Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"in dit kader: vannacht is er in Maastricht een Pliessie-auto van een talud afgekuukeld bij een achtervolging op een belgische auto :rofl:

:shock: jajaja inderdaad een pliessie-muts aan het stuur :mrgreen:

Wie zegt dat er een vrouw achter het stuur zat? De bijrijder was wel een vrouw, die ligt met een ernstige bekkenbodemfraktuur in het ziekenhuis.

Trouwens die nieuwe cabrio's bij de politie zijn wel stoer 8)

QuattroFrits

:evil: Daar gaat alweer een groot deel van onze belastingcenten. :evil:

:roll: Hebben ze bij de pliesie geen fatsoenlijke chauffeurs die niet achter het stuur zitten te dromen. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

:twisted: Moet ik dan nou alles zelf doen. :twisted:

B-Witch

Kan je wel wat staaltjes van vrouwluuj automobilisten vertellen, krijg je spontaan last van je zenuwen als je dat ziet... :?
bijv: 60 waar je 80 mag, en dan midden over de weg, zodat je bijna niet kan inhalen, stil gaan staan voor een lege rotonde, in de remmen gaan staan als het verkeerslicht op groen staat, eerst remmen, dan richting aangeven, in 10x achteruit inparkeren en ondertussen de hele weg blokkeren enz enz...echt niet normaal, en de ergste zijn de mutsen die de station van manlief op vrijdag mee krijgen om boodschappen te doen :shock:  net of ze een tank aan het besturen zijn, de hele rijbaan is ingenomen en parkeren doen die in 3 vakken :roll:
Ben ik blij dat ik doorgaans te hard rij, ver voor me uit kijk in het verkeer, gewoon in 1x achteruit in kan parkeren, en de station van manlief flink op de flikker geef omdat ie anders lui wordt :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:roll: Er zijn ook mannen zat die zo rijden en niet alleen onder de oudjes. :?

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits":roll: Er zijn ook mannen zat die zo rijden en niet alleen onder de oudjes. :?

klopt, maar ik zit veel op de weg, en het valt me echt op dat het grootste deel van die huppel tutten zijn die het rbw bij een volle spaarkaart van de c1000 hebben afgehaald :?

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"en de ergste zijn de mutsen die de station van manlief op vrijdag mee krijgen om boodschappen te doen

daarom nooit een steetionwagon voor Dwars :twisted: men neme om te beginnen een "Sportswagon by AR", laat vrouwlief daar het hele jaar mee koetschen, dan kan ze er ook goed mee uit de voeten  :yes6rs: (die rijdt beter auto dan ik, meen ik echt, mja ik oefen alleen 2cv :oops: )  En pa blaast dan wel het stof uit de uitlaat op vakansie :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"en de ergste zijn de mutsen die de station van manlief op vrijdag mee krijgen om boodschappen te doen

daarom nooit een steetionwagon voor Dwars :twisted: men neme om te beginnen een "Sportswagon by AR", laat vrouwlief daar het hele jaar mee koetschen, dan kan ze er ook goed mee uit de voeten  :yes6rs: (die rijdt beter auto dan ik, meen ik echt, mja ik oefen alleen 2cv :oops: )  En pa blaast dan wel het stof uit de uitlaat op vakansie :mrgreen:

sommige vrouwen zijn gewoon de uitzondering op de regel, en kunnen wel autorijden, zoals jou vrouw (en ik) :wink:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"

sommige vrouwen zijn gewoon de uitzondering op de regel, en kunnen wel autorijden, zoals jou vrouw (en ik) :wink:

buiten dat gebleet   :twisted: als de man dan eens de familiekoetsch ri Italia duwt met dik 180, desnoods rechts inhalend :lol: "zeg kan ut wat geciviliseerder aso" :rofl: hot de moel vrouw en lees de kaart, niet dat we dalijk weer een afrit missen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "suzuki-girl"

buiten dat gebleet   :twisted: als de man dan eens de familiekoetsch ri Italia duwt met dik 180, desnoods rechts inhalend :lol: "zeg kan ut wat geciviliseerder aso" :rofl: hot de moel vrouw en lees de kaart, niet dat we dalijk weer een afrit missen :mrgreen:

voor mij kan het niet hard genoeg.
heb een keer gereden richting Oostenrijk, Mr. Kawa naast me, was bezig met de kleine jr achterin, en ik rijden.
Perfect geregeld een Tigra on full speed voor me, 3de baan vrijmaken voor mij met mijn slopel Astra.. 180 oppe klok.
Toen Mr. kawa dat zag, kreeg ik dus de wind van voren, dat ik een beetje minder hard moest rijden :shock:

En het ging net zo lekker..... :lol:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"slopel Astra.. 180 oppe klok.

:shock: da's idd lef hebben  :shutup:

B-Witch

Citaat van: "suzuki-girl"slopel Astra.. 180 oppe klok.

:shock: da's idd lef hebben  :shutup:

Kan je vertellen die kan nog harder.... :twisted:

mijn cinqie tegenwoordig haalt de 150
:mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"voor mij met mijn slopel Astra.. 180 oppe klok.
Toen Mr. kawa dat zag, kreeg ik dus de wind van voren, dat ik een beetje minder hard moest rijden :shock:

En het ging net zo lekker..... :lol:

:twisted: Wat 'n ouw ziebel :twisted:

Hakinnen

alé..lucht mijn hart............. :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

GVD..

:twisted:  :twisted:  :twisted:

zonet thuisgekomen van een fikse (snelle) snelwegrit ..

blijkt dat het zware slot in het zijvakje van mijn rugzakje waarschijnlijk een rits heeft opengeduwd..alé..de wind erin en voila..

kom er dus thuis achter dat ik vanuit min rugzakje

-een pakje shag en een aansteker verloren ben..no problemo
- een sleutelbos met huissleutels e.d verloren ben .. problemo
--en mijn complete portefuille met het kenteken van de paso, de kopie(godzijdank) van het kenteken van de "test-duc-paulsmart"rijbewijs, identiteitskaart, creditkaart, 2 postbankpassen, makropas , wat visitekaartjes, groene kaart van de paso en wat cash geld verloren ben..
mucho problemo dus

uit mijn rugzakje gewaaid dus ergens op de snelweg.

alé..ben ik mooi klaar mee..heb het wel gehad voor vandaag weer..

bah..heb echt de balen nu..

anyway..heb zonet maar alle passen laten blokkeren voor de zekerheid..

ook fijn , kom ik zelf niet aan mijn geld omdat ik geen passen meer heb en ook niks om me te legitimeren aan de balie..

moet 6 werkdagen wachten op nieuwe pinpassen..

hoop dat de sleutels ver weg liggen van de portefuille anders heeft de vinder dus en adresgegevens en huisleutels..maar het zal wel allemaal uiteengewaaid ergens in een middenberm liggen..

pfffffffff

edit: weet overigens iemand of e.a "verzekerd is in zo'n geval...zijn de kosten e.d op "de verzekering"  te verhalen?

Herr Tod

Damn dat zuigt, sta je wel even nieuwe woorden te blèren denk ik :? Ik was vorige week mn rugzak (Kippling waarvan ik alleen het grote deel gebruik) vergeten dicht te maken toen ik naar huis 'reed' (15 km binnendoor in <10 mins inclusief warm rijden) na de middagdienst. Onderweg had ik dat wel door maar geen zin om te stoppen. Ik had nog een banaan in de boterhammendoos, thuis aangekomen was het bijna milkshake :shock: Daar gebeuren de vreemdste dingen in een rugzak tijdens een ritje :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: