WMTC Der Kromme Poekel Avond Vierdaagse

Gestart door Mounty, 09 juni, 2007, 22:56:32

Vorige topic - Volgende topic

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Hopelijk is het Vrijdagavond wat beter weer.
Mr.Kawa is de oppas (Oma) aan het regelen, zodat we allebei mee kunnen :wink:

we hopen met jullie mee...

Idem dito maar dan wel veel beter want rond 18.15 uur viel hier een flinke bui en het was bijna zwart.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "suzuki-girl"Hopelijk is het Vrijdagavond wat beter weer.
Mr.Kawa is de oppas (Oma) aan het regelen, zodat we allebei mee kunnen :wink:

we hopen met jullie mee...

Idem dito maar dan wel veel beter want rond 18.15 uur viel hier een flinke bui en het was bijna zwart.

zag het iid boven dat buitendorp zwart worden...meestal he.. :?:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: "Herr Tod"Regenrijden is ook leuk 8)

Jaren gedaan, maar onnodig hoeft van mij niet meer en zeker niet in zo'n strontweer. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Regenrijden is ook leuk 8)

klopt helemaal :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

in dat kader, Wie gaan er vanavond nog meer vanuit Wylre rieje onder het motto;

"weer of gein weer, op dea bear"  :twisted:

:?:  :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Als ik op tijd klaar ben met de motor misschien wel. Moet nu banden gaan wisselen, daarna even een nokkenas omgooien, andere schokbreker er in zetten en nog 10 kleine dingen :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: "Herr Tod"Als ik op tijd klaar ben met de motor misschien wel. Moet nu banden gaan wisselen, daarna even een nokkenas omgooien, andere schokbreker er in zetten en nog 10 kleine dingen :roll:

dan lot goa en blief achter dea PC oet :lol:

B-Witch

Ik en Mr.Kawa zijn ook van de partij vanavond :wink:

Weer klaart wel op, blijft droog natuurlijk, en van een beetje wind zijn we niet bang :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

DeWitte

18.30 verzamelen 19:00uur vertrekken ? zo heeft iedereen wat speling?

B-Witch

Citaat van: "Dwars"18.30 verzamelen 19:00uur vertrekken ? zo heeft iedereen wat speling?

Prima  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

karz

Als alles goed is ga ik vanavond ook de baan op.

Dus misschien kom ik jullie wel tegen  :joy:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.