Zomaar een gedachtengang, is dat wat???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 06 juli, 2008, 12:01:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

ja wie nog meer ????????????? schnellll aanmelden dames en heren  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Dwars
FZ_Ron
MrKawa
SuzukiGirl
herrTod
Busaberke
ndag
Diddl TLr
Steefke (onder voorbehoud)

9 personen...dat kan beter toch..

Kom op..wie nog meer !!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Diddl

tonnie moeten we extra kleding meenemen en zo ja wat voor kleding :mrgreen: :mrgreen:
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Steefke™

Citaat van: FZ_Ron op 11 september, 2008, 17:06:58
Dwars
FZ_Ron
MrKawa
SuzukiGirl
herrTod
Busaberke
ndag
Diddl TLr
Steefke

9 personen...dat kan beter toch..

Kom op..wie nog meer !!

Smells like rubber

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Ik ga zaterdag vrij vragen op mijn werk voor volgende week en mijn motor is kapot.

Dat schiet natuurlijk niet echt op.

Hij lekt benzine en ik heb gezocht waar het vandaan komt. Techneut wat ik
ben :roll: :oops: denk ik dat dat ding wat lekt de benzinepomp is. Die moet ik dus
vervangen voor een andere, of ik moet een andere oplossing zoeken als ik al
kan gaan.

Ik heb iig besloten dat ik toch wel echt graag mee wil :yes6rs: Nu nog kijken of dat
ook gaat lukken :dunno:

Mounty

Citaat van: Yvil op 11 september, 2008, 21:44:04
Ik ga zaterdag vrij vragen op mijn werk voor volgende week en mijn motor is kapot.

Dat schiet natuurlijk niet echt op.

Hij lekt benzine en ik heb gezocht waar het vandaan komt. Techneut wat ik
ben :roll: :oops: denk ik dat dat ding wat lekt de benzinepomp is. Die moet ik dus
vervangen voor een andere, of ik moet een andere oplossing zoeken als ik al
kan gaan.

Ik heb iig besloten dat ik toch wel echt graag mee wil :yes6rs: Nu nog kijken of dat
ook gaat lukken :dunno:

hoe erg lekt ie ? en waar precies ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: diddl TL-R op 11 september, 2008, 19:35:05
tonnie moeten we extra kleding meenemen en zo ja wat voor kleding :mrgreen: :mrgreen:


Sorry voor het wat late antwoordt, je weet wel, als een ventje wat nieuws krijgt (Yamaha TDM) dan is hij daar niet bij weg te slaan :lol: :lol:

Een antwoordt op je vraag, tja, zonder teveel prijs te geven, euhhhhhhhh, als het regent, zou de kans bestaan, dat er wat (modder)spetters op de kleding komt, :-X  een oude motorjas o.i.d zou dan een oplossing zijn .
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Wie is er van plan met de motor en wie is er van plan met het koekblikker te gaan. De mijne staat nog steeds zonder plofkamer dus dat word het koekblikker (tenzij er een plekkie bij iemand achterop is).
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 11 september, 2008, 21:58:32
hoe erg lekt ie ? en waar precies ?

Hij lekt toch wel flink. En waar: Tja, dat ding wat ik ervan verdenk de benzinepomp te
zijn zit links onder de achterkap. Het loopt dus vooral langs de duostep naar beneden.

Dat is dus een metalen koker met een zwart plastic kapje er overheen en twee slangetjes
die erin en eruit komen. De koker bestaat uit twee delen en daar tussenuit lekt hij. Maar
het is niet uit elkaar te halen en er bijvoorbeeld een pakking oid tussen te zetten.
Het lijkt machinaal in elkaar gezet.


Citaat van: Steefke™ op 12 september, 2008, 07:49:39
Wie is er van plan met de motor en wie is er van plan met het koekblikker te gaan. De mijne
staat nog steeds zonder plofkamer dus dat word het koekblikker (tenzij er een plekkie bij iemand
achterop is).

Als er iemand met het koekblik gaat zou mijn probleem misschien ook al deels opgelost zijn.
Ik ben niet zo van het achterop zitten :oops:. Dan zou ik alleen nog vrij hoeven te regelen.

karz

Externe benzinepomp dus , carburateur fiets ?

Als je toch met de moto wil gaan:
Gewoon de 2 slangen loshalen en doorverbinden , wel zorgen dat het benzine peil in je tank niet lager zakt dan het niveau van je carburateurlocatie.
Dus op tijd tanken.
Heb zo een tijd met de Varadero gereden zonder problemen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Steefke™ op 12 september, 2008, 07:49:39
Wie is er van plan met de motor en wie is er van plan met het koekblikker te gaan. De mijne staat nog steeds zonder plofkamer dus dat word het koekblikker (tenzij er een plekkie bij iemand achterop is).

Ik wacht ff het weer af.
Als et ect bagger weer wordt, zie ik er het nut en plezier niet van in om met de motor te gaan, en ga ik fijn met het koekblik!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

ik weet niet op welke motor ik kom ik moet nog ff kijken welke motor ik mee krijg bij de motorzaak voor mijn fiets hebben ze een verkeerd blok besteld
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away