Ik zit momenteel naar ............ te luisteren onder ut MFL doorkruisen

Gestart door Steefke™, 10 november, 2007, 08:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Smells like rubber

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Motzippaldy

Proud on the South  

Suzuki-Babe

or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Herr Tod

Thin Lizzy - Renegade (Live) met in de queue Led Zeppelin - Houses of the Holy :worship-cool:

Citeer

But he is a king when hes on his own
Hes got a bike and thats his throne
And when he rides hes like the wind
To you and me hes a renegade

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Motzippaldy

Proud on the South  

Herr Tod

Outlaws... ik had ze live kunnen zien vorig jaar, hun eerste concert sinds 10 jaar in Europa op Arrow Rock Festival 2007. Helaas stonden we dankzij de slechte organisatie dat jaar in de file en heb ik ze gemist... een paar weken later lees ik dat Hughie dood is :cry: :cry: Eeuwig zonde :(

Bij deze zet ik Outlaws - Hurry Sundown op :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Citaat van: Herr Tod op 25 april, 2008, 01:42:35
Outlaws... ik had ze live kunnen zien vorig jaar, hun eerste concert sinds 10 jaar in Europa op Arrow Rock Festival 2007. Helaas stonden we dankzij de slechte organisatie dat jaar in de file en heb ik ze gemist... een paar weken later lees ik dat Hughie dood is :cry: :cry: Eeuwig zonde :(

Bij deze zet ik Outlaws - Hurry Sundown op :worship-cool:

Heb je het programma van Arrow Rock Festival 2008 al gezien.  :worship-cool: :worship-cool:

-    3 Doors Down »
-    Def Leppard »
-    Gotthard »
-    Journey »
-    Kansas »
-    Kiss »
-    REO Speedwagon »
-    Twisted Sister »
-    Whitesnake »
Smells like rubber

limbofighter

Citaat van: Steefke™ op 25 april, 2008, 07:41:29
Citaat van: Herr Tod op 25 april, 2008, 01:42:35
Outlaws... ik had ze live kunnen zien vorig jaar, hun eerste concert sinds 10 jaar in Europa op Arrow Rock Festival 2007. Helaas stonden we dankzij de slechte organisatie dat jaar in de file en heb ik ze gemist... een paar weken later lees ik dat Hughie dood is :cry: :cry: Eeuwig zonde :(

Bij deze zet ik Outlaws - Hurry Sundown op :worship-cool:

Heb je het programma van Arrow Rock Festival 2008 al gezien.  :worship-cool: :worship-cool:

-    3 Doors Down »
-    Def Leppard »
-    Gotthard »
-    Journey »
-    Kansas »
-    Kiss »
-    REO Speedwagon »
-    Twisted Sister »
-    Whitesnake »

:yeah: :yeah: :thumbsup: :headbang: :headbang:

Ga er zelf niet heen maar dat zijn wel vette bands
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Herr Tod

Jazeker heb ik dat gezien, al vanaf de eerste band... daar gaat ikke heen :cool: :cool: :cool: Ik wil ook nog naar Graspop... nu we het er toch over hebben.. iemand zin om mee te gaan naar een van beiden? Als het goed is gaat WhomBom en Bianca mee naar Arrow :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Citaat van: Herr Tod op 25 april, 2008, 01:42:35
Outlaws... ik had ze live kunnen zien vorig jaar, hun eerste concert sinds 10 jaar in Europa op Arrow Rock Festival 2007. Helaas stonden we dankzij de slechte organisatie dat jaar in de file en heb ik ze gemist... een paar weken later lees ik dat Hughie dood is :cry: :cry: Eeuwig zonde :(

Bij deze zet ik Outlaws - Hurry Sundown op :worship-cool:


Mijn eerst contact met Outlaws was 25 geleden(hoe oud was je toen  :mrgreen: ) via LP Hurry Sundown  :worship-cool:
Tegenwoordig zijn 3 man van de band dood  :cry:
Proud on the South  

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

King Harley

Hee Steefke
Die bak herrie van Crosfade bevalt erg goed,
vertel eens wat meer hierover, is mij absoluut onbekend.
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

d'r Blieje

Blieve lache...8)