Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

d'r Blieje

Met een kruisje?






Het plaatje is niet goed opgeslagen?!?
Blieve lache...8)

DeWitte

CiteerIn de Oost-Indiase staat Orissa woont een man al vijftig jaar in een boom na een woordenwisseling met zijn vrouw, zo meldt het persbureau IANS zondag. Gayadhar Parida (83) die in een boom woont in een dorp 239 kilometer ten noorden van de hoofdstad Bhubaneshwar, heeft herhaaldelijk smeekbeden van zijn vrouw en kinderen om terug in huis te komen, afgewezen.

"Wij maakten ruzie over iets onbelangrijks en daarom vertrok hij. Ik heb veel gedaan opdat hij zou terugkomen, maar niets hielp", zo zei Parida's vrouw aan het agentschap.

De nieuwe woonst van Parida is een ineengeknutselde hut, anderhalve meter hoog in een boom, op een halve kilometer van zijn huis. Jarenlang heeft Parida 4,5 meter hoog in een mangoboom gewoond, maar hij diende te verhuizen nadat die boom tijdens een storm tegen de vlakte ging.

Parida zegt dat zijn ongebruikelijke manier van wonen hem heeft geholpen in zijn geestelijke groei en in het overwinnen van spanningen na de scheiding van zijn vrouw.

Hij bleef herhaaldelijk dagen en nachten na elkaar zonder voedsel in zijn boom en kwam alleen af en toe naar beneden om water te halen uit een vijver in de tuin, aldus het agentschap. Zelfs een zware cycloon die in 1999 grote delen van Orissa verwoestte en duizenden doden maakte, kon Gayadhar Parida er niet van overtuigen een veiliger onderkomen op te zoeken.

Parida's enige zoon, Babula (50), zegt dat zijn vader onbuigzaam is. "Hoe dikwijls ben ik de tuin ingegaan om hem over te halen naar huis te komen? Hij heeft het altijd met klem geweigerd. Gegriefd en afgewezen, moest ik terug naar huis. Ik heb veel vergeefs geweend."

Maar Parida is niet de enige 'boom-man' in de staat. Eerder dit jaar berichtte de BBC over een 45-jarige man die al vijftien jaar in een boom woont, eveneens na een kibbelpartij met zijn vrouw.


Zijn er hier ook mensen die in nen boom wonen  :?:  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Keith Richards probeerde dat ook... maar die is er uit geflikkerd :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil


DeWitte

Gisteravond tijdens de dodenherdenking vroeg mij een duitser wat de aanleiding was:

ikke: Nou wij herdenken vanavond de nederlandse slachtoffers van de 2e wereldoorlog.

hij: Na bei uns sind auch viele toten gefallen im krieg.

ikke: ja en dat vieren we morgen

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

wil aub de eigenaar z'n rommel afhalen die is blijven liggen na de BBQ van gisteravond  :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Berlijns bordeel biedt 'ontknaap-service'


BERLIJN (ANP) - Een bordeel in Berlijn komt met iets nieuws: een ontknaap-service voor jongens en mannen die nog nooit sex hebben gehad.

In het bordeel worden prostituees speciaal getraind in het inwijden van beginnelingen. Volgens het bordeel zijn niet alleen jonge jongens vaak nog maagd. Ook opvallend veel mannen van boven de 40 zijn nog zo 'groen als gras' .

:shock:  :shock:  :rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

CiteerOok opvallend veel mannen van boven de 40 zijn nog zo 'groen als gras' .
Wil je svp ook het adres posten :oops:  :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Citaat van: "Joepie1958"
CiteerOok opvallend veel mannen van boven de 40 zijn nog zo 'groen als gras' .
Wil je svp ook het adres posten :oops:  :oops:


Ze staan mss wel in die Gelben Zeiten :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "Joepie1958"
CiteerOok opvallend veel mannen van boven de 40 zijn nog zo 'groen als gras' .
Wil je svp ook het adres posten :oops:  :oops:
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Iedereen die een hond heeft noemt hem "Rakker" of "Pluto".
>
>    Die van mij noemde ik "Seks".
>    Nu bracht Seks mij nogal vrij regelmatig in verlegenheid.
>
>    Toen ik naar het gemeentehuis ging om een vergunning op te halen
>    voor mijn hond, zei ik tegen de bediende: "Ik wil graag een
> vergunning
>    voor Seks.
>    Hij zei: "Ik zou er ook wel een willen hebben."
>    Toen zei ik: "Maar het is een hond!" Hij zei dat het niet uitmaakte
> hoe
>    ze
>    er uitzag. Toen zei ik: "Maar je begrijpt het niet. Ik heb Seks sinds
>
>    mijn

>    negende jaar." Hij zei dat ik toen toch al wel een vrij grote jongen
>
>    moest zijn geweest.
>    Toen ik trouwde en op huwelijksreis ging, nam ik mijn hond met me
> mee.
>    Ik vertelde de klerk dat ik een kamer wilde voor mijn vrouw en
>    een aparte kamer voor Seks. Hij zei dat elke kamer in het hotel voor
>
>    seks was.
>
>    Ik zei: "U begrijpt het niet. Seks houdt me 's nachts wakker!"
>    De klerk zei: "Mij ook!"
>
>    Op een dag nam ik Seks mee naar een wedstrijd, maar voordat de
>
>    wedstrijd begon
>    liep de hond weg. Een andere deelnemer vroeg waarom ik liep te
> zoeken.
>    Ik vertelde hem dat ik Seks wilde laten meedoen aan de wedstrijd.
>    Hij vertelde me dat ik mijn kansen verspeeld had. "Maar je begrijpt
> het
>    niet", zei ik,
>    "ik hoopte Seks op TV te krijgen." Hij noemde me een opschepper.
>
>    Toen mijn vrouw en ik gingen scheiden, gingen we naar de rechtbank om
> de
>    verzorging voor de hond uit te vechten. Ik zei: "Uwe edelachtbare, ik
>
>    had Seks
>    voordat ik getrouwd was." De rechter zei: "Ik ook." Toen vertelde ik
>
>    hem, dat nadat
>    ik getrouwd was, Seks me verlaten had.
>    Hij zei: "Mij ook."
>    Een paar weken geleden liep Seks weer weg, ik heb uren in de stad
> naar
>    hem
>    lopen zoeken en bedacht me opeens dat hij dol op kinderen was.
>
>    Ik ging dus naar het schoolplein hier achter waar het net pauze was
> en
>    vroeg
>    of de kinderen mee wilden helpen met zoeken, omdat ze hem wel kenden.
>
>    Een politie-agent kwam naar me toe en vroeg: "Wat doet u op dit
>
>    schoolplein?
>    " Ik zei: "Ik zoek Seks met deze kinderen."

>
>    Mijn zaak komt vrijdag voor......
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Wat is in Venlo aan de hand

Bron: L1 tv
CiteerDe politie in Venlo heeft dit weekend drie vrouwen bekeurd wegens prostitutie.

Een 22-jarige vrouw uit Venlo kreeg twee bekeuringen. Eerst in het Julianapark toen ze daar een klant bediende en een dag later op de Kaldenkerkerweg toen ze zich aanbood aan agenten in burger. Verder zijn op de Kaldenkerkerweg twee vrouwen van 51 en 40 jaar uit Venlo bekeurd.

   
Ouw Hoer

CiteerEen 63-jarige man uit Tegelen is aangehouden omdat hij zich op de Prinsessesingel in Venlo bevredigde.

Hij deed dat voor de ogen van verschillende jonge vrouwen die daarop de politie waarschuwden. De Tegelenaar werd meegenomen naar het bureau en na verhoor naar huis gestuurd.
Ouwe wiekser :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away