Hoofdmenu

MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Keej dan:

Waar komt de naam Hell's Angel eigenlijk vandaan :?:



(dat moet niet te moeilijk zijn) :wink:

uh...was dat niet oorspronkelijk de naam van een "bomber squadron" uit WW2? of zoiets?

Herr Tod

De naam komt van de film Hell's Angels. Die gaat over het Britse vliegenierskorps.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Sorry Herr Tod, Hakinnen komt eigenlijk meer in de richting

Heeft iig niks met een film te maken, die zal ongetwijfeld wel zijn gemaakt van dit voorval, maar anyway hier hoe die gasten aan hun naam komen:

De geschiedenis van de chopper is na de Tweede Wereldoorlog begonnen door de piloot Irl Baldwin en enkele van zijn bemanningsleden die met hun Boeing B17 bommenwerper van het 303 Bomber Command "The Hell's Angels" laagvliegend bombardementen tot diep in nazi-Duitsland uitvoerden. Na jaren van oorlog, spanning en doodsverachting konden ze na de oorlog hun draai in de maatschappij niet vinden. In 1948 richtten deze en andere andere US Airforce vliegers en bemanningsleden de thans bekende motorclub de Hells Angels op, genoemd naar het squadron waar ze in vlogen
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Sonny Barger



CiteerSonny Barger's Quotes:
"For a certain kind of chick, it was an honor to get fucked by a bunch of Hell's Angels."
"You got your Red Wings by eating a girl on her period and your Black Wings by eating a black girl."
"We go out of our way to make sure the women who either go out on runs with us, visit our clubhouse, or just associated with us feel 100% safe. Touch a Hell's Angels' old lady and you risk the wrath of not only the member but the entire club."
"Everywhere the Hell's Angels went, we'd outdrink, outfuck and outfight everybody"

the history
HELLS ANGELS

Lees ook het boek "Helse Engelen" by William Marsden-Julian Sher:
Citeer"alles over de criminele praktijken van de Hells Angels"
zelf net een kopie aangeschaft dat ik in mijn vakantie van plan ben te lezen.

ook van de hand van Sonny Barger zijn boeken te bestellen :wink:
Sonny Barger books mss nog ff een nederlandse kopie halen voor de 2e week
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

net de "helse Engelen" gelezen: vlgs een vd undercover rechercheurs een stelletje bullebakken met stickers op hun rug. als je het boek gelezen heb kan er maar een conclusie volgen: Tuig vd richel :!:

een "kind (meisje) van 13 verkrachten en daarna van een "eigendom-tattoo" voorzien en nog sterker de keel doorsnijden van een meisje van 5 jaar oud zijn een paar vd "wapenfeiten" van de Helse Engelen. Drugsdealers en criminelen: heeft absoluut nix met motorijden, motorrijders oid te maken. :!:

je mag bij mij het boek komen lenen: "zum kotsen" wat die "helden" als groep "durven"..............................

nou een nieuwe vraag voor de kwis aub: wie was er aan de beurt. :?:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nou ben zo vrij om het hier aan de gang te krijgen:

Noem de weinig verfijnde tegenhanger van de HA wereldwijd?, waar ze vooral in Denemarken ware veldslagen mee geleverd hebben: yep incl. bazooka's en andere stalen argumenten :roll:

na???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"nou ben zo vrij om het hier aan de gang te krijgen:

Noem de weinig verfijnde tegenhanger van de HA wereldwijd?, waar ze vooral in Denemarken ware veldslagen mee geleverd hebben: yep incl. bazooka's en andere stalen argumenten :roll:

na???


De Bandito,s :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Correct:  8)

God Forgives, Bandidos don't :?

gij zijt waarde heer oet ut Oosten :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Nou een gemakkelijke maar.

Wat is de echte naam, v/d beroemde oud coureur "De tijger van Borculo"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Nou een gemakkelijke maar.

Wat is de echte naam, v/d beroemde oud coureur "De tijger van Borculo"

idd makkelijk...
Drikus Veer

Drikus Veer was in 1955 de eerste Nederlander die WK-punten binnensleepte in de 500cc klasse. Zijn bijnaam had hij verdiend aan het feit dat hij als vechtlustige tijger, met gekromde armen, op de motor zat en daarnaast vele successen boekte op een Triumph Tiger.

(bron Motorfreaks.nl prijvraag...werd de vraag andersom gesteld..)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Nou een gemakkelijke maar.

Wat is de echte naam, v/d beroemde oud coureur "De tijger van Borculo"

idd makkelijk...
Drikus Veer

Drikus Veer was in 1955 de eerste Nederlander die WK-punten binnensleepte in de 500cc klasse. Zijn bijnaam had hij verdiend aan het feit dat hij als vechtlustige tijger, met gekromde armen, op de motor zat en daarnaast vele successen boekte op een Triumph Tiger.

(bron Motorfreaks.nl prijvraag...werd de vraag andersom gesteld..)

Hij is helemaal goed, de inmiddels 87 jarige Drikus Veer, die 4 km van mij af woonde, (Borculo) prijs mij heel erg gelukkig dat ik hele goed band met hem heb opgebouwd.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Maar omdat ik je vragen wel intresant vind mag je nog ene bedenken...
RRH :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Mijn dank is groot FZ_Ron

Nou dan nog maar een vraag op het wegracegebied, waar ik NOOIT genoeg van kan krijgen.

Wat betekend de afkorting "Hemeyla"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Herman Meyer Laren :wink:

Hemeyla is een Nederlands merk van 50 cc wegrace-motorfietsen, in de jaren zestig en zeventig geheel zelf gebouwd door Herman Meyer uit Laren (Gelderland).

Hij gebruikte soms Kreidler-carters, maar maakte daarop een eigen krukascarter met staande- in plaats van liggende cilinder, ook werden geheel zelfgebouwde carters toegepast



:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Waarde Hr Dwars, ik ben trots op jou, helemaal correct.
Herman Meyer, uit Laren (G), niet ver van mijn woonplaats, was een geniale techniker, oftewel een man met gouden handen, onvoorstelbaar, wat die man, heeft doen ontstaan, op het 50cc racegebied, ook voor andere zeer bekende racemerken, daarnaast was hij ook een begenadigd coureur, op GP niveau, een echt karakter mens.
En zijn vaste uitspraak was altijd, "We zullen doorgaan, altijd maar doorgaan"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********