Oke ff voorstellen dan maar, Tall Pete

Gestart door Tall Pete, 13 augustus, 2007, 15:55:51

Vorige topic - Volgende topic

Tall Pete

Hoi,
ik ben Peter en kom uit Echt, trotse eigenaar van en BMW r 1150 gs.
Niet mijn eerste motor en ook zeker niet mijn laatste, wel een waar ik heerlijk op kan toeren. En dat doe ik dan ook vrij regelmatig, niet alleen maar samen met mijn vrouw. Zij zal niet bij mij achterop stappen maar zelf op haar BMW-tje stappen ( een r 1100 r).
Fototjes volgen nog.

Ook zijn wij al eens lekker op vakantie geweest met de bikes, hierbij lekker toeren in Schotland, Luxemburg, Moesel en het Zwarte woud zijn door ons, met of zonder andere, reeds bezocht.

Oke tot zover, meer informatie zal wel eens volgen
Greatz Peter
Te koop: Winkler prins encyclopedie.
Reden: vrouw weet alles beter.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

welkom weer 'n BMW fan   :!:

waar komen ze ineens vandaan  :?:

en kijk ze hebben er ook 2stuks van  :mrgreen:

kunnen dus nooit zo lelijk zijn als wordt beweerd  :rofl:

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Bianca

Motzippaldy

Proud on the South  

B-Witch

Heey Peter, wat leuk dat jij er nu ook bent.

Welkom en veel plezier hier op MFL 8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Generaal

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Peter Welkom @ MFL kan het zijn dat ik je in de spits wel eens tegenkom op de a2 en napoleonsbaan.
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Welkom, dit begint wel langzaam op het BMW forum te lijken!

Gelukkig zien sommigen het licht op tijd en verkopen de BMW voor iets anders  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Tall Pete

Jawel steefke ik rij bijna dagelijks op de A2 richting Maastricht, alleen het tijdstip verschild nogal. Werk nl in de continu, weet dus niet of ik het ben die jij bedoelt.
En voor wat betreft alle niet BMW rijders die stinkend jaloers zijn, er is geen betere motor dan waar je zelf op zit. Uit eigen ervaring weet ik dat bv een Honda Varadero een geweldige machine is, geld tevens voor een CBR 1000 F. Het belangrijkste is dat we genieten, en ik doe dat op een BMW.

Greatz Peter
Te koop: Winkler prins encyclopedie.
Reden: vrouw weet alles beter.