mamola test de 2008 Hayabusa en B-King

Gestart door DeWitte, 16 december, 2007, 06:44:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Mamola Test Busa /B-king

:cool: de Hayabusa vin ik persoonlijk mooier geworden,

maar die B-king :-X :puke: wat een gedrocht en dan vooral die achterkant :cry:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 16 december, 2007, 06:44:47
Mamola Test Busa /B-king

:cool: de Hayabusa vin ik persoonlijk mooier geworden,

maar die B-king :-X :puke: wat een gedrocht en dan vooral die achterkant :cry:

Nee echt niet die B-King Super !!!!!  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

een combo van die twee zou mooi perfect wezen.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Kan die Burger King niet sneller en platter gaan  :? Bedoel in handen van Randy  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

de B-king is een mooie fiets alleen standaard aan de kleine kant voor lange mensen ik kom er niet mee weg als hij standaard is dat hebben we gezien op de motorbeurs  :oops:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Herr Tod

Ik ben 1.78, dat ding is voor mij gemaakt zoals die in Margraten staat :cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

ik ben 1.82 maar ik heb al lange benen en ik kom er niet op weg suzuki girl en mr kawa stonden naast me toen ik erop zat
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Herr Tod

Kan best, heb je dat meer bij Japanse motoren? Die dingen passen mijn altijd als gegoten, van Bandit 400 tot Intruder 1800 en van GSXR 750 tot B-King.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Diddl

ik heb dat inderdaad al vaker meegemaakt dat ik met mijn benen niet wegkom op een motor de lesmotor was echt een ramp voor mij hahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away