Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "Dwars"
CiteerItaliaanse snelwegseks trekt aandacht politie
ROME - Een slingerende auto op een Noord-Italiaanse snelweg heeft de aandacht getrokken van de politie. Toen de agenten de auto stopten en controleerden, troffen zij er een naakte 70-jarige vrouw aan. Die had geprobeerd seks te hebben met de half naakte 59-jarige bestuurder van de auto.

De politie vroeg het stel zich weer aan te kleden. Bij een alcoholtest bleek de man drie keer zoveel alcohol in zijn bloed te hebben als toegestaan.

Een politiewoordvoerder kon niet zeggen of de man en de vrouw getrouwd zijn, maar acht dat onwaarschijnlijk: "Getrouwde mensen zouden zoiets waarschijnlijk niet doen."

:rofl:

:shock: niet tijdens het rijden nee... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

viel te proberen zouden ze zeggen.  8)
living the life the way it comes

Steefke™

nee is me toch net iets te oud
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "steefke"nee is me toch net iets te oud

:twisted: Op een oude fiets moet je het leren. :twisted:

:roll: Maak eerst het oude op voor je aan iets nieuws begint. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

nieuw wapen vd pliessie tegen snelheidsduivels :lol:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "steefke"nee is me toch net iets te oud

:twisted: Op een oude fiets moet je het leren. :twisted:

:roll: Maak eerst het oude op voor je aan iets nieuws begint. :wink:

ja daar zit wat in
Smells like rubber

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"reclame;


hij is leuk :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaah, ik lig dubbel..... :roll: :roll:  :roll:  


:guns:
You may own the bike, but the bike possesses you.

VFReaky

Citaat van: "Dwars"ja idd  :shock: wat stond op ut briefje?? :roll:

Looooooooooooooooooooooooool :D
oses are red and so are VFR's

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Wat is het verkleinwoord voor handboeien?



















Trouwring
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Slechte dag gehad ?

Denk dan hier eens aan:

U bent een siamese tweeling.
Uw broer, die netjes aan je schouder hangt, is homo.
U niet.
Hij heeft een 'afspraakje' geregeld.
U heeft maar één achterste.

Voelt u zich al beter?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Een limburger rijdt naar Antwerpen en stopt aan een benzinestation met het opschrift "Win gratis sex bij vullen tank".
Hij vult zijn tank gaat binnen en vraagt zijn gratis sex. "Ok" zegt de pompbediende, "kies een cijfer tussen 0 en 10". "7" zegt de Limburger. "Dat was close" antwoordt de pompbediende "het was 8, de volgende keer meer geluk misschien".
Een 3-tal weken later stopt de limburger weer aan het benzinestation met een collega uit de West Vlaanderen bij hem. Hij tankt vol en gaat binnen zijn gratis sex vragen. "Geef mij een cijfer tussen 0 en 10".
"2".
"Helaas, het was 3, je was er weer heel kort bij. Blijven proberen zou ik zeggen !"
De 2 mannen vertrekken en de West Vlaming zegt tegen de Limburger "Volgens mij is dat hier dik bedrog en geeft diene slimmen antwerpenaar nooit gratis sex. Hij wil alleen maar meer benzine verkopen"
"Toch niet" zegt de Limburger "mijn vrouw heeft hier al 2 keer gewonnen"
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009