een krijsende 18 jarige of een ouwe tante?

Gestart door Herr Tod, 15 juni, 2008, 17:10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik had die 2 testbank dingetjes gepost van die Stuc versus de Suzuki met nog wat gelul er bij. Wat zei ik ook alweer... Suzuki doet iets niet goed omdat het ding wel erg weinig koppel heeft, die 100 cc kan nooit de enige oorzaak zijn van 10 Nm extra koppel. Maar maakt ook niet uit, als de Gix tussen de 9000 en 12000 toeren blijft dan gaat die als een raket. Zo'n mooie viercilinder is ook nog eens een paar kilo lichter. In de SBK hebben de twins zelfs 200 cc meer nodig om het enigzins bij te kunnen houden :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Ieder zijn ding maar topspeed boeit mij totaal niet. Bottom power dat is voor mij de kick
daarom voor mij twee cilinders.

SuzukiLimburg

Citaat van: Desmo-devil op 18 juni, 2008, 19:03:09
Ieder zijn ding maar topspeed boeit mij totaal niet. Bottom power dat is voor mij de kick
daarom voor mij twee cilinders.

:stupid:

Helemaal mee eens
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Herr Tod

Ik zet 'em gewoon in de 1, dan heb ik ook bottom power :schater:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 20 juni, 2008, 17:14:22
Ik zet 'em gewoon in de 1, dan heb ik ook bottom power :schater:

hoever ga je in de 1 (snelheid / toeren )? heb er nog nooit op gelet  :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

Die brommer van mij gaat 85 km/h bij 15000 toeren (begrenzer). Is wel ideaal voor korte hairpins :-X Een beetje motor gaat zeker over de 100 in de 1 :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: