Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Mounty

van mij uit mag ze dan wel uitglijden en achterover het ravijn in kukelle  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Zo te zien is die al eens uitgegleden en op haar achterhoofd gevallen  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

@Nippon

Vandaag een rondje tuffen richting roermond  :mrgreen:  bij Herkenbosch kom ik een chopperrijder tegen die aan de kant stond, ik stop  (wat ik normaal nooit doe )ik denk hij heeft pech  :shock:

Ik vraag... enne :shock:
Nee hoor zegt hij m'n vriendin moest plassen  :roll:
komt miep uit het bos met een nat kruis  :roll:  ja hoor te laat  :mrgreen:
ik rij maar verder :mrgreen:  onder weg had ik een loopneus van 't lachen  :rofl:
maar ,maar.... stop je een keer maak je zoiets mee  :?



DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Ik krijg de schijt van die gasten, ik ren me te pleures achter die bal aan. :lol:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Frits weet je ook hoe je een kat een pilletje moet geven?

Neem de kat in de knik van je linkerarm, alsof je een baby vasthoudt. Leg de rechterduim en middenvinger aan beide kanten van het bekje en oefen lichte druk uit, totdat de kat het bekje opent. Schuif het pilletje naar binnen en laat de kat haar bekje dichtdoen.

Raap het pilletje van de vloer een haal de kat achter de bank vandaan. Neem de kat weer op je arm en herhaal stap 1.

Haal de kat uit de slaapkamer en gooi het besabbelde pilletje weg. Neem een nieuw pilletje uit de verpakking, de kat opnieuw vast onder je arm en houd met je linkerhand de poten vast. Dwing de kaak van de kat open en schuif de pil in het achterste deel van het bekje. Sluit het bekje en tel tot 10.

Vis het pilletje uit de goudvissenkom en de kat van de kapstok. Roep je partner uit de tuin.

Kniel op de grond en klem de kat tussen je knieën. Negeer het grommen van de kat. Vraag je partner dat hij de kop van de kat vasthoudt en de kat een houten liniaal in de keel schuift. Laat het pilletje langs de liniaal naar beneden glijden en wrijf het kattenkeeltje.

Haal de kat uit de gordijnen. Neem een nieuw pilletje uit de verpakking. Noteer dat je een nieuwe houten liniaal koopt en het gordijn repareert.

Wikkel de kat in een groot badlaken. Drapeer het pilletje in het laatste eindje van een rietje. Vraag je partner om de kat in de houdgreep te nemen, zodat alleen het kopje uit de elleboogknik piept. Wrik met behulp van een pen het kattenbekje open en blaas het pilletje door het rietje in de keel.

Lees even na op de bijsluiter van de pilletjes dat ze ongevaarlijk zijn voor mensen. Drink een glas water om de vieze smaak weg te spoelen. Verbind de arm van je partner en haal het bloed uit het tapijt met koud water en zeep.

Haal nu de kat uit het tuinhuisje van de buren. Pak opnieuw een nieuw pilletje. Sluit de kat op in een kast en duw de deur ter hoogte van de nek stevig dicht, zodat de kop naar buiten kijkt. Wrik het bekje open met een dessertlepel. Schiet het pilletje met behulp van een elastiekje in de keel.

Haal een schroevendraaier uit de garage en hang de kastdeur terug in het scharnier. Leg koude kompressen op je gezicht en check even de datum van je laatste tetanusinenting. Gooi je met bloed bespikkelde T-shirt weg en haal een nieuw en schoon T-shirt uit de slaapkamer.

Laat de brandweer de kat uit de boom tegenover halen. Verontschuldig je naar je buren die uit schrik om de kat te ontwijken tegen zijn tuinhekje is gereden. Haal het laatste pilletje uit de verpakking.

Bind nu de voor- en achterpoten van de kat met waslijnen aan elkaar. Knoop de pootjes aan een poot van de eetkamertafel. Trek tuinhandschoenen aan, open het bekje met behulp van een breekijzer. Stop de pil naar binnen, gevolg door een groot stuk ossenhaas. Houd de kop van de kat verticaal en kiep er water achteraan, om het pilletje naar beneden te spoelen.

Laat je door je partner naar de EHBO brengen. Zit stil terwijl de dokter je vingers en arm hecht en het pilletje uit je rechteroog haalt. Stop op de terugweg even bij de meubelzaak en bestel een nieuwe eetkamertafel.

Schiet de kat dood en koop een paard!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Gelukkig dat ik weet dat jij uit ervaring spreekt.  :yes6rs:
Ik zal de net aangelopen kat naar het asiel brengen en inruilen op een hond.
Een hond gaat gelukkig de gordijnen niet in, scheelt reparatiewerk.
Natuurlijk wel een nieuwe voordeur kopen want die is uit de sponning getrokken door een eetkamertafel.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

#1918
Een brandweerman staat buiten bij de brandweerkazerne te sleutelen aan de motor van een pomp.
Opeens hoort hij achter zich een lief stemmetje dat zegt: "Dag meneer de brandweer".
Hij draait zich om en ziet een klein meisje van een jaar of zes, dat in een bolderwagen zit.
De bolderwagen is omgebouwd tot een brandweerwagen, compleet met ladder en brandslangen. De wagen wordt getrokken door een hond en een kat.
Complimentjes makend over wat hij ziet loopt hij rondom de bolderbrandweerwagen.
De hond is met een riem aan zijn halsband voor de kar gespannen. De kat, het blijkt een kater, zit vast aan de kar via een touwtje om zijn testikels.
Een beetje verbaasd zegt de brandweerman tegen het lieve wicht: "Ik wil me er niet mee bemoeien, maar volgens mij trekt die kater de kar beter als je hem ook aan een halsband vastmaakt".
"Dat weet ik," zegt het meisje, "maar dan heb ik geen sirene!"

Een vertegenwoordiger in landbouwmachines komt bij een
aardbeienkweker en probeert de man enthousiast te maken
voor de nieuwste uitvinding op het gebied van de aardbeienteelt.
"Meneer", zegt hij, "ik heb hier een machine, die kunt u over
het veld rijden, die plukt de aardbeien, scheidt de steeltjes van de aardbeien,
maakt ze schoon en stopt ze voor u in een bakje, echt geweldig,u kunt dit hele veld in uw eentje in drie uurtjes afwerken!"
De boer kijkt de vertegenwoordiger nadenkend aan en vraagt:
" Kan die machine ook pijpen?"
"Pijpenn?" vraagt;de vertegenwoordiger, "nee, dat kan ie niet".
"Oh", zegt de boer, "dan houd 'k het toch maar bij m'n vier poolse
pluksters!"

Dit krijg je als je een vrouw achter het stuur van een BMW zet :lol:  :lol:  :lol:
En dan na het feit nog wegrijden ook he!!!

http://www.youtube.com/watch?v=-LQaEkFBCls
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Volgens mij mis ik een foto of iets bij het bovenstaande BMW verhaaltje  :roll:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!