Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

AngelInMe

:laughing49so: Volgende keer weer je pak aandoen als je "erop uit" gaat met dat ding.

Net 40 enveloppen moet openen van het VGZ met elke een bijlage zonder inhoud, zijn toch heel wat bomen gekapt sinds de zorgverzekeringen gewijzigd zijn :roll:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Ik was vanmortgen ff stukkie gaan rijden, omstreeks 9.00 uur rondje vijlen, tjonge..leek wel of ze een blik bejaarden opengetrokken hadden.. :evil: pff op wegen waar ik normaal wel met 80-100KMH rij kon ik nu echt maar 30.. :evil: .en dan word je wel ingehaald door scootahs die rechts kunnen en mogen inhalen..pff.. :oops:
Dan rij je door de bebouwde kom op een voorrangsweg..komt er uit een weg van rechts een snorfiets die zonder te kijken een grote draai de weg op maakt.. :evil: gelukkig lette ik wel op.. :!: anders had ik een cylinder en 49cc erbij gehad. :shock:  Tis al de zoveelste keer dat ik zie dat fietser/snorfietser en brommers niet uitkijken als ze een weg opdraaien....totdat het misgaat..word er weer gezegd dat die motor wel te hard gereden zal hebben..pfff  :evil:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

kom er op m'n werk achter als ik naar huis wil vertrekken dat me linkermistlamp niet brand :? nou ja kan peertje kapot vd vele branduren denk je dan. :?

Middels nadere inspectie zie ik dat het beschermroostertje gebroken is en dat ie omlaag hangt: moet iemand tegenaan gelopen zijn: :fuckyou:  Wss de een of andere sufkut die brommers ging kijken in de pauze er tegen aan gaan hangen of tussen de moto's (die daar mooi op een rij staan) gesrjaveld :guns:

ff ter info: 1 zo'n lampie compleet kost 243,- duitse euro,- en ik weet niet of dat roostertje los te bestellen is :? heb het nu maar eens geplakt met sec.lijm. Mogge op onderzoek uit :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

das k*t..kijken andere nweer niet uit..en jij zit met de schade.. :evil:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke

Gieskes

Citaat van: "Dwars"kom er op m'n werk achter als ik naar huis wil vertrekken dat me linkermistlamp niet brand :? nou ja kan peertje kapot vd vele branduren denk je dan. :?

Middels nadere inspectie zie ik dat het beschermroostertje gebroken is en dat ie omlaag hangt: moet iemand tegenaan gelopen zijn: :fuckyou:  Wss de een of andere sufkut die brommers ging kijken in de pauze er tegen aan gaan hangen of tussen de moto's (die daar mooi op een rij staan) gesrjaveld :guns:

ff ter info: 1 zo'n lampie compleet kost 243,- duitse euro,- en ik weet niet of dat roostertje los te bestellen is :? heb het nu maar eens geplakt met sec.lijm. Mogge op onderzoek uit :evil:

:?  Tja en 't was me toch een potje mistig vandaag hè?!

Kiek ff wat veur un merk det lempke det is, es 't klink wiej hoargel den mosse mich mer ff een seintje geave. Kin ich misjien nog waal get veur versiere :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

merk??: Orginalteil BMW :? vandaar ook de prijs :cry:

The Dominator

Citaat van: "Dwars"merk??: Orginalteil BMW :? vandaar ook de prijs :cry:

is dat niet gewoon een hella lampje met cover??? dacht ik es gezien te hebben........ in dat geval....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

geloof me nou: ik heb er al eens ene van afgereden zelf :oops: lamp kun je niet uit elkaar halen is gegoten of hoe noem je dat?

The Dominator

Citaat van: "Dwars"geloof me nou: ik heb er al eens ene van afgereden zelf :oops: lamp kun je niet uit elkaar halen is gegoten of hoe noem je dat?

sja, mischien in kader van pimpen de lamkes eraf halen en op bmw forum aan de inkoopactie van xenon meedoen?? iig goedkoper (en veel veel licht)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

nix dervan die lemkes zijn vet 8) en blijven erop  :yes6rs:

je haalt toch ook niet de tieten van een vrouw :mrgreen: (slaat nergens op deze vergelijking :rofl:)

B-Witch

Ik snap het niet, als je toch iets stuk maakt van een ander, dan laat je toch ff wat horen van je, we zijn toch allemaal verzekerd voor dat soort dingen :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

pffffffffffff, gelukje bij een ongelukje :roll:  :roll:

afdekroostertje is los te verkrijgen, toch nog trotste 18,46 ex btw :? (22,05 net ff uitgeteld= hfl 48,75 :shock: voor een stukkie plastic)

Gieskes

Citaat van: "Dwars"merk??: Orginalteil BMW :? vandaar ook de prijs :cry:

Sinds wanneer maakt BMW zelf die lempkes dan?

Kiek noe es ff of doa noch een nummerke op steit...jenever ken tel hè?!

Esse mer neet aankums det se un zwart ringske mos hubbe ipv een blauw  :shutup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R