Hoofdmenu

Suzuki bandit 650 2009

Gestart door DeWitte, 05 november, 2008, 20:20:22

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

ik vin ze beiden gelijk spuuglelijk, mag dat ook? :-X mja de 1e suzuki die ik mooi vind moeten ze nog maken :roll:. mja dat heb ik ook met opel  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 07 november, 2008, 17:11:00
ik vin ze beiden gelijk spuuglelijk, mag dat ook? :-X mja de 1e suzuki die ik mooi vind moeten ze nog maken :roll:. mja dat heb ik ook met opel  :mrgreen:

Ja dat mag ook, had niks anders verwacht van een Hondi rijder :mrgreen:

;)

ow ja @ Ron, hier wordt niemands mening "belachelijk" gemaakt, mss wat geouwhoer eromheen, en daar moet je dan maar tegen kunnen vind ik.
Maar hoe het ook zij met die soeskes, niemand hoeft iemand anders zijn/ haar mening op te dringen, dwz dat je ook tegen wat tegengas moet kunnen als je je mening geeft. that's all  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Straatboefje belooft allemansvriendje te worden
Deze week onthulde Suzuki de nieuwe Bandit 650 serie in Milaan. Zowel de 650 als de 650S zijn – geheel eigentijds – hoekig gerestyled. Aangepakt zijn ondermeer de spiegels, lichtpartij (voor en achter), display, framecovers en demper-eindstukken. Het 4-cilinder in lijn motorblok is in stemmig zwart afgewerkt. Het S-model biedt met half kuipwerk meer bescherming tegen wind en regen. Zowel links als rechts zijn in de kuip kleine opbergvakken weggewerkt.

Met zijn 85 pk en een koppel van 61,5 Nm bij 8.900 toeren wil de Bandit goed vooruit. Het rijklaargewicht bedraagt 244 en 247 kg voor resp. de naked en S-versie. Met een marge van 20mm is de zithoogte instelbaar evenals de clip-ons, voorvork en achtervering. De remmerij is ongewijzigd met voor dubbele 310mm schijven en achter een enkele van 240mm. ABS is optioneel.

Behalve de gebruikelijke instrumentaria is op het display ook aangegeven in welke van de 6 versnellingen je je bevindt! De nieuwe Bandit belooft een allemansvriendje te worden met comfortabele rij-eigenschappen

bron: oliepeil.nl

Yvil

:shock: Damn dat ding is zwaar voor een nieuwe motor en maar 650cc!!!

Of praat ik nu poep??? :-X

B-Witch

De Bandit is altijd al vrij zwaar geweest, maar evengoed wel mega handelbaar  ;)

Mounty

Dat laatste geld voor zowel de 600 als de 1200...goed handelbaar ondanks het iets hogere gewicht :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009