Hoofdmenu

Gieskes

Gestart door Gieskes, 13 oktober, 2005, 15:14:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Und? Hoest gegaan??

Super!!! Ik heb me echt wel heel goed vermaakt maandag.



En bij jou? En het peutje?

:wink:

Peutje is toch nog goed gekomen (zie verslag). Blij te horen dat de remblokken toppie zijn. Wel balen van je storing in de fiets. Ben je al iets wijzer?

Nope deze week niks meer gedaan, geen tijd gehad maar ik ga proberen van 't weekend al het een en ander door te meten en te controleren.


Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Gieskens Back on top... :wink:

Haha Team Orange, Bakki is aan 't zoeken geweest.  :wink:

Dit is wel echt verslavend, wachten tot 15 mei duurt me alweer veel te lang  :(
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Und? Hoest gegaan??

Super!!! Ik heb me echt wel heel goed vermaakt maandag.



En bij jou? En het peutje?

:wink:

Peutje is toch nog goed gekomen (zie verslag). Blij te horen dat de remblokken toppie zijn. Wel balen van je storing in de fiets. Ben je al iets wijzer?

Nope deze week niks meer gedaan, geen tijd gehad maar ik ga proberen van 't weekend al het een en ander door te meten en te controleren.


Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Gieskens Back on top... :wink:

Haha Team Orange, Bakki is aan 't zoeken geweest.  :wink:

Dit is wel echt verslavend, wachten tot 15 mei duurt me alweer veel te lang  :(

LOL Zondag 23 april ben je van harte welkom. 8)

Gieskes

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"Und? Hoest gegaan??

Super!!! Ik heb me echt wel heel goed vermaakt maandag.



En bij jou? En het peutje?

:wink:

Peutje is toch nog goed gekomen (zie verslag). Blij te horen dat de remblokken toppie zijn. Wel balen van je storing in de fiets. Ben je al iets wijzer?

Nope deze week niks meer gedaan, geen tijd gehad maar ik ga proberen van 't weekend al het een en ander door te meten en te controleren.


Citaat van: "Bakkertjedeeg"

Gieskens Back on top... :wink:

Haha Team Orange, Bakki is aan 't zoeken geweest.  :wink:

Dit is wel echt verslavend, wachten tot 15 mei duurt me alweer veel te lang  :(

LOL Zondag 23 april ben je van harte welkom. 8)

Joa kl*te, vanaf de 23ste- 26ste sta ik op een beurs in Brussel... helaas :(

Daarbij...laat deze jongen nog ens ff een bietje oefenen  alvorens je het snot voor mijn ogen rijdt

wat hoe dan ook wel zal gebeuren

:lol:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Gieskes

Team Orange   8)



oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Gieskes

Aangezien de CBR als een 'vot' liep tijdens de laatste sessie toch maar eens aan 't meten geslagen.

Als een 'vot' hield in dat bij uitaccelleren uit de bocht de motor begon te hikken en er dan weer vandoor ging. Dit begon met een klein hikje om in de laatste sessie over te gaan in een hysterische hikbui zodra het gas open gedraaid werd. Zelfs in die mate dat doorrijden geen zin meer had.

Mijn eerste idee was bobine, alsof ff de volledige vonk wegviel en dit erger werd naarmate de motor warmer werd. toch was er ook het idee van een brandstofprobleem maar ja, je kunt zo weinig doen terplekke.

Het idee van bobine was trouwens al snel van de baan aangezien er 2 bobines gemonteerd zijn en er maar een kleine kans is dat deze beide defect zijn. Aansturing dan? Neuj, kleine kans.

Nu toch ens ff gemeten en er bleek nog maar 7V sap in de accu te zitten. Zonder startmotor merk je dat niet zo snel hè?!

De accu blijkt nu inwendig een sluiting te hebben waardoor alle stroom er doorheen schiet en er niks overblijft voor de andere gebruikers zoals de brandstofpomp en ontsteking.

Ander accu'tje er in en hij liep weer als een klokje. De laadspanning wordt stationair al afgeregeld op 14,5V, meer dan zat dus!!

Met dank aan Simon voor het lenen van lader en multimeter  :wink:

Op naar de volgende !!

:thumbsup:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

PatSpinner

Citaat van: "Gieskes"Team Orange   8)




Gave foto....!
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Gieskes"Aangezien de CBR als een 'vot' liep tijdens de laatste sessie toch maar eens aan 't meten geslagen.

Als een 'vot' hield in dat bij uitaccelleren uit de bocht de motor begon te hikken en er dan weer vandoor ging. Dit begon met een klein hikje om in de laatste sessie over te gaan in een hysterische hikbui zodra het gas open gedraaid werd. Zelfs in die mate dat doorrijden geen zin meer had.

Mijn eerste idee was bobine, alsof ff de volledige vonk wegviel en dit erger werd naarmate de motor warmer werd. toch was er ook het idee van een brandstofprobleem maar ja, je kunt zo weinig doen terplekke.

Het idee van bobine was trouwens al snel van de baan aangezien er 2 bobines gemonteerd zijn en er maar een kleine kans is dat deze beide defect zijn. Aansturing dan? Neuj, kleine kans.

Nu toch ens ff gemeten en er bleek nog maar 7V sap in de accu te zitten. Zonder startmotor merk je dat niet zo snel hè?!

De accu blijkt nu inwendig een sluiting te hebben waardoor alle stroom er doorheen schiet en er niks overblijft voor de andere gebruikers zoals de brandstofpomp en ontsteking.

Ander accu'tje er in en hij liep weer als een klokje. De laadspanning wordt stationair al afgeregeld op 14,5V, meer dan zat dus!!

Met dank aan Simon voor het lenen van lader en multimeter  :wink:

Op naar de volgende !!

:thumbsup:

Naajs.. Klein probleem dus. Gelukkig.

Gisteren heb ik ook op Zolder gereden. Ik vind de baan absoluut gaver geworden!! Pluspunten voor de veilig. Minpunt is op dit moment de bandenslijtage. Ik hoop dat het komt doordat er nog geen rubber op de baan ligt, want anders gaat het geld kosten... Ik ben gestart met een redelijke goede SC1. 2 sessie later al behoorlijk gaar.  :cry: Band tekent echt verschrikkelijk. Dadelijk maar eens een mail sturen met foto's van het bandje naar Stefanus onze veringgoeroe. :wink:

Gieskes

De ene Appie heeft het veld moeten ruimen voor een nieuwe  8)

Meteen maar de motor gekozen met het meest sexy kontje :mrgreen:

Fotootje volgt...digi camera ligt nog in de regenpijp op circuit Zolder :oops: maar hij is identiek aan deze:

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

:worship-cool: wauw lekkerste vutje onder de bikes imo  8) veel geluk ermee
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Das ist geil!  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Hakinnen

Ey ..ne fopducati!  :lol:

maaruh..

mooie fiets gieskes....

sterker nog..megacoole ital-twin!

proficiat ermee..have fun..kump good

:wink:

Desmo-devil

Superfiets, veel plezier ermee. !! :worship-cool:

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gieskes

Eindelijk echte piccies  8)





En niet te vergeten ut vötje  :yes6rs:

oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R