Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

Steefke™

Citaat van: "Dwars"nou ik ken ene die heeft met een "vuurblaadje" pcies op die plek een slopel astri die stijl, met 12cm had ingedeukt:  :yes6rs:

edit: met z'n hoofd/helm :cry: kan wel tegenwoordig z'n schoenen niet meer zelf binden :roll:

indrukken/deuken kan maar hier is de stijl helemaal weg, technisch gezien kan dat alleen als je er een auto met hoge snelheid in ramt omdat de stijlversteviging in de kokerbalk en dak balk over gaat. Ik het een soort gelijke schade eerder gezien van een auto die s'nachts met 170 op de napoleonsbaan tegen een boom geklapt was (de bestuurder was opslag dood).
Smells like rubber

WhomBom

als die fiets een lekker vaartje erin had.... deukt ie een tank nog in  :yes6rs:  
als die fiets met bestuurder 250kg weegt, en 290 km/h ging is dat ongeveer evenveel energie als een auto van 1000kg die 145 ging  :shock:
heb ook es ergens een piccie gezien van een honda die een golf oid op ongeveer dezelfde plaats geraakt had  :?  werd je niet vrolijk van... zo'n knal dat de bijrijdersstoel op de plaats van de bestuurdersstoel stond.. die op zijn beurt uit de auto gevlogen was  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Steefke™

het boeit eigenlijk ook niet wat er aan het koekblik is als je het er zelf maar goed van af brengt, laten we hopen dat we het zelf nooit mee hoeven te maken.
Smells like rubber

WhomBom

DeWitte

Net , kom van Eckelrade ri Honthem (Margraten) tuf bergop, komt me een LaRo tegemoet op zijn linker :?  (mijn rechter weghelft dus :shock: ) echt op tuf-tempo, sta bekans stil (kon niet weg naar rechts (weiland met prikkeldraad) denk nog wat doet die sukkel, waar is die mee bezig, ziet ie me niet ?? :shock:  :shock: ik sta ondertussen compleet stil, denk nog zal ik naar links trekken: ook geen optie :roll:  stel dat ie corrigeert, dus maar toeteren en lichtsignalen geven :shock: en jawel op 0,5 mtr trekt ie z'n jeep naar rechts.  :guns:

maar die jup (die zijn midlifecrisis met de aanschaf van een LaRo probeert te tackelen) tuft gewoon door.....................

ff doorademen, want me rikketik stond bekans stil kan ik je vertellen :?  ff gedraaid en achter um aan. Naast um rijdend um vriendelijk doch doordringend gevraagd om te stoppen :evil: : eenmaal gestopt: eeeeeeeeeeeey sukkel wat was je aan ut doen: ja sorry ik was in gedachten zei de jup: ja ik ook stjom kuuke, bij m'n vrouw en dochter die achter me kist aanhuppelen.  :guns: ff ander vraagje, waarom stop je dan niet ff en moet ik achter je aan voordat je sorry zegt. Ja eeuuuuuuh zegt de jup. Ik heb veel zin om je uit dat koekblik te trekken en je gezicht te laten bijkleuren bij je jeep (die was groen) maar ik weet me te beheersen stjom stuk vreten...........

ben heel rustig ff terug naar huis gereden kan ik jullie zeggen :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Citaat van: "Dwars"Net , kom van Eckelrade ri Honthem (Margraten) tuf bergop, komt me een LaRo tegemoet op zijn linker :?  (mijn rechter weghelft dus :shock: ) echt op tuf-tempo, sta bekans stil (kon niet weg naar rechts (weiland met prikkeldraad) denk nog wat doet die sukkel, waar is die mee bezig, ziet ie me niet ?? :shock:  :shock: ik sta ondertussen compleet stil, denk nog zal ik naar links trekken: ook geen optie :roll:  stel dat ie corrigeert, dus maar toeteren en lichtsignalen geven :shock: en jawel op 0,5 mtr trekt ie z'n jeep naar rechts.  :guns:

maar die jup (die zijn midlifecrisis met de aanschaf van een LaRo probeert te tackelen) tuft gewoon door.....................

ff doorademen, want me rikketik stond bekans stil kan ik je vertellen :?  ff gedraaid en achter um aan. Naast um rijdend um vriendelijk doch doordringend gevraagd om te stoppen :evil: : eenmaal gestopt: eeeeeeeeeeeey sukkel wat was je aan ut doen: ja sorry ik was in gedachten zei de jup: ja ik ook stjom kuuke, bij m'n vrouw en dochter die achter me kist aanhuppelen.  :guns: ff ander vraagje, waarom stop je dan niet ff en moet ik achter je aan voordat je sorry zegt. Ja eeuuuuuuh zegt de jup. Ik heb veel zin om je uit dat koekblik te trekken en je gezicht te laten bijkleuren bij je jeep (die was groen) maar ik weet me te beheersen stjom stuk vreten...........

ben heel rustig ff terug naar huis gereden kan ik jullie zeggen :?

Goed dat je er heelhuids vanaf bent gekomen en respect dat je je zo goed hebt kunnen beheersen, en die vent niet hebt verbouwt.  :worship-cool:
Met losse voortanden straks proberen de Kerstkalkoen te eten gaat namelijk niet erg goed.  :rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

geloof me, en dat gebeurt niet vaak, ik was ff helemaal van slag. :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"eeeeeeeeeeeey sukkel

Citaat van: "Dwars"stjom kuuke

Citaat van: "Dwars"stjom stuk vreten...........

:)}

crazy j

went t doa bie blief vilt t nog mit zal wel neet merjaa
living the life the way it comes

WhomBom

zoiets had ik laatst ook, ik tuf echt bij de P-plaats bij buitenlust, komt me een opa, inclusief fout petje, tegemoet... ook op mijn weghelft. Dus ik rem... waarop de opa niks doet, ik getoeterd en maar snel naar rechts gereden omdat ie echt niet stoppen ging  :shock:  en net toen ik dacht "fjoew" voelde ik een schokje...

dus ik afgestapt, denkend dat mijn hele achterkant scheef was... had die ouwe knakker alleen mn nummerbord en een beetje band geraakt  :rofl:

maar die stopte meteen en sorry hier, sorry daar, zon, zag niks enz.

Maar ik kan begrijpen dat je je hebt moeten inhouden...  :evil:

Steefke™

ik ben bang dat ik hem uit z'n koekblik gerukt had, ik ben in maart van achter aangereden door een trut die ook in gedachten was, ik was zo pissig dat de bumper die er nog half op zat er helemaal van af getrapt heb, die trut trok der smoel nog niet eens open en toen het schadeformulier in gevuld was ging haar pa die inmiddels gearriveerd was mijn gegevens zitten contoleren als of ik de schuldige was. :evil:
Smells like rubber

DeWitte

Vrouwen rijden beter :shock:  :?  :!:  Mannen hebben meer aanleg om te rijden, maar onze hormonen (vooral op jonge leeftijd dus) verzauwen dus dit voordeel :?

Ik verwijs even naar dit artikel in het LD van vandaag :?:
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2007/1/26/MGL/LDZ/23/articles/artikel_DDL_1DA_20070126_36_579.php

WhomBom

vrouwen veroorzaken wel meer ongelukken... maar mannen veroorzaken weer meer ongelukken met letsel. Is toch logisch! als wij iets doen doen we het goed  :roll:

Bianca

Citaat van: "Dwars"Vrouwen rijden beter :shock:  :?  :!:

Duh! :shutup:  :roll:

Jor

Maakt niet uit wat je doet , maar doe het wel goed... :shock:  :shock:

Maar of je er wat aan hebt  8)  :arrow:
ttiwwp
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten