Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Hoe deel je €200.000    :shock:  :cry:  :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Citaat van: "Dwars"Hoe deel je €200.000    :shock:  :cry:  :lol:

gewoon met een lantaarnpaal :wink:
Smells like rubber

Bart

deh vent bliet auch gans ruig mit zien ermke oet de roet in de wage zitte :lol:
uw muk manne

wie durft, wint.

karz

Citaat van: "Bart"deh vent bliet auch gans ruig mit zien ermke oet de roet in de wage zitte :lol:
Is dat neet de bieriejer ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Een getrouwd koppel staat voor de rechter om te scheiden.

Het probleem dat ze nog hebben gaat over wie het zorgrecht over de dochter krijgt.

Op vraag van de rechter antwoordt de vrouw :

"Ik heb dit kind onder helse pijnen ter wereld gebracht, het zorgrecht komt mij toe!"

De rechter richt zich tot haar echtgenoot en vraagt:

"Wat kan u voor uw verdediging hier tegen inbrengen ?"

De man verzinkt even in overpeinzingen, en antwoord dan langzaam maar gedecideerd:

"Mijnheer de rechter,indien U geld in een drankjesautomaat steekt, en er komt een Cola uit,

van wie is die Cola dan, van het automaat, of van U ?"
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

yes mien pakkingset is binne noe geit de puzzel beginne 8)
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars":?


is dat het vizier waar je het over hebt of was het toch de ster :rofl:
Smells like rubber

@Nippon

vrouwen en een spiegel  :roll:








                                        :laughing49so:

B-Witch

CiteerVrouwtjesspin krijgt kuisheidsgordel

BONN (ANP) - Een mannetjesspin doet zijn vrouwelijke partner na de seks een 'kuisheidsgordel' om. Op die manier wil hij zijn succes bij de voorplanting verbeteren. Hij voorkomt dat andere mannetjes de eicellen kunnen bevruchten.

Mannetjes blijken de geslachtsorganen van het wijfje te verstoppen, stellen biologen van universiteiten in Bonn en Hamburg. Zij publiceerden maandag hun bevindingen in het vakblad Behavorial Ecology.

Als een mannetje na de bevruchting loslaat, breekt in ruim 80 procent van de gevallen het topje van zijn geslachtsdeel af. Het stuk zit dan als een kurk in de opening van het vrouwtje
:shock:

Tsja ik lag dubbel :lol:  :lol:  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bianca