Bijna crash door verkeersruzie

Gestart door suzuki-girl, 10 juni, 2007, 17:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Al dat soort zaken worden niet serieus genomen door de politie.
Tenzij dat kenteken (eigenaar) al vaker aangegeven is, dan mss dat ze wat doen. :?

Schelden doen ze zowiezo niks aan, fysieke bedreigingen wel, maar dan moet je zelf een aanklacht indienen en dus ook de loop naar de rechtbank etc. De meeste mensen hebben daar geen zin in / tijd voor. Dus blijft het erbij.
In de rechtbank heb je er wel belang bij dat het lijstje van de aangiftes lang is , en dus loont het zich indirect om toch aangifte te doen. Als iemand anders wel gaat procederen telt jou aangifte ook mee.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SuzukiLimburg

Er is echter wel sinds kort een soort klik lijn in Limburg, waar je asociaal weggedrag kunt aangeven. Die gasten worden dan thuis door de polisie opgebeld en aangesproken op hun gedrag.

Voor veel mensen is dit net genoeg om ze weer even tot hun zinnen te brengen, omdat ze ervan schrikken dat ze thuis gebeld worden.

Er is natuurlijk ook volk wat dat geen r**t interesseert, maar die leren het toch nooit.

Het nummer weet ik overigens niet, maar je hebt het kenteken toch niet meer. Maar volgende keer...
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Ben niet met jullie eens dat de politie niets doet.
Ik reed jaren geleden bij de Geussselt door de file. Op het moment dat de auto,s begonnen te rijden, gaf ik een beetje gas om voor een auto in te voegen en in de rij mee te rijden. De man achter me vond dat blijkbaar niet leuk en begon als een gek te toeteren. Ik naast hem rijden om te vragen wat het probleem was en hij bleef maar schelden en opscene gebaren maken. Dus ik vriendelijk aangeboden om even te stoppen om hem een tussen de ogen te kloppen. Maar daar wilde hij niet aan. Ik vervolg mijn weg en even later voel ik iets tegen mijn achterwiel. Was die halve zool met zijn auto tegen mijn achterwiel gereden. Moet er niet aan denken als ik onderuit gegaan was. Daarna sloegen bij mij natuurlijk de stoppen door en heb ik de spiegel van zijn auto afgeschopt en mijn weg vervolgd.
Ik stop thuis ga naar binnen en de telefoon gaat. Politie. Meneer zat op het buro om aangifte te doen van zijn spiegel. Ik zeg tegen die agent vraag hem even of hij dat echt gaat doen anders kom ik nu  ook aangifte doen van poging tot doodslag. Toen heeft hij zich bedacht. Ik kreeg een heel vette waarschuwing en daarmee was de kous af. Dus kijk uit soms zijn ze echt wel snel onze agentjes.

karz

Citaat van: "Desmo-devil"Ben niet met jullie eens dat de politie niets doet.
Ik reed jaren geleden bij de Geussselt door de file. Op het moment dat de auto,s begonnen te rijden, gaf ik een beetje gas om voor een auto in te voegen en in de rij mee te rijden. De man achter me vond dat blijkbaar niet leuk en begon als een gek te toeteren. Ik naast hem rijden om te vragen wat het probleem was en hij bleef maar schelden en opscene gebaren maken. Dus ik vriendelijk aangeboden om even te stoppen om hem een tussen de ogen te kloppen. Maar daar wilde hij niet aan. Ik vervolg mijn weg en even later voel ik iets tegen mijn achterwiel. Was die halve zool met zijn auto tegen mijn achterwiel gereden. Moet er niet aan denken als ik onderuit gegaan was. Daarna sloegen bij mij natuurlijk de stoppen door en heb ik de spiegel van zijn auto afgeschopt en mijn weg vervolgd.
Ik stop thuis ga naar binnen en de telefoon gaat. Politie. Meneer zat op het buro om aangifte te doen van zijn spiegel. Ik zeg tegen die agent vraag hem even of hij dat echt gaat doen anders kom ik nu  ook aangifte doen van poging tot doodslag. Toen heeft hij zich bedacht. Ik kreeg een heel vette waarschuwing en daarmee was de kous af. Dus kijk uit soms zijn ze echt wel snel onze agentjes.

Ja vind je het gek, dat heeft 'doorrijden na aanrijding' wat jij daar gedaan hebt. :? En zoals je zelf zegt, als de aanklacht niet doorgezet wordt , gebeurt er niets.
Waar ben je het nu niet mee eens dan ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Ik ben het er niet mee eens dat de politie niets doet met dit soort aangiftes. Als je echt concreet kan aantonen ( via kenteken) om wie het gaat , dan zullen ze actie moeten ondernemen.
Trouwens doorijden na een aanrijding is wat die vent gedaan heeft.
Doorrijden na vernieling is wat ik gedaan heb.

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Trouwens doorijden na een aanrijding is wat die vent gedaan heeft.
Doorrijden na vernieling is wat ik gedaan heb.

:stupid:

Ben redelijk rustig maar kan ook een heel vervelend mannetje worden. :wink:
Smells like rubber

B-Witch

uhmm Desmo, zou dat dan zomaar kunnen iemand aangeven voor poging tot doodslag na zoiets??
Bedoel, dan had ik dat dus ook kunnen doen.
Hij trapte willens en wetens op de rem met als doel wss mij onderuit te laten gaan.
Had getuigen in overvloed, dus bewijsvoering was helemaal geen probleem geweest.
Was ik op mijn gezicht gegaan was ik wss doorgeschoven de andere weg helft op...moet er niet aan denken wat dan had kunnen gebeuren. :?

Shit wist ik het kenteken maar :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Desmo-devil

Die bij reed bewust tegen mijn achterwiel dus raakte me daadwerkelijk .

B-Witch

Citaat van: "Desmo-devil"Die bij reed bewust tegen mijn achterwiel dus raakte me daadwerkelijk .

Ja en die gek zondag remde bewust, met de intentie dat ik hem zou raken :?
You may own the bike, but the bike possesses you.