Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

vlgs mij gaat half MFL erop uit: Dwars gaat ook 2 daagjes met moeders achterop strepen trekken richting Letzebourg / France :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Is ook niet vreemd, het is al bijna oktober, en ik denk dat we dit mooie weer niet meer lang houden, mss wel het laatste warme weekend van het seizoen, dus er van profiteren zou ik zeggen,

Dwars, jij en P ook veel plezier :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

word wel heel tuttig zo hiero :roll: : maar iedereen veel plezier van ut weekend als je erop uit trekt met de moto :wink: en allemaal weer heel terug komen hiero 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Karin"@ AngelInMe, de orthopead in het ziekenhuis zei dat het de "weke" delen waren die alle zijn opgerekt en dat heeft gewoon maanden nodig om weer compleet geheeld te zijn. Ik merk wel verbetering maar heel langzaam, de aanhechtingen blijven pijnlijk. Kan er nog steeds niet op duwen zonder pijn te voelen.

Maar het goede nieuws is dat ik morgen voor 4 dagen vertrek naar Colombotte (Vogezen) om daar lekker te gaan toeren met de motor. Het wordt mooi weer dus er zijn ergere dingen om te doen  :twisted:

Ja dan zou ik wel rustig aan doen ;)

En ja iedereen veel plezier dit weekend :roll:

Joepie1958

Ik ga zondag eeeeeindelijk m'n trial-cursus volgen :lol:
Verslag volgt :wink:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Had ik vanaaf ff tijd om de staalflex leidingen van de koppeling te vervangen, zit het weer behoorlijk tegen.

Laatst heb ik de leidingen van de voorrem al gedaan, het ontluchten lukt me nog niet zo goed alleen. Daarom had ik het vervangen van de andere leidingen uitgesteld en uitgesteld...

Eindelijk zag ik een gaatje in me drukke schema :lol:  om deze  dan toch maar "ff" erop te knallen..twee boutjes los...leiding eruit, nieuwe erin..twee boutjes vast en vullen en ontluchten...

Wel alles ging best aardi op het verwijderen van de oude leiding na..beetje harder trekken en voila..eruit..

De nieuwe leiding is 1cm langer dus meer speling..wel prettig als je een ander route neemt. Alles gemonteert en ontluchten maar..pfffff

olie in reservoir..inknijpen hendel en ontluchtschroef losdraaien. Hierop had ik een slangetje gezet zodat ik kon zien of er alleen olie of ook lucht eruit kwam..
ging goed..alleen moet je dan ook op de inhoud van het reservoir letten..leeg dus en weer lucht erin gepompt..shit...opnieuw.

nou was mijn tijd alweer bijna op en moest ik andere dingen gaan doen maar dit ging ff voor...nu opletten....okay...geeb luchtbellen meer maar ook nog geen druk.?? Motor recht zetten helpt daarbij ook...helaas heb ik geen middenbok of dergelijke dus met de hand vasthouden,reservoir in de gaten houden,ontluchtnippel los en vastschroeven n de hebdel inknijpen..tja..was ik ff blij dat schoonbroer ff langskwam......afijn de boel ontlucht en ff testen..koppeling werkt wel weer..

FF de motor gestart maar er kwam alemaal vreemd licht onder het plastic vandaan....bougiekabel losgetrokken..en dan moeten de kappen er wel allemaal af, anders kom je er niet bij...tja..

Uurtje later was ik klaar, kon ik de andere dingen gaan doen en ben ik net kaar..pff...dat ff snel komt er bij dus niet meer in....moet ik toch meer tijd voor uittrekken de volgende keer..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"Ik ga zondag eeeeeindelijk m'n trial-cursus volgen :lol:
Verslag volgt :wink:

ttiwwp

The Dominator

#^$###%$##$^&#$^&@#^%$ had mooi in mn planning gezet dat ik om 16u ging stoppen en dan lekker naar huis tuffen.....
en jawel begint me toch niet om 15.55 te betrekken en een partij te regenen  :evil:  :evil:
en is sindsdien nog niet gestopt hiero!   :oops:  :oops:

en aangezien die belsjen hier niet in de regen kunnen rijden
Citeer(ow et begint te regenen REMMEN
in plaats van effe door te rijden en ruitenwissers aan te zetten) ga ik me ook niet op de snelweg
(en vooral niet in de buurt van Lummen) begeven.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

@Nippon

@##$$$$**&^%%% vandaag ging meneer hier ff naar de bouw in geleen met een stel steunen voor de balkonleuning we hebben een tekenprogramma met tekenaar, mooie ponsbanken, rolmaten en sukkels
wat blijkt  :!:   in 't werk zit hartmaat 80mm (zoals 't hoort) en wat maken die rukkers hartmaat 75mm dan vind ik 't niet erg dat 't gebeurt  :wink: .
Maar als er 2 negers ( ze zijn overigens blank  :wink: ) rondlopen met als taak toezicht houden en controleren  :roll:
dat is 't toch wel erg dat ik er achter moet komen dat niet klopt na 't verzinken  :shutup:  en we praten hier dus over een aantal van kleine 100 st  :evil:

en dan vinden ze 't gek dat ik na werktijd geen behoefte heb om met ze een buitenschoolse activiteit te ontplooien.

veelal zeg ik " als ik jullie 8 uur zie dan krijg ik net geen hoofdpijn "  :? .

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"@##$$$$**&^%%% vandaag ging meneer hier ff naar de bouw in geleen met een stel steunen voor de balkonleuning we hebben een tekenprogramma met tekenaar, mooie ponsbanken, rolmaten en sukkels
wat blijkt  :!:   in 't werk zit hartmaat 80mm (zoals 't hoort) en wat maken die rukkers hartmaat 75mm dan vind ik 't niet erg dat 't gebeurt  :wink: .
Maar als er 2 negers ( ze zijn overigens blank  :wink: ) rondlopen met als taak toezicht houden en controleren  :roll:
dat is 't toch wel erg dat ik er achter moet komen dat niet klopt na 't verzinken  :shutup:  en we praten hier dus over een aantal van kleine 100 st  :evil:

en dan vinden ze 't gek dat ik na werktijd geen behoefte heb om met ze een buitenschoolse activiteit te ontplooien.

veelal zeg ik " als ik jullie 8 uur zie dan krijg ik net geen hoofdpijn "  :? .

:laughing49so:

dacht dat er alleen bij "ons" vouten gemaakt werden :wink:

Joepie1958

En ik dacht dat er alleen fouten gemaakt werden, waar gewerkt wordt :nana9oi:  :nana9oi:  :nana9oi:  :yes6rs:  :yes6rs:  :whipping:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"En ik dacht dat er alleen fouten gemaakt werden, waar gewerkt wordt :nana9oi:  :nana9oi:  :nana9oi:  :yes6rs:  :yes6rs:  :whipping:

moet je me nog eens aan herinneren als je lampie uitgaat  :wink:

DeWitte

by the weg, vanmorgen, op mijn vertrouwde en rustige manier naar het werk aan het tuffen :twisted: : stel me netjes in het rechter voorsorteervak op, om links tussen de file in te snijden :roll: . Kijk ffkes in me spiegels: blauw en oranje :shock: waar komt die moto-lollie nou vandaan??? :shock: dan maar rechtsaf en bij het volgende kruispunt links voorgesorteerd en jawel hij dus ook, schuin achter me: (is trouwens nog best lastig volgens de regels rijden en snelheid aanhouden :lol: ) Ik denk daar is plek zat dus hij zal je daar wel aan de kant zetten :? Maar nee, die eikel bleef achter me aan tuffen. Toen ik weer rechtsaf een woonwijk in draaide, want toen wou ik het echt weten, reed ie rechtdoor.  pfffffffffff :P

meer geluk dan verstand :mrgreen: als ie 30 sec eerder achter me aan had gereden had ik hier zonder moto, rijbewijs en sokken gezeten :roll:

grow up  :banghead4rv:

karz

Citaat van: "Dwars"by the weg, vanmorgen, op mijn vertrouwde en rustige manier naar het werk aan het tuffen :twisted: : stel me netjes in het rechter voorsorteervak op, om links tussen de file in te snijden :roll: . Kijk ffkes in me spiegels: blauw en oranje :shock: waar komt die moto-lollie nou vandaan??? :shock: dan maar rechtsaf en bij het volgende kruispunt links voorgesorteerd en jawel hij dus ook, schuin achter me: (is trouwens nog best lastig volgens de regels rijden en snelheid aanhouden :lol: ) Ik denk daar is plek zat dus hij zal je daar wel aan de kant zetten :? Maar nee, die eikel bleef achter me aan tuffen. Toen ik weer rechtsaf een woonwijk in draaide, want toen wou ik het echt weten, reed ie rechtdoor.  pfffffffffff :P

meer geluk dan verstand :mrgreen: als ie 30 sec eerder achter me aan had gereden had ik hier zonder moto, rijbewijs en sokken gezeten :roll:

Haha die motolollie heeft zich vast kapot gelachen met jou  :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Citaat van: "Dwars"by the weg, vanmorgen, op mijn vertrouwde en rustige manier naar het werk aan het tuffen :twisted: : stel me netjes in het rechter voorsorteervak op, om links tussen de file in te snijden :roll: . Kijk ffkes in me spiegels: blauw en oranje :shock: waar komt die moto-lollie nou vandaan??? :shock: dan maar rechtsaf en bij het volgende kruispunt links voorgesorteerd en jawel hij dus ook, schuin achter me: (is trouwens nog best lastig volgens de regels rijden en snelheid aanhouden :lol: ) Ik denk daar is plek zat dus hij zal je daar wel aan de kant zetten :? Maar nee, die eikel bleef achter me aan tuffen. Toen ik weer rechtsaf een woonwijk in draaide, want toen wou ik het echt weten, reed ie rechtdoor.  pfffffffffff :P

Mijn broertje had laatst ook zo iets bij randwijck in eens een motorlollie achter hem, had hij net daarvoor zijn fzr 1000 even open getrokken op de snelweg gelukkig kon de motorlollie niet vastellen wat de snelheid geweest was (185) en kwam hij eraf met een waarschuwing
Smells like rubber