Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Citaat van: "karz"hahaa ik zie het al voor me:

Hij>Hoi , ik ben pietje puk en heb sinds kort een RF900

Wij<Ohja, dat is die 25 kw-er he ?  Die kennen we wel :yes6rs:

:rofl:  :rofl:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Mr. Kawa heeft met Rima motoren gebeld.
De RF is zeer zeker gewoon open :!:

Vanmiddag ff met mijn nichtje (Design) gebeld, als hij het veranderd wil hebben op zijn kentekenbewijs, moet ie dit met de RDW regelen, zij moeten bewijs hebben dat de motor idd meer pk's heeft dan vermeldt op het kenteken.
Hij krijgt dan een aangepast kentekenbewijs, kost ongeveer 60 euro :roll:

AngelInMe

Garantie tot aan de deur toch als je bij mensen thuis wat koopt? Zijn probleem dus, snap niet dat ie jullie daar op afrekent...

Ik heb gewoon levenslange garantie op mn cbr van de vorige eigenaar en ongelimiteerde poetsservice :lol:

B-Witch

ja jij hebt je dat wel goed geregelt,
goed dat Mr.Kawa meestal mijn motor ook poetst, en onderhoudt.

Van die koper hebben we niks meer gehoord. zal me ook een biet zijn wat die doet, en denkt, wij zijn van die RF af, en hebben nog genoeg ervoor gevangen, wetende dat er geen enkele dealer die meer wil inruilen :wink:

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Van die koper hebben we niks meer gehoord. zal me ook een biet zijn wat die doet, en denkt, wij zijn van die RF af, en hebben nog genoeg ervoor gevangen, wetende dat er geen enkele dealer die meer wil inruilen :wink:

Ken je een beetje :wink: maar zo klinkt ut alsof je een gare bak veels te duur hebt verkocht: je zal het anders (niet zo als het er staat) bedoelen dunkt me :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "suzuki-girl"Van die koper hebben we niks meer gehoord. zal me ook een biet zijn wat die doet, en denkt, wij zijn van die RF af, en hebben nog genoeg ervoor gevangen, wetende dat er geen enkele dealer die meer wil inruilen :wink:

Ken je een beetje :wink: maar zo klinkt ut alsof je een gare bak veels te duur hebt verkocht: je zal het anders (niet zo als het er staat) bedoelen dunkt me :wink:

Wij hebben veel plezier aan de RF beleefd absoluut, de RF was helemaal niet gaar, was nog een goeie motor.
Maar het is niet een veelverkocht type, je moet net een liefhebber treffen.
De RF is altijd een ondergewaardeerd model geweest, moest het afleggen tegen andere motoren in dat segment, terwijl hij prima voldeed, maar ja de looks (wij vonden hem mooi) waren niet zo gewaardeerd. :?
Bij bijv Motoport Echt staat er al één 3 jaar te koop, krijgen ze niet kwijt.
Andere Dealers wilden hem ook niet, reden: niet te verkopen voor hun.
En ja we hebben zat ervoor betaald gekregen, als je het naast de 2de optie zette: verkoop aan een opkoper, of optie 3 staan laten in de garage :wink:

WhomBom

wat n dag vandaag  :shock:  ik denk het is mooi weer, ik ga effe naar epen, daar wat rond aan t tuffen, wat aan t oefenen met sliden  :roll: en ik begon het net een beetje door te krijgen. Kom ik me toen bij die bocht bij murphy's forest of hoe die tent heet, dus ik rem, klik klik klik.... en t gaat allemaal goed tot opeens mn motor afslaat  :shock:  en dus mijn achterwiel gewoon stil stond  :?  naja, toch nog stil gekomen daar, weer gestart en door. Ik denk hoe kan dat nu? blijkt dat mn remblokjes achter op zijn  :x
ik dus maar doorgereden, zonder te sliden, kom ik op die weg naar onderen richting ijskraam voor zo'n bocht (daar ben ik met de dapp ook al es uitgevlogen, en schmetzke met de xr ook es, die bocht dus) ik rem wat laat en wat hard en opeens BAM...iieeeEEEEEE voorwiel staat stil... ik die rem gelost, maarja.. dat ging ik dus niet halen, dus weer harder remmen, achter ook erbij al zijn de blokken op.. mweer geblokkeerd voore.. maar toen ging ik niet meer zo hard, alle remmen los en een veldweggetje ingevlamd  :roll:  Toen dacht ik "hier moet ik een pic van hebben!" en dus maar effe een plaatje geschoten  8)  alleen jammer dat je de slipsporen niet ziet  :?

denk dat ik dalijk maar met de bus naar school ga....
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

AngelInMe

Volgens mij ben je een beetje levensmoe :roll:

WhomBom

nee hoor, daarom ga ik dalijk maar met de bus  :shutup:

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"denk dat ik dalijk maar met de bus naar school ga....

:shock:  :roll: :rofl:  zou ik ook doen :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"wat n dag vandaag

:rofl:

G, hoe vaak moet ik het nog zeggen.... Die GS van je IS GEEN SUPERMOTARD  :rofl:  :rofl:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:

WhomBom

nee, de gs is veel mooier  :nana9oi:

Steefke™

:shock: gelukkig heb je het er weer goed van af gebracht dat is toch het belangrijkste :wink:
Smells like rubber

karz

Morgen wordt het weer langer licht  !!! :yes6rs: {:)  {:)  :D  :D
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

ut weurd auch weer ns tied  :yes6rs:
Smells like rubber