Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

AngelInMe

Wat een leeg vandaag joa  8) en ich höb vrie :)

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"Wat een leeg vandaag joa  8) en ich höb vrie :)

ich auch :yes6rs:

mer ich mot ut ganse weekend smurges en saoves wirke, en ierste kersdaag auch weer.. :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "AngelInMe"Wat een leeg vandaag joa  8) en ich höb vrie :)

ich auch :yes6rs:

mer ich mot ut ganse weekend smurges en saoves wirke, en ierste kersdaag auch weer.. :evil:

Das minder :( Ich mot dan 2 daag wirrike en dan weer veer of vief daag vrie :) En noa die daag kiek ich eg oet!!! :D

AngelInMe

nog vief daag en ich moog weer riejuh  8)

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"nog vief daag en ich moog weer riejuh  8)

ich nog 5 minuten :lol: totdat ich de sjtievele gevonge han  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"nog vief daag en ich moog weer riejuh  8)

ich nog 5 minuten :lol: totdat ich de sjtievele gevonge han  :lol:

doe auch al??
Mr.Kawa is auch al rieje, zal waal biej Jolanda aan de koffie zitte :wink:

karz

:cum:  Wat was het vandaag lekker weer voor te rijden :mrgreen: :cool:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Citaat van: "karz":cum:  Wat was het vandaag lekker weer voor te rijden :mrgreen: :cool:
jah, en vanmiddag had ik vrij....maar helaas mag ik voorlopig niet rijden..ongeveer tot April. :?

Heb vandaag wel het achterlicht wat naar binnen verplaatst, en achter de knipperlichten weggehaald en een andere type op de kuipdelen geschroefd....geen uitsteeksels meer..
Foto's volgen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "karz":cum:  Wat was het vandaag lekker weer voor te rijden :mrgreen: :cool:
jah, en vanmiddag had ik vrij....maar helaas mag ik voorlopig niet rijden..ongeveer tot April. :?

Heb vandaag wel het achterlicht wat naar binnen verplaatst, en achter de knipperlichten weggehaald en een andere type op de kuipdelen geschroefd....geen uitsteeksels meer..
Foto's volgen..

:shock:  is je boetepotje leeg  :?:

WhomBom

of heeft ie een seizoens verzekering?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Mounty

Citaat van: "BoxerQ"
Citaat van: "FZ_Ron"

Foto's volgen..

:shock:  is je boetepotje leeg  :?:

Nee hoor...heb rechts nog maar 50% zicht....word 24Maart weer in orde gemaakt in Brunssum...Nieuwe lens erin..kleine operatie met als voordeel dat ik waarschijnlijk geen bril meer voor vast op moet...het nadeel is dat ik voorlopig voorzichtig moet zijn i.v.m. ontstekingen. tot die tijd is het niet verantwoord om op de motor te rijden..toch..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"tot die tijd is het niet verantwoord om op de motor te rijden..toch..

:shutup:  :lol: na die tijd wel wou je zeggen :mrgreen:

grepke, snelle beterschap kerel 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "FZ_Ron"tot die tijd is het niet verantwoord om op de motor te rijden..toch..

:shutup:  :lol: na die tijd wel wou je zeggen :mrgreen:

grepke, snelle beterschap kerel 8)

:lol:  thanks..

B-Witch

Nu snap ik ook waarom wild zo gevaarlijk kan zijn. :shock:
vanaaf bijna een aanrijding met een ree gehad.
In susteren in de middle of nowhere, aan de bosrand, moest ik zijn voor mijn werk. :?
gelukkig zag ik het dier op tijd, stond met zijn achterkant naar de weg, maar toen ik kwam zette die het op een lopen, en wat denk je??
jep, richting auto. :!:
dus die beesten komen echt op het licht af.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Nu snap ik ook waarom wild zo gevaarlijk kan zijn. :shock:

:shock: Sinds wanneer ben jij wild dan?? :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.