Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Motzippaldy

Citaat van: "Herr Tod"
Citaat van: "BoxerQ"zeg genie  :!:

heb je die brommer helemaal naar huis geduwd  :?:  :shock:

:rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Nee... ik heb hem tot aan de zwarte brug net buiten Eys geduwd, toen ff met de wouten gepraat, toen samen met Tom de berg op, bergaf gerold en daarna heeft Tom vanaf zijn motor tegen mijn passagiersvoetsteun geduwd totdat ik thuis was :worship-cool:

En dan  :?
Proud on the South  

Herr Tod

En dan... tja ik ben ook maar een mens :oops: Als je Eys binnen rijd dan rij je over een drempel, waarbij de achterbrug tegen de kabelboom kwam die vervolgens tegen het frame kwam. Even later brak daar een kabeltje en was het einde oefening. Als ik daar die gebroken kabel uit de boom had getrokken en in het stekkertje van de massa kabel had geduwd deed ie het weer :banghead4rv: Vandaag dus een nieuwe kabel getrokken en de kabelboom omgelegd :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"
toen ff met de wouten gepraat,/quote]

zagen we Dautzenberg ook nog eens... :roll:

btw, hier wat pics van de achterbrug;

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Vanmiddag op weg naar huis had ik weer zo'n "echte" motorrijder voor me rijden je kent ze wel :wink:  'n suzuki cruiser met 'n oude hippie, schat 50/60 jaar kleed zich als een van 30  :roll:  met 'n lulijzer in de helm  :!:.
Gaat deze hippie invoegen op de snelweg rijdt 90km vlak voor 't invoegen  :shock:  remt ie af tot 60km  :!: ja echt verzin 't  :shock:
alleen maar om achterom te kijken ( ik kon z'n kunstgebit zien ) of de weg vrij is  :oops:  rijdt ie me tijdens het omkijken bijna de vangrail in  :shock: .
ik zweer 't je de krant van zaterdag kreeg je er niet tussen  :twisted:.

ze zijn nog te stom om mee te praten  :shutup:

QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ"'n cruiser met 'n oude hippie, schat 50/60 jaar

:shock:  :shock: Wat doe ik nou weer verkeerd??? :shock:  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"ik zweer 't je de krant van zaterdag kreeg je er niet tussen  :twisted:.

ze zijn nog te stom om mee te praten  :shutup:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

$#$$%@%#$  ik vanmiddag mn airco voor op de slaapkamer gekregen, boormalletje mooi op muur geplakt en beginnen te boren, rechtsbeneden een gat van 70mm gemaakt door de muur naar buiten voor slangen naar buitenunit, pak in de binnenunit en jawel zitten daar de slangen links afgewerkt  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  dus aan andere kant nog maar een gat van 70 mm gezaagd (door muur van 60cm dik.........

maarja heb ik nu stroomkabeltje (3x2.5) door gat van 70 liggen.......

anyway op tijd van 2 uurtjes slaapkamertemperatuur met 8 graden gedaalt, dus vanavond maar weer extra dekentje opleggen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

airco op je slaapkamer?? verwend jongk :mrgreen: wordt ut daar nog wel heet trouwens dan??  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

tis idd heerlijk zo'n Airco......Lekker koel hier :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gieskes

Citaat van: "The Dominator"$#$$%@%#$  ik vanmiddag mn airco voor op de slaapkamer gekregen, boormalletje mooi op muur geplakt en beginnen te boren, rechtsbeneden een gat van 70mm gemaakt door de muur naar buiten voor slangen naar buitenunit, pak in de binnenunit en jawel zitten daar de slangen links afgewerkt  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  dus aan andere kant nog maar een gat van 70 mm gezaagd (door muur van 60cm dik.........

anyway op tijd van 2 uurtjes slaapkamertemperatuur met 8 graden gedaalt, dus vanavond maar weer extra dekentje opleggen :mrgreen:

Citaat van: "suzuki-girl"tis idd heerlijk zo'n Airco......Lekker koel hier :lol:

Euhm...durf 't bijna niet te vragen maaruh....  :shutup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

B-Witch

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "The Dominator"$#$$%@%#$  ik vanmiddag mn airco voor op de slaapkamer gekregen, boormalletje mooi op muur geplakt en beginnen te boren, rechtsbeneden een gat van 70mm gemaakt door de muur naar buiten voor slangen naar buitenunit, pak in de binnenunit en jawel zitten daar de slangen links afgewerkt  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  dus aan andere kant nog maar een gat van 70 mm gezaagd (door muur van 60cm dik.........

Citaat van: "suzuki-girl"tis idd heerlijk zo'n Airco......Lekker koel hier :lol:

Euhm...durf 't bijna niet te vragen maaruh....  :shutup:

:roll:
zal mijn reaktie in het vervolg beter formuleren :banghead4rv:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"rechtsbeneden een gat van 70mm gemaakt door de muur naar buiten voor slangen naar buitenunit, pak in de binnenunit en jawel zitten daar de slangen links afgewerkt  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Klassieke fout :rofl:

RTFM!!!! (Read The Fuckin' Manual)
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "The Dominator"rechtsbeneden een gat van 70mm gemaakt door de muur naar buiten voor slangen naar buitenunit, pak in de binnenunit en jawel zitten daar de slangen links afgewerkt  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:

boormal verkeerd omgehouden ??? tja... :twisted:  :twisted: zal zwijgen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Busaberke"

boormal verkeerd omgehouden ??? tja... :twisted:  :twisted: zal zwijgen..

neeje maar was een boormal zowel voor europees vasteland en voor engeland, vandaar dubbele weergave van gaten (engelsen zijn linksgeënt vandaar) maar had dus de italiaanse moeten volgen..... ,maar dat hadden die itakken weer vergeten te vermelden.......

en daarbij ben maar e kantoorpikske, vindt t al heel wat dat ik nne split-unit aangesloten krijg....... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl