Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

Herr Tod

Citaat van: "Dwars"aan de teek doet dat verhaal het trouwens heel goed :rofl:

:thumbsup: :worship-cool: :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

d'r Blieje

Citaat van: "lange"In Brunssum is Woensdag een 27 jarige jongen verongelukt, op de Merkelbeekerstraat. Een vriend van mij heeft het zien gebeuren. Hij was aan het werk op een bouwplaats onder aan de merkelbeekerstraat, hij zag de motor de straat oprijden met hoge snelhied, terwijl mijn vriend op dat zelfde moment zag dat 500 meter verderop een auto aan het keren was, mijn
vriend dacht nog, gaat hij nog remmen?
Maar hij klapte zonder ook maar even te remmen boven op de auto.
Volgens mij heeft hij die auto helemaal niet gezien, maar ik vind het maar
vreemd dat hij hellenaal niet gereageerd heeft.  :(

Kut man. Op weg naar m'n werk in Vlodrop heb ik die jongen woensdag morgen zien liggen. Pliesie had de boel al afgezet, ziekenauto in de verte te horen. Vond al dat hij verdacht stil lag...

Sterkte aan z'n familie en vrienden !
Blieve lache...8)

Mounty

Citaat van: "Dwars"nee die van ons is niet zo lang en niet zo plat

:laughing49so:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Citaat van: "lange"Ik heb ook niet gezegd dat die mevrouw er iets aan kon doen.
En het maakt iegenlijk ook niet uit hoe het gebeurd is, maar je gaat toch
na denken als je zoiets hoort.

volgens alles was mevrouw het wel schuld...de jongen kwam welliswaar zonder goede bescherming en met hoge snelheid aanrijden. De mevrouw had niks gezien en toen ze weer keer was het al te laat, als ie langzamer had gereden of die mevrouw sneller gerageerd dan was het minder erg geweest of helemaal niks gebeurt.

De jongen is gestorven aan een kapotte lever enzo..
(Was een kennis van colega van mijn vrouw....die kwam met dit verhaal thuis.
)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:shock: Maar zo'n zijwieltjes hoef ik er echt niet op hoor. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits":shock: Maar zo'n zijwieltjes hoef ik er echt niet op hoor. :wink:

dat ik al !  :shock:

jij gebruikt je uitlaten  :mrgreen:

The Dominator

hoorde gister dat er donderdag op vrijdag in AZM een jonge motorrijder is binnen gebracht die ongelukkig ten val is gekomen, dwarslaesie, dus ongeveer vanaf zn middel verlamd en ook zn gezicht half in puin......

zet je toch aant denken........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

QuattroFrits

Citaat van: "The Dominator"hoorde gister dat er donderdag op vrijdag in AZM een jonge motorrijder is binnen gebracht die ongelukkig ten val is gekomen, dwarslaesie, dus ongeveer vanaf zn middel verlamd en ook zn gezicht half in puin......

zet je toch aant denken........

Klinkt niet echt leuk en het maakt niet uit wie het is, dit gun je niemand. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Net ff naar oma getuft in de 2cv. van Eys naar Gulpen vv. :? en in die paar minuten 4 motorijders gespot zonder verlichting bij dit mistig weer, veel verkeer etc. waarvan 1 zelfs zonder handschoenen, wel met duo :?

Kijk je kunt ook de goden verzoeken, Toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

een ongeluk zit in een klein hoekje:

vanmiddag vanuit Eys ff voor  Trintelen een wielrenner die naar links tuft :evil:  net op het moment dat ik hem wil inhalen  :evil: ik vol in de rem en um de poekel volgescholden: hij sorry, ik had je niet gehoord/gezien> geladen rijd je dan verder :guns: : zo van ik had die stomme sukkel de berm in moeten trappen. nog geen minuut later, ik rij vanuit Trintelen naar Ubachberg wil ik een Jolf achter mingersborg inhalen: net op het moment dat, stuurt een dik vadsig mokkel naar links :shock: wat denk je: ja zit te bellen in de auto met maar 1 hand aan het stuur :guns: ik wijs voor me kop zo van stom debielig stuk vreten. kom ik 500 mtr verder bij het kruispunt staat ze achter me te toeteren.
ik draai me om: zegt zij: ja kreeg telefoon dat me oma met een hersenbloeding in het ziekenhuis ligt let wel nix van sorry :!: : Ikke; en wou je mij dan meenemen stomme doos? weet je zeker dat het je oma is en niet jij die een hersenbloeding heeft :evil: daarop stak ze haar middelvinger demonstratief op: ja moet je mij hebben: Beemer op de jiffy en loop naar haar toe: zij volgas achteruit met die Jolf: heb ik haar nog uitgemaakt voor dikke achterlijke hoer en ben toen heeeeeeeeeel rustig verder gereden om de goden niet nog meer te verzoeken...... kost toch concentratie als je zo je rit gaat beginnen :cry:

ik hou niet van dikke vadsige wijfen in Jolfs  :guns:  :guns:  :guns: en wielrenners :guns:

Schmetzke

Denk aan je bloeddruk Hub  :wink:

rsv2002

Citaat van: "Schmetzke"Denk aan je bloeddruk Hub  :wink:

Kun je ook een hersenbloeding van krijgen namelijk.... :shock:
 dirty mind is a joy forever!!!

gixxer-freak

hij heb wel overschot van gelijk, de bitsch  :evil:

WhomBom

Citaat van: "Dwars"zo van ik had die stomme sukkel de berm in moeten trappen.

:shutup:

das echt jammer aan het weekend, komen alle debielen weer uit hun hol  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."