Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Hoe maken ze een poezewoefke?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Zit een vent in de trein en is bezig met een kruiswoordpuzzel.
Hij zit de hele tijd met zijn hoofd te schudden.
De man die tegenover hem zit vraagt of hij misschien kan helpen.
"Ik zit met een woord, vrouwelijk geslachtsorgaan dat begint met een V en
eindigt met een A"
De ander vraagt " horizontaal of vertikaal"?
"Horizontaal" antwoordt de puzzelaar.
"Dan weet ik 't óók niet " zegt de ander
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

op een avond gaat een koppeltje slapen. de man heeft goesting en begint zijn vrouwtje te knuffelen  
de vrouw zegt sorry schat maar ik moet morgen naar de geanecoloog en wil proper zijn  :?  
de man draait zich een beetje ontgoogeld om en na een tijdje vraagt hij:
moet je morgen naar de tandarts ???  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Moderne man staat steeds vaker in de keuken!!! :lol:  :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Peuter rijdt oma het ziekenhuis in


NASSENFELS (ANP) - Een Duitse peuter van 2,5 jaar oud heeft zijn oma het ziekenhuis ingereden. Het jongetje kreeg de auto van zijn moeder aan de praat en knalde vervolgens per ongeluk tegen zijn grootmoeder op, meldde de Duitse politie woensdag.

De moeder had de auto voor het huis achtergelaten zonder de sleutel uit het contact te halen. Toen de peuter achter het stuur aan het spelen was, schoot de wagen plotseling vooruit. De 52-jarige vrouw raakte zwaargewond en moest per vliegtuig naar het ziekenhuis worden overgebracht.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

En dat vind je om te lachen?

B-Witch

Citaat van: "Schmetzke"En dat vind je om te lachen?


als dat mijn schoonmoeder was geweest wel ja :rofl:


:angel:

deed me denken aan een incident toen mijn oudste zoon 3 was en de kadett bijna in de garagepoort parkeerde :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke


Mounty

hoe kom je met een vliegtuig nar het ziekenhuis ?
landen in de straat---inladen brancard--opstijgen in de straat voordat de bocht komt---landen op het dak ziekenhuis of op het veldje ervoor ????

zal wel helicopter geweest zijn toch ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

hehe muggenziften?

zal wel een heli zijn geweest
:lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

:twisted:  :twisted:  :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away