Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Manipuleren noemen we dat gewoon Karz...
En dat doen wij vrouwen al succesvol vanaf de oertijd. :twisted:



Zelfs met die redenen zijn toen blondjes ontstaan :wink:  :mrgreen:

:stupid: :rofl:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"deze vrouw zou ik nooit me creditcard toevertrouwen (met dank aan AIM 8) ) helemaal afkijken deze  :worship-cool:

http://www.dailymotion.com/blog/video/431648?key=fzkyzjudxyf9c7z3jdbtk60mql3vksr89adc00na&play=1&referer=http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid%3D651

ja ik vond hem te voor op MFL te posten :roll: daarom per mail verzonden ;) maar volgens mij doet ie het niet...

Mounty

de link even knippen en plakken in een nieuw venster helpt...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Proud on the South  

TTigertje

Het bewijs dat de aarde warmer wordt !!!!!!!

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

De slapjanus

Een vader vindt zijn zoon een slappeling en om die reden meldt hij hem
aan bij de para's, zodat hij discipline en wat meer pit in zijn donder krijgt.
Na twee weken is de zoon weer thuis en brengt verslag uit.
En toen was het gisteren zover, onze eerste sprong.
Op 4 kilometer hoogte schoof de sergeant de deur open en
sprongen de eerste enthousiaste para's meteen naar buiten."
Zegt zijn vader: "Daar zat jij dus bij natuurlijk!"
De zoon: "Euh, om eerlijk te zijn niet, nee. Het was zo dat de sergeant de achterblijvers een voor een bij de lurven pakte en ze zo het vliegtuig uit smeet." Zegt zijn vader: "En hup daar ging je!"
De zoon: "Euh, .... om eerlijk te zijn niet, nee.
Ik bleef als laatste over en smeekte de sergeant of ik alsjeblieft
in het vliegtuig mocht blijven. Hij werd woest en schreeuwde, dat als ik niet sprong, hij me er uit zou trappen! Hij wilde me beetpakken, maar ik greep een stang en hield me zo stevig vast dat hij niets kon doen."
Zegt zijn vader: "Maar je hebt gesprongen, toch?"
De zoon: "Tja, hoe zal ik dat uitleggen..... Nou op een gegeven moment riep de sergeant onze instructeur erbij. Dat is een neger, een reus....niet te geloven zeg! Hij ging naast me staan, knoopte zijn gulp open en haalde zijn geslachtsdeel tevoorschijn. Ik zweer het, die was minstens 30 cm lang, dik als een slaghout en een eikel ter grootte van een tennisbal.
Toen riep hij: "Twee keuzes: je springt nu dit vliegtuig uit of ik ram deze jongen zonder pardon zo die dikke reet van je in."Zegt zijn vader: "En toen sprong je?" De zoon:  "In het begin wel een beetje !!!"  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

crazy j

living the life the way it comes

AngelInMe


Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009