MFL Ride-Out 16-10-05 Zondag ochtendrit

Gestart door Mounty, 12 oktober, 2005, 05:26:16

Vorige topic - Volgende topic

Karin

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Karin"Kom er net achter dat mijn achterband lek is. Er zit een behoorlijke stuk steen in dat ik er trouwens niet uit krijg. Dus dat zal wel de oorzaak zijn. Nu vind ik het niet zo erg dat ik er een nieuwe band onder moet laten leggen maar wel dat me nu een leuk ritje morgen door de neus wordt gebeurd....... :evil: Ik baal als een stekker.

:shock: da's idd vet balen; tis nu een beetje laat om nog ergens terecht te kunnen :?

Jij kent dus ook geen beunhaas?

DeWitte

zaterdagmiddag rond deze tijd is heeeeeeeeel lastig :? zou niemand weten
bel anders ff eens me een lokale bandenboer (Abel bijv op de reeweg in l.graaf ) misschien dat je daar nog terecht kan :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zaterdagmiddag rond deze tijd is heeeeeeeeel lastig :? zou niemand weten
bel anders ff eens me een lokale bandenboer (Abel bijv op de reeweg in l.graaf ) misschien dat je daar nog terecht kan :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Dwars"zaterdagmiddag rond deze tijd is heeeeeeeeel lastig :? zou niemand weten

Die is op zaterdag al om 12 of 13 uur dicht. Trouwens kan mijn motor er niet heen duwen....mijn achterwiel moet eruit gehaald worden.

Pff...ik geloof dat de volgende cursus niks met rijden te maken heeft die ik ga volgen. Maar eentje voor de techniek  :roll:

Eh...zoekt iemand morgen nog een bijrijder  :wink:

Herr Tod

Als ik op tijd mn nest uit kom sta ik om 08:55 bij Wittem 8)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Karin

Ben er morgen toch nog bij  :lol: Heb een motor kunnen scoren....haha

Desmo-devil

Kan helaas niet mee rijden morgen, kom wel naar  Wittem voor een kennismakingsrondje.

Karin

Citaat van: "Desmo-devil"Kan helaas niet mee rijden morgen, kom wel naar  Wittem voor een kennismakingsrondje.

Dat is altijd leuk. :D

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Mounty

Voor diegene die meegaan: ik zie jullie dalijk om 9.00 uur in Wittem...

Voor de rest: Jammer dat jullie niet mee kunnen vandaag.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

TTigertje

Citaat van: "FZ_Ron"Voor de rest: Jammer dat jullie niet mee kunnen vandaag.

:rofl: Kunnen?

Willen bedoel je......zo vroeg.....en met zoveel......not my thing, sorry!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Zo net terug, Lekker ritje  8) klein oponthoudje, waar we verder geen woorden aan vuil maken :wink: Gezellie en leuk de gezichten bij de namen te zien; Desmo Devill kwam ook nog ff bij vertrek en heeft de kerkgangers flink de stuipen op het lijf gejaagd.

@ La Gileppe boven in de toren nog wat gedronken; Maf uitzicht :shock:
waar was iedereen opeens ? :? R-yen en Lieke zijn wel nog wezen koffiedrinken in Eys 8)

btw GS Rulezzzzzzzzzzzzzzz  :yes6rs:

@Nippon

Gummi-Kuh

Citaat van: "Dwars"Zo net terug, Lekker ritje  8) klein oponthoudje, waar we verder geen woorden aan vuil maken :wink: Gezellie en leuk de gezichten bij de namen te zien; Desmo Devill kwam ook nog ff bij vertrek en heeft de kerkgangers flink de stuipen op het lijf gejaagd.

@ La Gileppe boven in de toren nog wat gedronken; Maf uitzicht :shock:
waar was iedereen opeens ? :? R-yen en Lieke zijn wel nog wezen koffiedrinken in Eys 8)

btw GS Rulezzzzzzzzzzzzzzz  :yes6rs:

Koffie drinken in Eys?Sorry meneer en mevrouw Dwars kwistnie da dat de bedoeling was( :oops: ) vandaar dat ik mijn GS bij de kerk in Eys linksop naar Trintelen stuurde.Alles bijelkaar leuk uitje, voor herhaling vatbaar!
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

karz

Ik heb het dus niet gehaald :cool: , En mijn internet verbinding doet het nu pas weer. Ben rond 11:00 met Turbo en 2 anderen naar Spa gereden en via terug via Chanxe langs de Ourthe binnendoor Luik en terug.
Mooi stukkie, was wel druk
sometimes the same is different, but mostly it's the same.