Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

Joepie1958

Herr Tod schreef
CiteerAls je Eys binnen rijd dan rij je over een drempel
Daar moet je ook helemaal niet komen!!, die drempel ligt er speciaal om met de G.S. overheen te raggen, de rest moet rustig tot heel rustig rijden :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

WhomBom

Citaat van: "Joepie1958"de rest moet rustig tot heel rustig rijden :oops:

:?  en t is zo'n leuke "wieltjes los" drempel
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Herr Tod

Niet lang meer als daar te veel GS'en overheen rijden. Dan verzakt de hele drempel :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Niet lang meer als daar te veel GS'en overheen rijden. Dan verzakt de hele drempel :roll:

Als dat zou werken, dan moesten we HD4EVER maar vragen met hun zogenoemde trilplatenclub overal 10 keer er overheen te rijden. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Herr Tod"Niet lang meer als daar te veel GS'en overheen rijden. Dan verzakt de hele drempel :roll:

Als dat zou werken, dan moesten we HD4EVER maar vragen met hun zogenoemde trilplatenclub overal 10 keer er overheen te rijden. :twisted:

rammelt dat ding dan niet uit elkaar ?  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Citaat van: "Busaberke"rammelt dat ding dan niet uit elkaar ?  :?

:oops: De HD's(trilplaten) hopelijk niet en die opstakels hopelijk wel :evil:

B-Witch

Helemaal niet leuk!!!....Alles wat een motor heeft kwam ik volgens mij vanmorgen al tegen, en ik maar in dat koekblik van ouwtje naar ouwtje sjeesen.
nu ff thuis en straks kan ik weer gaan... :cry:
Waarom moet ik die menskes in hemelsnaam aankleden? zeker om ze vanaaf weer in hun pyama te kunnen helpen. :?

Maar gelukkig na dit weekend wel de komende 6 weekenden vrij , en dus veel tijd om te koetjsen 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Kzat vanmorgen ook te balen!
Wetende dat Haki, Sjeelski & consorten nu op het circuit gaan raggen terwijl ik moet gaan werken  :evil:
Maarja, het schijnt dat ik m'n tijd en geld ook af en toe aan andere zaken moet besteden dan m'n motor  :shock:

Have fun guys!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

1e dag van je vakansie met dik 40 graden koorts in bed liggen rillen, nee; da's fijn.  :cry: kruip weer terug :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"1e dag van je vakansie met dik 40 graden koorts in bed liggen rillen, nee; da's fijn.  :cry: kruip weer terug :?

Wellicht zijn dat ontwenningsverschijnselen van het werk ?

Beterschap!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

TTigertje

Citaat van: "Dwars"1e dag van je vakansie met dik 40 graden koorts in bed liggen rillen, nee; da's fijn.  :cry: kruip weer terug :?

Beterschap!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Ai, beterschap Hub. Ook diarree? Ik ben gelukkig weer een beetje bij gekomen.

B-Witch

Das idd geen leuke manier om je vakantie te beginnen :cry:
Beterschap :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:shock: Dat is toch echt geen vakantie, dat noemt men ZIEK. :cry:

Beterschap Hub en meldt je ziek dan krijg je die dagen terug.(als het goed is)

Motzippaldy

Citaat van: "QuattroFrits":shock: Dat is toch echt geen vakantie, dat noemt men ZIEK. :cry:

Beterschap Hub en meldt je ziek dan krijg je die dagen terug.(als het goed is)

:stupid:
Proud on the South