Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.


QuattroFrits

Een blondje krijgt een ongeluk en haar auto zit daarna helemaal onder de deuken.
De volgende dag gaat ze met haar wagen naar de garage.
De monteur ziet dat ze blond is en besluit een beetje lol te trappen.
Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en in de uitlaatpijp moet
blazen, heel hard,en dat de deuken er zo automatisch uit zullen worden "geduwd".
Het blondje rijdt dus terug naar huis, stapt uit de wagen,gaat op haar
knieën zitten en begint in de uitlaatpijp te blazen.
Er gebeurt niets.
Dus begint ze wat harder te blazen,maar nog altijd gebeurt er niets.......
Intussen komt haar vriendin, (ook een blondje),langs en vraagt: "Wat ben jij
in hemelsnaam aan het doen?!"
Het eerste blondje vertelt haar hoe de monteur haar had aangeraden in de
uitlaatpijp te blazen om alle deuken uit de wagen te krijgen.
De blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit
"Halloooooooo?!?
Zou je dan eerst niet de ramen dichtdoen??"
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke


QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"..

:shock: Hier kan ik inderdaad heel hard om lachen en daar is dit topic ook voor. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Vaseline

Een man belt aan bij een jonge vrouw die drie luidruchtige kinderen om zich heen heeft. De man vraagt:
"Ik doe een onderzoek naar het gebruik van vaseline. Gebruikt u het?"
De vrouw antwoordt:
"Jazeker, mijn man en ik gebruiken het voor seks."
De enquêteur krijgt bijna een flauwte, maar zegt:
"Mevrouw, u bent de eerste die zo openlijk toegeeft dat u vaseline voor seks gebruikt. De meeste mensen zeggen dat het voor de fietsketting is of iets dergelijks. Als u nu toch zo eerlijk bent, hoe gebruikt u het dan?"
De vrouw antwoordt:
"We smeren het op de deurknop, zodat de kinderen niet naar binnen kunnen!"
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Winkellol voor Mannen

10 tips op je bezig te houden in de winkel
Je kent het wel, het is prachtig weer buiten, je wil er een dagje lekker niks doen. En daar is zij weer:
"Zullen we gaan winkelen?"

Hier volgen 10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw de rekken afschuimt.

1) Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zodanig, dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

3) Creëer een spoor van appelsap naar de WC's.

4) Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep:
"Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"

5) Ga naar de messenafdeling, neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

6) Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

7) Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje:
"Neem mij! Neem mij!"

8) Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon:
"We hebben een code 3 op de zuivelafdeling."
Kijk wat er gebeurt.

9) Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs:
"Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!"

10) Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is.


:rofl:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:D Één of meer van deze 10 moet ik toch maar eens uitproberen. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits":D Één of meer van deze 10 moet ik toch maar eens uitproberen. :twisted:

vooral nummer 10.. :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Schmetzke


AngelInMe

Vaseline en winkellol voor mannen, PRACHTIG! :rofl: :rofl: :rofl:

Steefke™

Citaat van: "suzuki-girl"Winkellol voor Mannen

10 tips op je bezig te houden in de winkel
Je kent het wel, het is prachtig weer buiten, je wil er een dagje lekker niks doen. En daar is zij weer:
"Zullen we gaan winkelen?"

Hier volgen 10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw de rekken afschuimt.

1) Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zodanig, dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

3) Creëer een spoor van appelsap naar de WC's.

4) Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep:
"Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"

5) Ga naar de messenafdeling, neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

6) Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

7) Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje:
"Neem mij! Neem mij!"

8) Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon:
"We hebben een code 3 op de zuivelafdeling."
Kijk wat er gebeurt.

9) Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs:
"Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!"

10) Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is.


:rofl:
gewoon alleen de weg opsturen, maar wel met cash geld en zonder pinpas :wink:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: "Steefke"gewoon alleen de weg opsturen, maar wel met cash geld en zonder pinpas :wink:

:shock: Watte, ben jij soms miljonair?? :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: "Schmetzke"

Echt weer iets voor een ALfa rijder..... :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"

Echt weer iets voor een ALfa rijder..... :mrgreen:

Zoiets zou ik nooit doen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away