ik me net een halve kop thee over de laptop: sufk*t dat ik ben @#%$@^  mja hij speelt nog (wel) zoals jullie zien  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"@#%$^@%& flikker ik me net een halve kop thee over de laptop: sufk*t dat ik ben @#%$@^  mja hij speelt nog (wel) zoals jullie zien  :?
:rofl:  :rofl:  , je moet ook koffie drinken als het nog vroeg is :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "Dwars"@#%$^@%& flikker ik me net een halve kop thee over de laptop: sufk*t dat ik ben @#%$@^  mja hij speelt nog (wel) zoals jullie zien  :?

nu plakt ie van de Thee ?.. :twisted: is iig spilproof of zoiets.

kid van kennis gooide de tomatensoep over de laptop...afspoelen onder de kraan was een optie dacht dat kind...mja..laptop zag er iig goed uit, voor op de schoorsteenmantel..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Je moet ook een hele kop pakken, die heeft wat meer ruimte. :worship-cool:  :worship-cool:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

#46 is back!

En hoe!!!!!  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

De MGP van Mugello was gewoonweg de max  :!:  :!:  :!: Dat was racen op het scherpst van de snede.  :yes6rs:  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"nu plakt ie van de Thee ?.. :twisted: is iig spilproof of zoiets.

yep sommige toetsen plakken en de muis waar het ook overheen ging nog het meest :evil:

Mounty

Citaat van: "Schmetzke"#46 is back!

En hoe!!!!!  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:

De MGP van Mugello was gewoonweg de max  :!:  :!:  :!: Dat was racen op het scherpst van de snede.  :yes6rs:  :yes6rs:

hoort dit niet in sportnieuws of zo ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gieskes

Heb ik eindelijk weer eens een uurtje tijd om een rondje te gaan rijden, staat me de Appie met een lekke voorband in de garage!! Grrrrrrr....   :evil:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

Citaat van: "Gieskes"Heb ik eindelijk weer eens een uurtje tijd om een rondje te gaan rijden, staat me de Appie met een lekke voorband in de garage!! Grrrrrrr....   :evil:

kreeg je ook nog nergens gefixed vandaag?? :?

The Dominator

Citaat van: "Gieskes"Heb ik eindelijk weer eens een uurtje tijd om een rondje te gaan rijden, staat me de Appie met een lekke voorband in de garage!! Grrrrrrr....   :evil:

had je niet effe velg van die andere kunnen omleggen dan??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Gieskes

Citaat van: "Dwars"

kreeg je ook nog nergens gefixed vandaag?? :?

Nope, als je 'ready to go' in je leren pakkie de fiets naar buiten rolt en die lekke tuup ziet is de zin wel over.

Citaat van: "The Dominator"

had je niet effe velg van die andere kunnen omleggen dan??

Van de CBR? Helaas, past niet. Het kriebelde wel om ff de CBR te pakken... :twisted:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Herr Tod

Vandaag eens 4 schroefjes uit mn uitlaatbochten gedraaid en een rondje Vijlen gedaan :lol: Dat knalt :rofl: Daarna rij ik terug naar huis door Hilleshagen... ik zie die auto en toen was het te laat :evil: Flits :roll: Toch zeker bijna 60 :guns:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

bert en ik ook, in nijswiller.... zeker 90

van voore  :rofl:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."