Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 11 juli, 2011, 05:34:07
Citaat van: Toledo op 10 juli, 2011, 23:07:32
http://youtu.be/cmsvEhce_GQ                 :schater:

wat een internetvervuiling...bah bah.. :-X

Hoezo,

Ik heb in een keer zwart beeld en geen geluid meer.  :mrgreen:
zou de monitor het begeven hebben ?  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

misschien heb je last van die vervuiling, scherm schoonpoetsen en boxen doorblazen? :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Een jonge Arabier vraagt aan zijn moeder:

"Mama, waarom hebben jullie zo'n bizarre hoed op jullie hoofd?"

Ma: "da's een kap en die beschermt ons in de woestijn tegen de zon"

Zoon: "Ah, zo!.......maar....mama?"

Ma: "Ja jongen!"

Zoon: "Wat voor een raar kleed dragen jullie!"

Pa: "Da's een burka die ons lichaam beschermt tegen de hevige
woestijnzon".

Zoon: "Da's goed!...zeg...mama?"

Ma: "Zeg eens....jongen."

Zoon: "Waarom die eigenaardige schoenen aan jullie voeten?"

Ma: "Ah..ja, dat zijn muiltjes. Die heb je in de woestijn echt nodig om
je voeten niet te verbranden."

Zoon: "Oke, .....maar.... mama?"

Ma: "Wat nu...jongen?"

Waarom wonen wij dan in Waalwijk ?

SuzukiLimburg

Nieuwe HD:

Plaatje werkt blijkbaar embedded niet, dus zie link:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/d7cb9b4a_15072011125.jpg
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Op een dag stond er bij het asielzoekerscentrum een Noord Afrikaanse gelukszoeker.
Plotseling verscheen er een fee die zei: Ik ben door de PvdA naar jou toegestuurd om drie wensen voor jou te vervullen omdat jij nu net in ons land bent aangekomen met je vrouw en je acht kinderen."
De man kijkt verbaasd op en  zegt " Waar ikke vandaan kom hebben we heel vaak een slechte tanden dus ikke wil  goed gebit."
De fee keek naar de rotte tanden van de man knipte met haar vingers en.... Poef ! De man had plots een prodent stralend  gebit.
"Ik heb nog twee wensen voor je in de aanbieding. Waar kan ik je verder mee verblijden  ?"
De afrikaan kreeg nu plots  wat meer lef en zei "Ikke wil grote villa midden in Utrecht met acht  slaapkamers en dat de rest van mijn familie hier ook naartoe kan komen !"
De fee knipte weer met haar vingers en.Poef ! Zat hij plotseling in een mooie, dure Utrechtse villa voor de open haard omringd door zijn  familie.
"Nou heb ik er nog eentje voor je"  zegt de fee.
"Goed.. ikke wil nu een echte Nederlander worden.. Met Nederlandse kleren, een Nederlands gezicht en een  Nederlandse  naam. "
De fee knipte weer met haar vingers en.Poef ! Daar stond Achmed maar nu met  de naam  Piet Jansen in zijn jasje van de Wibra en geen cent op zak en ook de dure villa was foetsie.
Ook had hij weer een mooie bek vol rotte tanden omdat hij de  ziektekostenverzekering niet meer kon  opbrengen.
"Oh waar zijn mijn mooie gebit ? Waar zijn mijn mooie huis ?" Ook familie foetsie jammerde hij.
De fee grijnsde heel gemeen en zei: "Ja knul,nou ben je een echte Nederlander.

Nou moet je het maar zelf uitzoeken.

QuattroFrits

Sjefke:

De 75-jarige Sjefke gaat voor zijn jaarlijks onderzoek naar de dokter. Alle testen leveren normale uitslagen op. 
Als hij terugkomt voor de uitslag, legt de dokter hem uit dat fysiek gezien alles in orde is.

Hij vraagt: 'Hoe is het mentaal en emotioneel met u gesteld? Bent u tevreden met uw situatie, en hoe is uw verhouding met God?'
Antwoordt Sjefke: 'Ik heb een  hele goeie relatie met God. Hij weet dat ik slechte ogen heb en bijv. vannacht heeft hij ervoor gezorgd dat wanneer ik naar de WC moet, het licht vanzelf aangaat en als ik klaar ben, gaat het licht vanzelf weer uit.' 
Verdraaid,' zegt de dokter: 'dat is echt ongelooflijk! '                                 

Wat later op de dag belt de dokter met Mien, de vrouw van Sjefke.
Hij  zegt: 'Met de gezondheid van Sjefke is alles in orde, maar ik wou toch nog eens wat vragen over zijn relatie met God.   
Is het waar dat als hij 's-nachts moet gaan plassen, het licht vanzelf aangaat en nadien vanzelf weer uitgaat?'

Roept Mien verbolgen: 
"GLOEIENDE GLOEIENDE !!!!!

Heeft die ouwe weer in de koelkast gepist!!"                                 

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Wat nou leuk Edgar!?!   Geniaal zul je bedoelen!! Sjeesus  ghi ghi ghi  :mrgreen:

Joepie1958

gelukkig is 't sinterklaas :D
dit is niet voor onder de kerstboom :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Busaberke

Antwerps mopje:

Nen Antwaarpse kwaffeur zet zeinne papegaai
oep een statief voor zaain zaak ...
Elleke kier as Julie, é meske van 20 joar, veurbaai komt
roept die papegaai: " Doar se, 'n hoer"!
Na een tetje begint ze da muug te weure en gaat er eige
beklagen baai de kwaffeur.
De kwaffeur begrept heur en schildert zaaine papegaai
helemaol in 't zwart, oem hem te straffen.
As Julie de volgenden dag passeirt roept die papegaai niks ...!
Natuurlaaik is zaai verwonderd euver die verandering
en zij tegen die papegaai: "Na hedde wol veul minder
praat hé makker, moette gaai vandaag niks zeggen ?"
En de papegaai antwoordt: "As ik maaine smoking aanhem, dan klap ik niet mé hoeren"!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Smells like rubber

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Marcel B. Pan Rijder

Een dom blondje zit in haar wagen. Wanneer het rood licht is , stapt ze uit en gaat ze naar de vrachtwagen die voor haar staat. "hallo , ik ben Peggy en u verliest uw lading." Maar plots veranderd het licht op groen en de vrachtwagen rijdt door. Bij het volgende rood licht gebeurd hetzelfde. Bij het derde rode licht stapt het dom blondje nogmaals uit haar wagen en zegt: " hallo, ik ben Peggy en u verliest uw lading." Waarop de vrachtwagenchauffeur antwoord:" hallo , ik ben Erik en ik strooi zout!"
Je leeft maar één keer.....

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Wat een idioot, als die motor om wat voor een reden dan ook omvalt in de richting van zijn luchtbed, als hij aan het slapen is.. :banghead4rv:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.