Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Ozze

Hippe bejaarden

Nou, als dit bejaarden koor meer heeft van deze hippe uitvoeringen, wil ik die wel eens in het echie zien  :P
resident Frans Bauer fanclub chapter Belfeld

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Tanken met stemherkenning ?

http://www.myvideo.de/watch/66540

:rofl: Zeer goed. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

selectief geheugen?? :lol: MAN HERINNERT ZICH ZIJN VROUW NIET :lol:

bron 538
CiteerNa een motorongeluk was de Chinees Wei Guangyi tijdelijk zijn geheugen kwijt. Na twee dagen kon de man zich alles wel weer herinneren, behalve zijn eigen vrouw. De man herkende iedereen die hem kwam bezoeken in het ziekenhuis, behalve de dame waar hij al jaren mee getrouwd is. "Mijn man vroeg aan onze dochter wie ik was, en thuis vraagt hij me elke dag wat ik daar doe", aldus de vrouw. Ook na het tonen van huwelijksfoto's, kon Wei zijn vrouw nog steeds niet plaatsen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: "Dwars"

bron 538
CiteerNa een motorongeluk was de Chinees Wei Guangyi tijdelijk zijn geheugen kwijt. Na twee dagen kon de man zich alles wel weer herinneren, behalve zijn eigen vrouw. De man herkende iedereen die hem kwam bezoeken in het ziekenhuis, behalve de dame waar hij al jaren mee getrouwd is. "Mijn man vroeg aan onze dochter wie ik was, en thuis vraagt hij me elke dag wat ik daar doe", aldus de vrouw. Ook na het tonen van huwelijksfoto's, kon Wei zijn vrouw nog steeds niet plaatsen



:laughing49so:  :laughing49so:
Proud on the South  

B-Witch

Blondje wil haar auto verkopen
Een blond kapstertje wil haar oude auto verkopen, maar het wil haar maar niet lukken. Iedereen die komt kijken vindt de 250.000 kilometer die op de teller staan toch wel wat erg veel. Op een dag in de kapperszaak vertelt ze dit aan een collegaatje. Die zei haar: "Er is een mogelijkheid om je auto wat gemakkelijker te verkopen. Het is niet helemaal niet legaal, maar het werkt wel."
"Dat maakt me niet uit, als ik hem maar kan verkopen."
"OK", zei het collegaatje, "hier heb je het adres van een vriend van mij. Die heeft een garage en kan voor jouw de kilometerteller wel terugdraaien tot 50.000 kilometer, dan ben je hem zo kwijt."
Een week later komen de twee elkaar weer tegen.
"En? Heb je je auto al verkocht?"
"Waarom zou ik, er staan pas 50.000 kilometers op de teller."


:rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Een echtpaar woont met hun 10- jarig zoontje in een klein appartement in
de binnenstad.

Om ongestoord seks te kunnen hebben besluiten ze het kind op het balkon
te zetten,met de opdracht te vertellen wat hij zoal ziet.

De jongen begint aan zijn commentaar :

"Er wordt een auto van de parkeerplaats gesleept."

"Er rijdt een ziekenauto voorbij."

"De buren hebben visite."

"Sander rijdt op zijn nieuwe fiets."

" Die van de Wit zijn aan het neuken."

Pa en ma schieten overeind,"hoe weet je dat?" roept vader.

De jongen antwoordt : " hun zoontje staat ook op het balkon!!!"
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

De taxichauffeur die een non oppikt.

De non stapt in de taxi, nadat ze opgetrokken zijn kan de chauffeur maar niet stoppen met staren naar de non. Hij blijft maar kijken en kan zijn ogen niet van haar afhouden.
"Mag ik vragen waarom u zo naar mij zit te kijken"? vraagt de non.
De chauffeur zegt: "ik heb een vraag.. maar ik wil u niet beledigen..."
"Zoon, je kan mij niet beledigen" zegt de non vriendelijk
"Wanneer je zo oud bent als ik en een non bent zolang als ik, heb je zo'n beetje alles gezien en gehoord en sta je nergens meer van te kijken mijn zoon"...
"Ik weet zeker dat er niets is wat je niet kunt zeggen of vragen"
Nou... zegt de chauffeur haperend.."ik heb altijd een fantasie gehad waarin een non mij kust..."

"Nou, laten we zien wat ik voor je kan doen" zegt de non...
1-   je moet single zijn...
2-   je moet katholiek zijn...

De taxichauffeur is helemaal enthousiast en zegt: "Ja, ik ben single en katholiek!!
Oké zegt de non, "neem de eerste parkeerplaats langs de weg en sla af"
De non maakt zijn fantasie waar, zo waar dat een hoer ervan zou blozen!!
Maar wanneer ze terug op de weg zijn begint de chauffeur te huilen...
"Mijn lieve kind" zegt de non, waarom huil je nou?
Vergeef me zegt de chauffeur maar ik heb gezondigd, ik heb gelogen. Ik moet het opbiechten..ik ben getrouwd en ik ben joods.
Oh, dat geeft niet zegt de non, mijn naam is Johan en ik ben op weg naar een Halloweenparty
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

:rofl:

CiteerScootmobieler rijdt door na aanrijding
Gennep - De politie heeft donderdagmiddag omstreeks kwart voor zes een 52-jarige bestuurder van een scootmobiel uit Gennep aangehouden die was doorgereden na een aanrijding op de Zandstraat met een 36-jarige autobestuurster uit Beers.

De bestuurder van de scootmobiel was achterop de auto van de vrouw gebotst. Hierna reed hij zonder zijn gegevens door te geven verder. De politie kon de man uiteindelijk aanhouden. Uit een alcoholtest bleek dat de man onder invloed was. Hierop is zijn rijbewijs ingenomen. Tegen de man is proces-verbaal opgemaakt.
Bron blik op nieuws
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Erg grappig



Een vrouw had een verhouding terwijl haar man naar zijn werk was.

Op een dag, terwijl zij met haar minnaar tussen de lakens ligt hoort zij plots de auto van haar echtgenoot op de oprit stoppen .

'Haast U' roept de vrouw, 'neem je kleren en spring uit het venster, mijn man is vroeg naar huis gekomen'.

'Ik kan niet uit het venster springen zonder kleren aan, want het regent buiten pijpenstelen !!!

'Als mijn man je hier vindt, vermoordt hij ons allebei!' antwoord zij hysterisch. De regen daarbuiten is het minste wat je kan overkomen.

Mijn man kan heel woest te keer gaan, en... heeft altijd een geweer bij de hand.

De minnaar schiet uit het bed, grabbelt zijn kleren onder zijn arm, en springt uit het venster.

Terwijl hij in de gietende regen de straat uitloopt ,komt hij plots tot de ontdekking dat hij temidden van de jaarlijkse Stads Marathon is terechtgekomen .

Daarop besluit hij mee te lopen met de 300 andere deelnemers.

Omdat hij naakt is met zijn kleren onder de arm probeert hij zo onopvallend mogelijk door de anderen omringd te blijven. Maar zo effectief werkte dat niet.

Na een tijdje, komt een klein groepje atleten , die hem al een hele tijd van opzij bekeken hadden, naast hem lopen.

'Loop jij altijd naakt in een wedstrijd? Vraag een van de medestanders.

'Ja hoor' het voelt zo goed aan wanneer de wind vrij rond je lichaam blaast, en de regen je kan afkoelen terwijl je loopt.'

Een andere loper komt naderbij: 'Zeg draag jij altijd je kleren onder je arm terwijl je loopt?

'Ja, antwoord hij buiten adem, dan kan ik me aan de aankomst onmiddellijk aankleden en direct de auto in om naar huis te gaan!'

Een derde loper, die zijn ogen wat lager heeft gericht  vraagt : '
Draag jij altij d een condoom als je een wedstrijd loopt?'

Totaal buiten adem antwoordt hij : 'Neen, Alleen maar als het regent.!!
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

De Generaal