Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

_P_

Datum:       24-07-2006
Tijd bericht:    14:15
Plaats:    Stevensweert
Tekst:    De politie heeft maandagochtend geassisteerd bij een ongeval waarbij een motorrijder gewond raakte. De 46-jarige motorrijder uit Stevensweert reed op de Schuttersweg toen een loslopende hond de weg op liep. Het slachtoffer moest uitwijken voor de hond, waarbij hij ten val kwam. De motorrijder is met rug- en nekletsel dor de ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De hond overleefde het ongeluk niet.

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"De 69-jarige automobiliste

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH #(&*@)*&)@*)@*((#)#*@*@ BEJAARDEN BLIJF THUIS

:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

Klopt echt gewoon niet hoor: de cijfers bewijzen elk jaar het tegenovergestelde. Jeugdige automobilisten veroorzaken veel meer (en zwaardere ongelukken)  :?  En daarbij nog eens vrouwen stukken minder dan mannen. (zal wel met dat ventieltje te maken hebben :? )

Dus Schmetzke besef jij wel dat jij tot de grootste risicogroep behoort  :yes6rs: en niet die oma van 69, no way josé :!:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "suzuki-girl"De 69-jarige automobiliste

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH #(&*@)*&)@*)@*((#)#*@*@ BEJAARDEN BLIJF THUIS

:guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:  :guns:

Klopt echt gewoon niet hoor: de cijfers bewijzen elk jaar het tegenovergestelde. Jeugdige automobilisten veroorzaken veel meer (en zwaardere ongelukken)  :?  En daarbij nog eens vrouwen stukken minder dan mannen. (zal wel met dat ventieltje te maken hebben :? )

Dus Schmetzke besef jij wel dat jij tot de grootste risicogroep behoort  :yes6rs: en niet die oma van 69, no way josé :!:

Helemaal mee eens Dwars. Waarom zou per defenitie die vrouw schuld zijn aan dit ongeluk ? Ik bedoel mijn moeder is ook 69 en ik kan niet zeggen dat die slecht auto rijdt, integendeel. Ik weet dat ik zelf meer risico's neem in het verkeer dan mijn moeder !

lange

In Brunssum is Woensdag een 27 jarige jongen verongelukt, op de Merkelbeekerstraat. Een vriend van mij heeft het zien gebeuren. Hij was aan het werk op een bouwplaats onder aan de merkelbeekerstraat, hij zag de motor de straat oprijden met hoge snelhied, terwijl mijn vriend op dat zelfde moment zag dat 500 meter verderop een auto aan het keren was, mijn
vriend dacht nog, gaat hij nog remmen?
Maar hij klapte zonder ook maar even te remmen boven op de auto.
Volgens mij heeft hij die auto helemaal niet gezien, maar ik vind het maar
vreemd dat hij hellenaal niet gereageerd heeft.  :(
prilia rijder

Hou het rubber onder

B-Witch

Maakt niet uit hoe zo'n ongeluk gebeurd is, die jongeman is overleden.
Denk dat het voor die mevrouw in die auto ook geen pretje is geweest, of zij nu schuld is of niet, denk dat het niet in haar bedoeling lag om een motorrijder aan te rijden, of er door aangereden te worden.
Zij heeft daar immers in die auto vast gezeten, en zal ongetwijfeld hebben gezien hoe ze de motorrijder hebben weggevoerd.
Ik denk dat dat mensje dit haar hele leven ook niet meer zal vergeten.
Wat ik zeggen wil; in dit soort ongelukken zijn er alleen maar slachtoffers, verliezers  :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

lange

Ik heb ook niet gezegd dat die mevrouw er iets aan kon doen.
En het maakt iegenlijk ook niet uit hoe het gebeurd is, maar je gaat toch
na denken als je zoiets hoort.
prilia rijder

Hou het rubber onder

B-Witch

Citaat van: "lange"maar je gaat toch
na denken als je zoiets hoort.

dat bedoel ik maar :wink:

melskeh

Citaat van: "_P_"Datum:       24-07-2006
Tijd bericht:    14:15
Plaats:    Stevensweert
Tekst:    De politie heeft maandagochtend geassisteerd bij een ongeval waarbij een motorrijder gewond raakte. De 46-jarige motorrijder uit Stevensweert reed op de Schuttersweg toen een loslopende hond de weg op liep. Het slachtoffer moest uitwijken voor de hond, waarbij hij ten val kwam. De motorrijder is met rug- en nekletsel dor de ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De hond overleefde het ongeluk niet.

Tja wat zou ik hebben gedaan. Enerzijds ben ik een honden liefhebber (heb er zelf 2) anderzijds leer je.. A) Remmen heeft geen zin want meestal haal je het toch niet. B) Uitwijken kan als er plek is. C) Dan maar hard remmen. rem los en er langs te gaan. D) Tja het doet me pijn om te zeggen, dan maar erover heen rijden.

Maar wat zou ik doen... Ik weet het echt niet alles moet in een fractie van een sec. gebeuren... :cry:
Geneet van 't leave, Du leafs mir eine kier

DeWitte

ik rij me nog niet mss voor een beest onderuit: :?  Probeer uiteraard uit te wijken (zeker voor een losgebroken koe of paard is dat verstandiger) maar als ik door heb dat dat niet mogelijk is om die kat/hond oid te ontwijken, zet ik er het gas op: :yes6rs:

Wel lang geleden maar op die wijze al eens een Labrodor onder de wielen van een XTz gehad: merk je trouwens niet zoveel van: je schrikt uiteraard wel, maar stuur goed vasthouden en beetje gas bij :wink: Hond overleefde het trouwens wel, maakte iig jankend dat ie wegkwam :? en je stopt ff want je rikketik maakt toch ff overuren :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

ik heb eeb keer een kat geramd.... die liep de weg op, dus ik rem. Toen ik doorhad dat ik het toch niet ging halen de rem maar weer losgelaten en de kat recht met de punt van mn laars geraakt... dat beest vloog!  :shock:  Maar mn broer die achter me reed zei dat ie daarna weer opstond en enigzins wankelend wegliep, had het dus overleefd, taaie beestjes  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

lange

Dat is mij ook al eens overkomen, de kat vloog door de lucht, ben toen omgedraaid. Het beestje lach roerloos langs de kant van de weg, ik heb toen gevoeld of het beestje nog een hartslag had, en dat was het geval. ik ben toen snel naar huis gereden en de auto gepakt om met hem naar een dierenarts te gaan. de dierenarts heeft hem toen nagekeken, en wat denk je, hij had helemaal niets, alleen een lichte chock.
Ik had hem met zo,n 100 km/h aan gereden, het zijn dus zeker taaie beestjes die katten.
prilia rijder

Hou het rubber onder

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"

Ik op mijn motor zal idd sneller dood blijven dan die oma van 69 in d'r micra die me geen voorrang verleende.

:shutup:

B-Witch

Citaat van: "lange"Dat is mij ook al eens overkomen, de kat vloog door de lucht, ben toen omgedraaid. Het beestje lach roerloos langs de kant van de weg, ik heb toen gevoeld of het beestje nog een hartslag had, en dat was het geval. ik ben toen snel naar huis gereden en de auto gepakt om met hem naar een dierenarts te gaan. de dierenarts heeft hem toen nagekeken, en wat denk je, hij had helemaal niets, alleen een lichte chock.
Ik had hem met zo,n 100 km/h aan gereden, het zijn dus zeker taaie beestjes die katten.

Dat vind ik helemaal super van je, dat je de moeite genomen hebt om even met het beestje naar de dierenarts te gaan, dat hoor je niet vaak, velen zouden gewoon zo'n beestje daar voor dood laten liggen en vrolijk verder rijden, toppie hoor :yes6rs:

DeWitte

ms wel een leuke anekdote: alhoewel mijn vrouw en dochtertje vonden het niet zo leuk :cry: : en de dierenliefhebbers hier moeten maar ff overslaan.

iig onze buurman belde vorig jaar oktober op een regenachtige avond best laat aan en vroeg: zeg die zwarte doodgereden kat die daar (op straat voor de deur dus) ligt is dat die van jullie?? Hij ook een groot dierenliefhebber had de tranen in zijn ogen staan  :shutup: ikke heel bijdehand, nee die van ons is niet zo lang en niet zo plat :mrgreen:  hij kon daar niet mee lachen en mijn vrouw al helemaal niet. die stond met de tranen in haar ogen achter me in de hal.  :? Ikke maar een plastic zak gepakt en um begraven in de kliko  :arrow: aan me dochter wijsgemaakt dat ie op het kerkhof ligt.

aan de teek doet dat verhaal het trouwens heel goed :rofl:

moraal van het verhaal: katten zijn taaie beestjes en kunnen een aanrijding met een motor best overleven: met een VW niet :mrgreen:

B-Witch

Dat van die kliko....komt me bekend voor.... :cry:  :oops: