schaam je dood, een 4 cilinder in je graasj

Gestart door DeWitte, 05 maart, 2009, 15:40:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

 :oops: :-X



tis dat de Viagradero aan zijn voorpoten lekte en dringend moest worden voorzien van nieuwe keerringen en ook nog een verse Michelin van achter. Maar anders  :-X waarom dat ze 4 cilinders uberhaupt hebben uitgevonden?  :whipping: sla je me dood,  2 cilindri is toch da max? dat nerveus gejank, zeker van zo'n (sorry Nicole ;)) 600cc meidenbrommert, weinig tot geen koppel :roll: volgens mij is zelfs BoxerQ is nog rapper :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen :yes6rs:)


kijk de GSR600 op zich is een complete brommert, zeker voor die centen. Wat de brommert imo mee heeft, is de prijs, het stuurgemak (toegegeven: een kind kan de was doen) in dit geval de gitzwarte uitvoering :cool: en uiteraard het ABS, maar dat blok en de afgifte van "vermogen" :puke: :confused: kan en zal mij never nooit kunnen bekoren.



Wel grote dank voor de mannen van MotoShop Margraten, die mij deze ruilmoto, op korte termijn beschikbaar stelden als woon-werkslet en de reparatie van de Viagradero ff tussen de bedrijven door doen :worship-cool:

maarrrr, godzijdank krijg ik morgen mijn eigenwijze V-twin weer terug: heb maar snel de graasj dicht getrokken, dat niemand die 4 cilinder ziet staan :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Godmiljaar, dacht even dat je zo'n hok gekocht had  :eek:

Af en toe een uitstapje op een 4 in lijn is altijd weer goed om weer te ontdekken waarom je een twin rijdt. ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Beste Hub, je moet ook op een ECHTE viercilinder gaan rijden :yes6rs:, ik weet dat hetzelfde merk, een unieke onovertroffen 4 cil maakt, och hoe heet dat type ook alweer :-X, zal er een foto van plaatsen :lol: :oops:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Leuke brommert, toen mijn vrouw die zag in Utrecht vond ze hem wel aardig :oops:
Ik heb haar toen duidelijk gemaakt dat ik nog steeds van haar houdt en nog lang niet kwijt wil :yes6rs:
Als ze daar net zo op rijdt als met de auto dan is haar rijbewijs geen lang leven meer beschoren en zie je haar binnenkort bij wegmisbruikers :twisted:

Toen ze het prijskaartje zag was ze gelijk genezen en keek ze toch maar voor een andere compacte motor :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

dacht dat je met de voorvorken naar hakkinen zou gaan
KTM SMT 2011

DeWitte

Klopt, maar Dottore Haki had pas half april tijd; die is hartstikke druk.  :? En ik moet de/een brommert echt elke dag hebben, veel ri Nrd Limburg (Maasbree) komende weken zelfs voor de baas ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik kan je wel begrijpen hoor Hub, jij bent immers die twins gewent. :yes6rs:
En als ik jou rijstijl en ervaring daar bovenop gooi is het normaal dat jou deze motor niet kan bekoren.
Als ik naar mezelf kijk, is de GSR een leuke motor die voor mij genoeg vermogen heeft.
Ik kan goed volgen, en voor mij is de zitpositie, en de hoogte ook van wezenlijk belang geweest om tot die keuze te komen. ;)
Je hoort mij ook niet zeggen dat de GSR de beste motor allertijden is, want dat is gewoon niet zo.
Maar op het moment voor mij iig de beste keuze.
Maar een meidenbrommert? nee dat is in mijn ogen de Fazer en de diversion, om maar niet te spreken over de cb500...
:-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Bakkertjedeeg

Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2009, 15:40:43
:oops: :-X



tis dat de Viagradero aan zijn voorpoten lekte en dringend moest worden voorzien van nieuwe keerringen en ook nog een verse Michelin van achter. Maar anders  :-X waarom dat ze 4 cilinders uberhaupt hebben uitgevonden?  :whipping: sla je me dood,  2 cilindri is toch da max? dat nerveus gejank, zeker van zo'n (sorry Nicole ;)) 600cc meidenbrommert, weinig tot geen koppel :roll: volgens mij is zelfs BoxerQ is nog rapper :mrgreen: (hier ga ik gezeik mee krijgen :yes6rs:)


kijk de GSR600 op zich is een complete brommert, zeker voor die centen. Wat de brommert imo mee heeft, is de prijs, het stuurgemak (toegegeven: een kind kan de was doen) in dit geval de gitzwarte uitvoering :cool: en uiteraard het ABS, maar dat blok en de afgifte van "vermogen" :puke: :confused: kan en zal mij never nooit kunnen bekoren.



Wel grote dank voor de mannen van MotoShop Margraten, die mij deze ruilmoto, op korte termijn beschikbaar stelden als woon-werkslet en de reparatie van de Viagradero ff tussen de bedrijven door doen :worship-cool:

maarrrr, godzijdank krijg ik morgen mijn eigenwijze V-twin weer terug: heb maar snel de graasj dicht getrokken, dat niemand die 4 cilinder ziet staan :yes6rs:

Allicht dat je er geen ruk aan vindt. Je moet ook niet bij 6000 RPM schakelen. :mrgreen:

Motzippaldy

Citaat van: Bakkertjedeeg op 05 maart, 2009, 20:27:04

Je moet ook niet bij 6000 RPM schakelen. :mrgreen:


:yes6rs:

Ik heb op gereden en pret begint pas boven 8000 omwentelingen  :mrgreen:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: karz op 05 maart, 2009, 15:47:16
Godmiljaar, dacht even dat je zo'n hok gekocht had  :eek:

Af en toe een uitstapje op een 4 in lijn is altijd weer goed om weer te ontdekken waarom je een twin rijdt. ;)

Ik dacht ook ff dat het hem in de bol geslagen was maar gelukkig is ie nog steeds bij kennis :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Inderdaad, schakelen met een viercilinder moet je eigenlijk tussen 10.000 en 11.000 toeren dan is het net een straaljager.

:twisted: Maar ja, geen ervaring met een echte viercilinder en dan toch willen meespreken.  :twisted:
(hier krijg ik misschien gezeik mee.  :mrgreen: )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Voordat je die laame Honda gaat ophalen maak je even een proefritje op de B-King :yes6rs: :twisted:

Ow enne... bij 11000 zit je meestal rond het maximale vermogen van zo'n 4 cilinder.... je hoeft pas te schakelen als die in de begrenzer zit, ergens rond de 14000 of zo :mrgreen: :worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

kijk ik wil die gsr brommert niet afzeiken,tegendeel :yes6rs: die voldoet voor die centen perfect en doet wat ie moet doen. Stuurt prima en licht, remt goed, zit redelijk, maar dat blok  :-X :( want ik wil nl. niet wachten tot 8dzd toeren of zo; ik wil kelder/tractor-twin-pk's  :yes6rs:

ow ja en in dit specifieke geval mis ik ook: het dikke gepolsterde zadel, de rechtop "wie doet je wat/ik zie alles" zithouding, de grote etalageruit maarrrrrrr vooral met dit k*tweer de handvatverwarming en de handkappen van de viagradero :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Whahaha  :lol: Dat is het probleem als je verwend bent. Je kunt ook niet van een villa opeens in een flatje gaan wonen.
Ieder zijn eigen meuk natuurlijk, maar ik houdt het voorlopig ook op de 2 halve liters in V vorm.
De 4 in lijn staat ernaast maar die kan me totaal niet meer bekoren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 06 maart, 2009, 15:41:49
Whahaha  :lol: Dat is het probleem als je verwend bent. Je kunt ook niet van een villa opeens in een flatje gaan wonen.
Ieder zijn eigen meuk natuurlijk, maar ik houdt het voorlopig ook op de 2 halve liters in V vorm.
De 4 in lijn staat ernaast maar die kan me totaal niet meer bekoren.

Alleen als ie diesel lust en er een koektrommel omheen zit :yes6rs:
Smells like rubber