Ik zit momenteel naar ............ te luisteren onder ut MFL doorkruisen

Gestart door Steefke™, 10 november, 2007, 08:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

pinkpop :rofl: ons kantoor ligt middenin ut pinkpopgebied: hei is get los
wat ein tuupe, mit de sjoepkar, winkelkar en zelfs mit inge kliko als transportmiddel (veur beer en tent) lopen ze hei ri camping. Juus inge carnavalsoptocht :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: Dwars® op 30 mei, 2008, 14:29:17
pinkpop :rofl: ons kantoor ligt middenin ut pinkpopgebied: hei is get los
wat ein tuupe, mit de sjoepkar, winkelkar en zelfs mit inge kliko als transportmiddel (veur beer en tent) lopen ze hei ri camping. Juus inge carnavalsoptocht :schater:

:thisthreadisworthlesswopics:
:thisthreadisworthlesswopics:
living the life the way it comes

Motzippaldy

Proud on the South  

Mounty

Citaat van: Dwars® op 30 mei, 2008, 14:29:17
pinkpop :rofl: ons kantoor ligt middenin ut pinkpopgebied: hei is get los
wat ein tuupe, mit de sjoepkar, winkelkar en zelfs mit inge kliko als transportmiddel (veur beer en tent) lopen ze hei ri camping. Juus inge carnavalsoptocht :schater:
tis vol daar..vandaag een paar keer landgraaf en omstreken aangedaan maar elke keer lange wachttijden...heb wel genoeg te kijken gehad..
Vanaaf ben ik ff met de motor gaan kijken, Angie wou eens zien wat loos was...prima sfeertje daar.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Nu zit ik ff niks meer te luisteren, ben nog redelijk doof van gisteren.
Na een gezellig en leuk en vooral relaxed middag programma, waaonder Animal Alpha  :worship-cool:
Flogging Mollie  :cool:, en Incubus  :cool:
zijn we langzaam richting mainstage gaan lopen (duwen, trekken...) :lol:
Met als daverend resultaat om in de voorste rij terecht te komen.
Dat is een afgeschermd gedeelte waar echt alle ruimte is, en maar een beperkt aantal mensen wordt toegelaten.
Geen geduw, gewoon lekker relaxed muziek luisteren.
Nou ja relaxed  :oops: 4x 16 dikke speakers die je om de oren blazen, en een vuurwerkshow bij het nummer One, waarbij je je afvraagt of je je haren nog wel hebt :lol:

En hier stonden we dan, helemaal vooraan, op de eerste rang  :mrgreen:



Oog in oog met de zanger van Metallica, toch wel vreemd als zo iemand je recht in je ogen kan kijken :yes6rs:


You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

 :worship-cool: nu ben ik echt jalours op je... :yes6rs:
Enne..meer impressiefoto´s ? welkom... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

#336
Citaat van: FZ_Ron op 31 mei, 2008, 09:18:19
:worship-cool: nu ben ik echt jalours op je... :yes6rs:
Enne..meer impressiefoto´s ? welkom... :yes6rs:

Er staan nog tig foto's op de mobiel van mijn zoon, ik heb er niet veel gemaakt, alleen een klein stukje van nothing else matters heb ik opgenomen...
Mijn zoon heeft bijna het hele vuurwerkspectakel van One opgenomen, tzt zal ik dat ook nog plaatsen ;)

http://s23.photobucket.com/flash/player.swf?file=http://vid23.photobucket.com/albums/b393/suzuki-girl/30052008006.flv

sorry dat ik zo vals zing   :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

vals zingen hoort er bij...je zult zeker niet de slechste zijn ha ha
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

was gister op TV NL3 het Metalica op Pinkpop..heb een gedeelte nog op de harde schijf weten te zetten..eens zien of we bekende in het publiek zien  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Herr Tod

Boh ey... ikke heb eindelijk een platenspeler die het goed doet :mrgreen: :mrgreen: Werkelijk waar dit is zo vet... wat een geluid :worship-cool: :worship-cool:

Om maar meteen goed te beginnen...

Jimi Hendrix - The Wind Cries Mary .... vrolijk draaiend op 33 toeren :lol:

Mede mogelijk gemaakt door WhomBom, thanks man! :yeah: :headbang:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 31 mei, 2008, 09:18:19
:worship-cool: nu ben ik echt jalours op je... :yes6rs:
Enne..meer impressiefoto´s ? welkom... :yes6rs:

Ik zal van de week wat "sfeerimpressie foto's" plaatsen in het "gezever" gedeelte of zo...
Ik ben momenteel opnieuw aan het leren hoe de pc werkt, alle kennis uit het tijdperk
voor Pinkpop is op de één of andere manier verdwenen  :mrgreen: Heb net het typen pas
weer onder de knie  :schater:

Het was wel F*cking Fantastisch, dat kan ik je wel vertellen, moet nu revalideren want die drie
dagen hakken dr altijd flink in  ;)

@ Suzuki-girl, daar stond ik vorig jaar bij de Smashing Pumpkins, zeer vet!! (bij een gebrek
aan een beter woord)

ps... heb momenteel Hendrix met All along the Watchtower op staan, één van de enigste covers
die ik beter vind dan het orgineel. Al is dat ook fantastisch!!

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Yvil

Chuck Berry - You Never Can Tell --> Fantastisch, zeker ook voor de filmkenners onder ons  ;)