Hoofdmenu

MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

The Dominator

Citaat van: "Karin"Het wordt mooi zonnig weer en de gevoelstemperatuur zal dan zeker hoger liggen  :wink:  

En volgens mij kunnen we best in 1 groep rijden. En we kunnen altijd nog na een koffie/lunchstop beslissen dat het beter is om op te splitsen als het te onoverzichtelijk wordt of zo.

Haya, als je de route klaar hebt zet je er dan even een linkje hierop? Kan ik hem ook inladen in mijn GPS.

staat er al in vorige post :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Karin"Het wordt mooi zonnig weer en de gevoelstemperatuur zal dan zeker hoger liggen  :wink:  

En volgens mij kunnen we best in 1 groep rijden. En we kunnen altijd nog na een koffie/lunchstop beslissen dat het beter is om op te splitsen als het te onoverzichtelijk wordt of zo.

Haya, als je de route klaar hebt zet je er dan even een linkje hierop? Kan ik hem ook inladen in mijn GPS.

staat er al in vorige post :mrgreen:

Het was nog vroeg  :oops:  Thanks.

QuattroFrits

EEN groep kan altijd, als je het volgens het z.g. FollowUp principe doet.
Dit houd in dat iedereen op de achteropkomers let.
blijven deze te ver achter dan wacht je op hun.
Zodra ze weer bij zijn ga je weer achter de voorrijders aan.
Als iedereen dit doet kun je elkaar in principe nooit kwijtraken, al is de groep nog zo groot.

Dit is zeer in het kort en indien nodig op 6 nov. meer uitleg.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Trouwens Haya, werkt de route ook in combinatie met DESTINATOR navigatie, het lukt mij namelijk niet  :?:  :oops:  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

TTigertje

Ik sta al bij 't lijstje.... :lol:

Leuk es met iedereen kennis te maken...... :lol:

Dus ontkomen doe ik er niet aan....... :?

10 uur a.s zondag at Me$treech is wat mij betreft perfect!

TTigertje is wel nog niet helemaal showroom-toonbaar maar motorisch is ie weer piekfijn voor mekaar 8)

Enne is er ook nog een "ouderwetse" handgeschreven routerol versie verkrijgbaar :oops:  :oops:  :?:

1 Troep of 2 groepen, maakt mij niet uit, doe m'n eigen ding, zoals iedereen...... :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

AngelInMe

Citaat van: "hayasjeelski"wie gaat er mee:

Dwars
BusaBerke        
Karin                
Hayasjeelski      
R-YEN                
Rookie      
Herr Tod
TTigertje
Suzuki-girl (+ guy)
AngelInMe
QuattroFrits
rvs-gps

uhm en Maurice bij de kids? :?

B-Witch

Angel, je hoeft niet alles te weten
:lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Angel, je hoeft niet alles te weten
:lol:

Nou weet ik mn plaats ook weer... Is er nog plaats in die kelder :?:

Kom er zondag toch wel achter  :nana9oi:

Dr. A.

Citaat van: "AngelInMe"Is er nog plaats in die kelder

:twisted: voor jou altijd :whipping:
otor Forum Limburg Ghost

Busaberke

Citaat van: "TTigertje"
1 Troep of 2 groepen, maakt mij niet uit, doe m'n eigen ding, zoals iedereen...... :wink:

doe maar 1 groep motorrijders
en 1 troep citroen rijders ............. :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Afgelopen zondag waren we met een groep van 10 man in de Eifel... het verbaasde me hoe goed dat nog ging. We stopten dan wel zo nu en dan even om instructies van "Ladies and gentlemen... Sir Elsont John!" te krijgen hoe we precies moesten rijden, dat scheelde een hoop.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

The Dominator

Citaat van: "QuattroFrits"Trouwens Haya, werkt de route ook in combinatie met DESTINATOR navigatie, het lukt mij namelijk niet  :?:  :oops:  :oops:

zou t niet weten, route is uitgezet met mapsource van Garmin.......

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Herr Tod"Afgelopen zondag waren we met een groep van 10 man in de Eifel... het verbaasde me hoe goed dat nog ging. We stopten dan wel zo nu en dan even om instructies van "Ladies and gentlemen... Sir Elsont John!" te krijgen hoe we precies moesten rijden, dat scheelde een hoop.

hoe iedereen moet rijden, neem ik aan dat we wel weten, hebben toch allemaal een roze papiertje  8)  8)  8)  daarbij zijn er toch verschillende mensen met de route op GPS dusssss komt allemaal wel goed! daar het veel kruipdoorsluipdoor is zal de snelheid ook niet zover uit elkaar liggen als bijvoorbeeld in de eiffel met uitgestrekte wegen (en veel bochten)

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

ff wat anders, wat schaft de pot her Sjeelski ?? :mrgreen: anders gezegd, heb je iets op het oog? vertrouw helemaal op je, jij weet de lokaaltjes wel te vinden mag ik zeggen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "Dwars"ff wat anders, wat schaft de pot her Sjeelski ?? :mrgreen: anders gezegd, heb je iets op het oog? vertrouw helemaal op je, jij weet de lokaaltjes wel te vinden mag ik zeggen

friettenten zat :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.