Ik zit momenteel naar ............ te luisteren onder ut MFL doorkruisen

Gestart door Steefkeâ„¢, 10 november, 2007, 08:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil


DeWitte

Brainiacs: test: wrom vrouwen na paar pintjes mooier worden :rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

stilte  (nou ja, de hond ligt z'n b@llen te likken) :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil


Motzippaldy

Proud on the South  

crazy j

living the life the way it comes

DeWitte

Bleeding Love- Leona Lewis (net gedownload)

ik zag da (superstrak) mokkel gisteravond bij het Mandela Concert: bow ee wat een stem (live) en dat uit zo'n splinter  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Cavalera Conspiracy's - The doom off all fire
(gezien op pinkpop en meteen cd gedownload.. :yes6rs: :evil:)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Outlaws - Hurry Sundown... voortgebracht door een zwart stuk plastic met putjes dat langzaam ronddraait onder een puntig dingetje :shock: 1977 :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 28 juni, 2008, 18:12:48
Outlaws - Hurry Sundown... voortgebracht door een zwart stuk plastic met putjes dat langzaam ronddraait onder een puntig dingetje :shock: 1977 :worship-cool:

nostalgie noemen ze dat...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Aan zo'n LP kan een CD niet tippen, alleen al vanwege de hoes en de blaadjes die er bij zitten :mrgreen: Ook altijd leuk als je wilt zien welk nummer het volgende is, dan moet je meedraaien met de plaat om het te kunnen lezen :roll: :lol: Schijnt best debiel uit te zien volgens m'n vader :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

 :lol:

toen ik nog jong was en thuis woonde en 's avonds in bed muziek luisterde, "zette" ik altijd de platenspeler "af" middels een gerichte worp met een pantoffel :lol: koste wel een paar naalden maar je hoefde dan niet op te staan

on-topic;

Peter Maffay-DU  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away