Hoofdmenu

MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

Desmo-devil

Zoals het er nu uitziet gaan wij waarschijnlijk heel misschien ook mee,
dus neem voor de zekerheid oordopjes mee !! :lol:  :lol:

Mounty

Ik wens jullie een leuke dag
, kan zelf helaas niet mee.
Zal ut mischien met een rondje zuid limburg moeten doen in de avond..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"ff wat anders, wat schaft de pot her Sjeelski ?? :mrgreen: anders gezegd, heb je iets op het oog? vertrouw helemaal op je, jij weet de lokaaltjes wel te vinden mag ik zeggen

heb altijd wel iets lekkers op het oog  8)  8)

hebben zelf bij kasteel rullingen op t terras een stokbroodje gehad
en bij alden biesen pannenkoeken........... opties te over, ligt alleen effe rondt hoe laat we waar zijn..... maar dat komt wel goed!!
(en smorgens natuurlijk eerst spek met ei he)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Desmo-devil"Zoals het er nu uitziet gaan wij waarschijnlijk heel misschien ook mee,
dus neem voor de zekerheid oordopjes mee !! :lol:  :lol:

je staat erbij!! dus nu niets van waarschijnlijk heel misschien, gewoon komen!!
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

:stupid:  je moet toch vroeg op :!:  ik kom naar die piano kijken vooraf; nou heb ik een idee he? :twisted: spek en ei bij Desmo?? met hoeveel zijn we :twisted:

:mrgreen: (geintje he :wink: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nog liefhebbers??? 8) wordt een mooie dag :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Half negen had je toch gezegd..... :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

TTigertje

Citaat van: "TTigertje"
Citaat van: "Karin"PS Hayasjeelski moet wel nog die 2 offroadweggetjes waar je niet in mag rijden eruit halen. Door die weggetjes heb ik ook een lekke tuup gekregen. Daar liggen allemaal kleine scherpe steentjes  :evil:  :wink:

Die gaat ie nog ff aanvegen van te voren,

beetje organisator heeft wat over voor z'n collega's :wink:

Enne Haja? :?

Al aan 't vegen en schrobben geweest? :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Citaat van: "TTigertje"Enne Haja? :?

Al aan 't vegen geweest? :thumbsup:

:twisted: hem kennende weet ik dat wel zeker :rofl:

AngelInMe

Moet me helaas afmelden voor morgen...

Ik ben weer voor de eerste keer gaan handballen en heb iemand geholpen met verhuizen. Dus zit niet zo lekker in mn vel :?

Have fun!!!

Joepie1958

:lol:  :lol: JOEPIE :lol:  :lol:

Heb zojuist mondelijke toestemming van mijn wederhelft gekregen om te mogen deelnemen :P

Morgenochtend om 10.00 uur bij het stadion van een van de beste voetbalclubs van Maastricht :roll:

Als niet alles tegenzit zal ik er zijn
Heb wel geen tijd meer om de motor te poetsen, maar dat maakt m.i. niets uit want het is toch een modderbike
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Moet me helaas afmelden voor morgen...

Ik ben weer voor de eerste keer gaan handballen en heb iemand geholpen met verhuizen. Dus zit niet zo lekker in mn vel :?

Have fun!!!

:cry: he gewoon meegaan; we rekenen op je 8) op tijd naar bed met een kruik, paracetamolletje vd doktersassistente en gaan met die kawabanaan  :wink:

Joepie1958

CiteerDus zit niet zo lekker in mn vel
Dan doe je toch lekker je motorpak eroverheen

Kom op je weet toch dat de sterkste mannen vrouwen zijn :oops:
Kijk maar op t.v. naar de sterkste man van..... , allemaal b-cups 8)

En motorrijden, daar knap je toch gelijk weer van op

ps. ik moet nog even tot 23.00 uur gaan werken dus nacht wordt niet zo heel lang, tot morgen :lol:  :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Sow, kheb de bike net ff afgetankt en de bandjes opgepompt, ik ben er klaar voor om morgen een paar uurtjes rond te tuffen.

Tot slot heb ik 2 bougie's er uitgedraaid.
Gezien de grote opkomst van 1-2 en 3 cilinders zal ik ruim voldoende vermogen hebben bij gebruikmaking van 2 cilinders.

C-U l8ter!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Tot slot heb ik 2 bougie's er uitgedraaid.
Gezien de grote opkomst van 1-2 en 3 cilinders zal ik ruim voldoende vermogen hebben bij gebruikmaking van 2 cilinders

:shock:

:rofl: jaja zolang er maar geen bochten in de route zitten he?? :twisted: