Hoofdmenu

Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Nu snap ik ook waarom wild zo gevaarlijk kan zijn. :shock:

:shock: Sinds wanneer ben jij wild dan?? :wink:

:angel:  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

ik moet het ff kwijt, ik begin toch zo ontzettend de schijt te krijgen van al die losers die zich voor Husk (Rosa buiten beschouwing gelaten) dealer uitgeven en je twee weken laten wachten voor dat je het (fucking) pakkingset eindelijk eens binnen krijgt en allemaal dingen beloven en niet na komen ik zou bijna spijt krijgen dat ik een Husk gekocht heb met dat stelletje klootviolen.
.<<((.
:guns:
:(->

:banghead4rv: zo dat ben ik kwijt nu kan ik weer verder aan het gebakje :evil:  :twisted:
Smells like rubber

Bianca

dink aon dien hart!  :shock:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"dink aon dien hart!  :shock:

dat doan ich op dees meneer want noa bin ich ut kwiet en kin ich weer wiejer
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: "Steefke"ik moet het ff kwijt, ik begin toch zo ontzettend de schijt te krijgen van al die losers die zich voor Husk (Rosa buiten beschouwing gelaten) dealer uitgeven en je twee weken laten wachten voor dat je het (fucking) pakkingset eindelijk eens binnen krijgt en allemaal dingen beloven en niet na komen ik zou bijna spijt krijgen dat ik een Husk gekocht heb met dat stelletje klootviolen.
.<<((.

:banghead4rv: zo dat ben ik kwijt nu kan ik weer verder aan het gebakje :evil:  :twisted:

Van Erp gebeld?  of doen die geen Husky meer?

alez..ben ik ff blij dat ik me niet voor Husky dealer uitgeef ..hahaha..
brembo remblokken zijn er ook nog niet...ook nog op aan het wachten...nergens op voorraad voor een Husky dus ze komen uit Italie mee..maar komen wel soon..(hoop ik toch)

alez..

herken het wel ..bovenstaande allemaal..heb ook eens een husky gehad.

- wen er maar aan...geen mens legt een hoop van het merk op de plank..er zijn er maar weinig van..en er is niks in te halen..
- de import is een ramp...ook van de onderdelen
- de onderdelen komen meestal uit Italie..en italiaanen en snel leveren gaat niet samen..tenzij je rekening houdt met de italiaanse manier van zaken doen en "er de weg weet"..en die weten de nederlandse dealers en importeurs meestal niet....(zie moto-tricolore en de onderdelen voorziening van de aprilia supermotards)
Nu kun je zeggen wat je wilt van die italiaanen maar hun motoren en aftermarked branche is nog steeds vele malen gezonder dan de onze..

je kunt een paar dingen doen..

- andere fiets kopen..maar dat zou zonde zijn en je hebt nu wel een dikke husky en niet de zoveelste KTM
- Husky dealer worden..van elke husky alle onderdelen op de plank leggen en binnen een jaar failiet zijn.
- Husky importeur worden..maar dat gaat niet want dat is van MV nederland
- De onderdelen voorziening van Italie naar nederland voor de oudere husky's proberen naar een beter peil te brengen...ook een illusie..

De Italiaanse Husky's worden bevoorraad door de Husky / MV / Cagiva import en dat schijnt goed te gaan..

de oudere types en met name alles wat destijds nog in zweden is gebouwd niet...de italianen hebben het merk overgenomen zonder zich druk te maken over onderdelen voorziening voor de oude modellen.

Ik weet zeker dat als husky nog volledig zweeds was geweest dat de onderdelen voorziening beter was voor de oudere types.

alez..kump good..  :wink:

WhomBom

Citaat van: "Steefke"ik moet het ff kwijt, ik begin toch zo ontzettend de schijt te krijgen van al die losers die zich voor Husk (Rosa buiten beschouwing gelaten) dealer uitgeven en je twee weken laten wachten voor dat je het (fucking) pakkingset eindelijk eens binnen krijgt en allemaal dingen beloven en niet na komen ik zou bijna spijt krijgen dat ik een Husk gekocht heb met dat stelletje klootviolen.
.<<((.

als ze iets weghebben van de lokale fietsenmaker, gaan ze nadat jij voor een of ander stom onderdeeltje hebt gevraagd es in het rek kijken, concludeeren dat ze "het niet doa hubbe" maar wel kunnen bestellen...
dan zeg jij doe maar. komt thuis en afhankelijk van wat het was (aan de brommer dan he) werd het maar "zoe ongeveer" gerepareerd... toch maar voor effe....
Jaren later kom je zoiets dan weer tegen en besluit je maar naar de cycle of zo te gaan  :rofl:

maarja... soms dacht hij er ook wel eens aan, dat dan weer wel  :D

veel succes met je onderdeeltjes jacht
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

Citaat van: "Hakinnen"
Van Erp gebeld?

nee dankje dan verzuip ik de centen liever die gast denkt dat alles van goud is

brembo remblokken zijn er ook nog niet...ook nog op aan het wachten...nergens op voorraad voor een Husky dus ze komen uit Italie mee..maar komen wel soon..(hoop ik toch)
ja dat dacht ik al, helaas ben ik nog niet zo ver (omstandigheden :banghead4rv: ) ik hoor het wel als ze binnen zijn

- andere fiets kopen..maar dat zou zonde zijn en je hebt nu wel een dikke husky en niet de zoveelste KTM
verkopen :?:  out of the question, dat is nou net de reden waarom ik dat hok gekocht

je moet natuurlijk wel een beetje gek zijn om zo'n ding te kopen
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: "Steefke"
Citaat van: "Hakinnen"
Van Erp gebeld?

nee dankje dan verzuip ik de centen liever die gast denkt dat alles van goud is

ja dat dacht ik al, helaas ben ik nog niet zo ver (omstandigheden :banghead4rv: ) ik hoor het wel als ze binnen zijn

verkopen :?:  out of the question, dat is nou net de reden waarom ik dat hok gekocht

je moet natuurlijk wel een beetje gek zijn om zo'n ding te kopen

husky blokken zijn er!  alez..per vrijdag dan...!

kun je evt vrijdag ff komen oppikken ...maar moet je me wel van te voren ff bellen zou je dat vrijdag al willen doen...ik moet nog naar Oss een paar voorvorken voor een team in orde zetten..(3 stuks dus dat duurt wel ff) en dat moet vrijdag..weet alleen nog niet wanneer vrijdag..

anders kun je ze ook per volgende week dinsdag of woensdag halen evt?

whatever

Baszos

En in krijg de schijt van minderjarige keuters die een meid verkrachten

GVD.... Pik afhakken, en midden boven de oceaan op 6 km hoogte uit een vliegtuig trappen

Steefke™

what happened :shock:
Smells like rubber

Baszos

check the nieuws van vorige week woensdag  :wink:

Jor

Check dan maar gelijk de krant van vandaag....  :shock:

De voorpagina, 5 kinderen vermoord (Belgie) door eigen moeder zij probeert zich zelf van kant te maken en dat mislukt, had beter anders om kunne zijn, kinderen in leven en dat gestoorde wijf dood....
Hoe kom je erbij om je EIGEN kinderen te vermoorden en dan ook nog met een mes.....???????

:evil:  :evil:  :evil:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Citaat van: "Jor"Check dan maar gelijk de krant van vandaag....  :shock:

De voorpagina, 5 kinderen vermoord (Belgie) door eigen moeder zij probeert zich zelf van kant te maken en dat mislukt, had beter anders om kunne zijn, kinderen in leven en dat gestoorde wijf dood....
Hoe kom je erbij om je EIGEN kinderen te vermoorden en dan ook nog met een mes.....???????

Is echt te triest voor woorden zoiets............... :cry:  :cry:  :cry:

Bianca

Gaat gewoon echt te ver  :( Die moeder in een isoleercel duwen, martelen en langzaam tot haar einde laten komen.... :evil:

B-Witch

Citaat van: "Bianca"

Gaat gewoon echt te ver  :( Die moeder in een isoleercel duwen, martelen en langzaam tot haar einde laten komen.... :evil:

Dat is wat iedereen wel wil, maar goed, hoe erg of zo'n drama ook is, je weet niet wat er hier aan vooraf is gegaan.
Wat heeft dat mens meegemaakt, hoe kan het dat ze zoiets heeft gedaan, want je moet toch echt ziek zijn als je tot zoiets in staat kan zijn.
Dat deze vrouw de doodstraf zou verdienen als die hier in europa nog werd toegepast, lijkt me vanzelfsprekend. :wink: