BMW drivers gevraagd, om te oordelen over een uniek concept.

Gestart door Road Racing Tonnie, 03 december, 2008, 16:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Een hele goede bekende van mij, met een motorzaak, waarvan ik jaren de steun en toeverlaat ben geweest, toen hij zeer actief was op de racepiste (kampioen 1982 350 CC), heeft in het diepste geheim, een uniek systeem bedacht, en reeds de tekentafel verlaten, om de voorziening van het aankoppelen van een aanhanger, tot een fluitje van een cent te maken, het gaat om de BMW types waarvan de reactiestang onder de cardan loopt.
Het ondernemingsplan, aangaande deze ontwikkeling ligt klaar, alleen zoekt hij ervaren BMW drivers, die dat bij hem komen bekijken, en eventueeel te testen, ( volledige combinatie is aanwezig)
Hij is zich er terdege van bewust, dat niet iedereen spontaan `even`naar Westervoort komt, (in de buurt van Arnhem)
Toch doe ik graag deze oproep voor hem, e.e.a zou ook op een wat kortere termijn moeten gebeuren.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 05 december, 2008, 16:29:42
geinige constructie: is dat wel stabiel?
Ze hebben er uitgebreide testen mee gedaan, o.a naar Oostenrijk, en ze waren er zeer tevreden over.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

hoeveel mag je eigenlijk "trekken" met een motor? is daaruberhaupt een limiet voor???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#5
leuk stukje techniek  ;)

maare.... waar blokkeert je trekstang als je een linker haarspeldbocht maakt :shock:

dan vliegt je aanhanger toch boven op je bagagedrager of je maakt een giga weelie   :mrgreen:

kijk bij een koekblik klapt je aanhanger op je bumper

Mounty

Citaat van: Dwars® op 06 december, 2008, 07:21:51
hoeveel mag je eigenlijk "trekken" met een motor? is daaruberhaupt een limiet voor???

Ik denk een laag gewicht, ligt een beetje aan de spec van de bevestiging en zo.
Ik denk zelfs dat je het eigen gewicht niet mag overschrijden..mja..ik roep maar wat
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: BoxerQ op 06 december, 2008, 07:32:43
leuk stukje techniek  ;)

maare.... waar blokkeert je trekstang als je een linker haarspeldbocht maakt :shock:

dan vliegt je aanhanger toch boven op je bagagedrager of je maakt een giga weelie   :mrgreen:

kijk bij een koekblik klapt je aanhanger op je bumper

Een goede vraag BoxerQ, helaas weet ik van het techn gedeelte te weinig af, derhalve kan ik daar niet een passend antwoordt op geven.
Maar Rinie v/d Lee, kun je ten allen tijden een meeltje sturen, waardeert hij, om een en ander toe te lichten,dit is zijn site.
www.vdleemotoren.nl
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********