Whom Bom ff in een dipje, maar Joe Bar zal wederkeren

Gestart door WhomBom, 17 augustus, 2007, 12:58:43

Vorige topic - Volgende topic

WhomBom

awel, ff mn hart luchten; ik stop met de hele motor-rij kroam  :?
Ik heb gisteren alweer een aanrijding gehad.. t was niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat ik niet "gewoon" weer ben kunnen op stappen en naar huis rijden om mn wonden te likken. Ik ben met n redelijk vaartje tegen een of andere amerikaanse bak uit '68 opgereden, waarschijnlijk is mn been toen in zijn bumper blijven hangen ofzo, iig dat lag open. de gs is afgeketst en tegen een geparkeerde auto opgevlogen, en ik ben over de motorkap van die ami-bak tegen een andere geparkeerde auto opgeknald. Behalve mn been dat open lag en inmiddels weer dichtgenaaid is heb ik niks, hoe de GS eraan toe is weet ik nog niet, die staat nog ergens bij een of ander bergings bedrijf.. hoe dan ook wat er nog van over is verpats ik wel, en dan koop ik me een autoke  :wink:  ik blijf hier toch nog wel af en toe wat mee lezen... misschien als ik es 50 of zo ben dat ik me n choppert koop  :P
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

B-Witch

Damn Tom,
Wat shit voor je. :?
Maar roep nu geen dingen waar je weet dat je later toch spijt van gaat krijgen.
Zorg eerst maar eens dat je opknapt, en dan kijken wat van de GS over is. :wink:
(ligt niet aan de motor, jij krijgt ook gekke dingen met de trapfiets klaar nietwaar??)

iig wat je ook doet, allereerst heel veel BETERSCHAP :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Zwerver

Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Busaberke

Zorg nu eerst maar eens dat je beter wordt.
Ondertussen heb je de tijd om te annalyseren waarom het wel eens mis gaat, naam daarna een beslissing.

Beterschap, Tom!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Citaat van: "WhomBom"awel, ff mn hart luchten; ik stop met de hele motor-rij kroam  :?
Ik heb gisteren alweer een aanrijding gehad.. t was niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat ik niet "gewoon" weer ben kunnen op stappen en naar huis rijden om mn wonden te likken. Ik ben met n redelijk vaartje tegen een of andere amerikaanse bak uit '68 opgereden, waarschijnlijk is mn been toen in zijn bumper blijven hangen ofzo, iig dat lag open. de gs is afgeketst en tegen een geparkeerde auto opgevlogen, en ik ben over de motorkap van die ami-bak tegen een andere geparkeerde auto opgeknald. Behalve mn been dat open lag en inmiddels weer dichtgenaaid is heb ik niks, hoe de GS eraan toe is weet ik nog niet, die staat nog ergens bij een of ander bergings bedrijf.. hoe dan ook wat er nog van over is verpats ik wel, en dan koop ik me een autoke  :wink:  ik blijf hier toch nog wel af en toe wat mee lezen... misschien als ik es 50 of zo ben dat ik me n choppert koop  :P

Eih, dat is kudt man :(

Hopelijk ben je weer snel de oude.

Enne ... je hoeft niet persé zo motor te rijden zoals jij deed he ;)  

Waar is het gebeurt ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "WhomBom"awel, ff mn hart luchten; ik stop met de hele motor-rij kroam  :?

Eih, dat is kudt man :(

Hopelijk ben je weer snel de oude.

Enne ... je hoeft niet persé zo motor te rijden zoals jij deed he ;)  

Waar is het gebeurt ?

eey Joe Bar :shock: wat maks te da noe wer :cry: iig niet te snel beslissen. en idd er zeer meer manieren om te koetschen dan die suicide-style. Ut knoppie zal om moeten :wink:

Eerst maar eens snel beter worden: :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Beterschap , en dat motorrijden dat komt vanzelf wel weer.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Menke

Beterschap , en neem niet te snel een beslissing :!:

Vroeg of laat krijg je er toch spijt van  :roll:

WhomBom

alez waarom het telkens mis gaat is imho vrij duidelijk; ik kan gewoon niet rustig an doen  :?  ik heb t al zo vaak geprobeerd.. en soms lukt het gewoon een hele dag, maar dan is het de dag erna toch weer raak. Maar voor mij is de keuze gemaakt.. toen ik door het gat in mn broek mn scheenbeen kon zien was t voor mij kristal helder.. ik stop met die zeik  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

karz

Citaat van: "WhomBom"alez waarom het telkens mis gaat is imho vrij duidelijk; ik kan gewoon niet rustig an doen  :?  ik heb t al zo vaak geprobeerd.. en soms lukt het gewoon een hele dag, maar dan is het de dag erna toch weer raak. Maar voor mij is de keuze gemaakt.. toen ik door het gat in mn broek mn scheenbeen kon zien was t voor mij kristal helder.. ik stop met die zeik  :wink:

Koop moto guzzi v50 ofzo ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

@Nippon

zo.... da's niet nix  :shock:

beterschap  :wink:

enne.... heel verstandig om te kappen met motorrijden  :roll:

waren d'r maar meer zo verstandig  :!:

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

van harte beterschap als eerste....mischien is een brommertje iets voor jou, gaat niet zo hard  :lol:  en als je het wel rustiger aan kunt doen dan knap je je GS op en gaat weer rijden. En dan toch een andere rijstijl aanleren..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BMWhub

Van harte beterschap toegewenst van deze kant uit :)}

GRTZ Hoebair 8)
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

:shock: Hey Whombom, dat klinkt niet goed wat ik daar allemaal van jou hoor.
Ten eerste, van harte beterschap.
Ten tweede, Wacht met de finale beslissing te nemen tot je weer op de been bent.
Ten derde, bedenk in je recovery tijd hoe het beter kan en probeer je dan niet met anderen te meten maar trek bij jezelf de handrem aan en begin daarna weer gewoon met rustig aan te rijden.
Je hoeft niet iedereen bij te houden, rij je eigen tempo en kijk eens hoe dat bevalt. ( mij bevalt dat prima en het laat zich goed volhouden.)
Over mij mogen ze zeggen wat ze willen, mijn choppert kan heel hard maar ik vind dit niet nodig.
Sinds ik motor rij, rij ik ongeval vrij terwijl ik vroeger met bromfiets of met een crossmotor (zonder rijbewijs) ook heel vaak stunts heb uitgehaald.
Maar aldoende leert men, nu rij ik zoals het mij bevalt en als ik voor de anderen te langzaam rij dan rijden zij maar door en hou ik mijn eigen tempo en dat is een beetje aan de maximum snelheden houden en nogmaals, mij bevalt het goed.

Maar nu genoeg gelult, nogmaals van harte beterschap en denk er echt nog eens heel goed over na, je kunt het motorrijbewijs dan nog altijd weggooien. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.