Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

:shock:  :evil: bekijk je dit filmke eens, valt je niks meer in .<<((.

wat een %$^&* klootzak van ne koekblikker :evil:

CiteerStupid Driver Causes Bike Crash

http://view.break.com/258363
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

:evil: Gelijk kapot schoppen dat figuur. :evil:

:evil: Spiegeltje kijken, ho maar. :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Zo ken ik er ook ene, maar dan in een Swift :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
http://view.break.com/258363

:shock:  kolerelijer !!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

WhomBom

Citaat van: "Herr Tod"Zo ken ik er ook ene, maar dan in een Swift :evil:

:roll:    .<<((.
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

@Nippon

Je zult lachen maar 'n vriend heeft precies dit meegemaakt je weet wel 't type van loud pipes........ :roll:  zat ook oppe n' soes beetje te bumperkleven   :wink:  maar goed hij leeft nog  :wink:
ik heb z'n been maar afgedekt  (semi amputatie ).
Hij is nu rechts 'n 1/2 meter korter  :evil: .

heeft wel minder praatjes nu  :shutup:

DeWitte

komop ey, die moto in dat filmpje zat al een tijdje achter dat koekblik voordat ie um ging inhalen :? kan me niet aan de indruk ontrekken dat die koekblikker bewust aan z'n stuur draaide :evil:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

weet ik maar daar heeft m'n vriend ook nix aan  :roll:

anticiperen (vooruitzien)  :!: je kunt als motorrijder toch op je vingers uit tellen dat de die "gele mongool" wilt inhalen.
je kunt ook in de dodehoek van een koekblik rijden
kvint dat de soes wel ereg laat reageert :evil: . beter gezegd hij reageert helemaal niet

maar goed  :!:  de "bak" bij m'n vriend was dat de mongool die 'm de vangrail in mepte doodleuk doof was  :shock: ja deze mensen mogen een voertuig besturen  :roll: .

maar goed blijft klote zoiets  :evil:

DeWitte

vanmiddag op weg in me Benz met me dochtertje achterin van Eys naar Simpelveld om knijnevoer en stro te halen, Zonnetje scheen lustig, radiootje aan, dakkie open en lekker tuffend aan 70 (waar je 60 mag, ja ik ben een maniak) komt me ne pliessiemoto tegemoet met (laat ik voorzichtig schatten) dik 120 de bocht om  :shock: (daar bij die 1e boerderij) : Let op   op mijn weghelft  een ruk aan het stuur door mij naar rechts, kon een grote oranje witte vlek op mijn benz voorkomen: Hij scheerde op, nou 15 cm langs me linker spiegel.Het feit dat ik het leven van die sukkel echt wel heb gespaard door mijn alertheid (hij kon nl geen kant op door zijn gekozen lijn) had um wel mooi gestaan ff terug te komen en z'n excuus aan te bieden: ut kind achterin schrok zich nog wezenloos  :shock:  

en nee, geen zwaailichten of sirene aan; gewoon veels te hard de bocht genomen en de verkeerde lijn, zodat ie op de linkerweghelft uitkwam. Mja mss beter dat ie niet stopte: had me geld gekost; want een ambtenaar mag je niet de poekel vol schelden of???  :evil:

BeemerBert

Tuurlijk mag dat, als je het maar netjes doet  :D  :D  :D  :D  :D

Ook tegenwoordig mag je nog voor je mening uitkomen en vinden wat je wilt.
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

WhomBom

dat was me die boete dan ook nog waard  :evil:  als wij het doen zijn we maniakken en wordt ons rijbewijs afgenomen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "WhomBom"dat was me die boete dan ook nog waard  

Als je opnames van die scheldpartij had, wilde ik de boete wel met je delen!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "WhomBom"dat was me die boete dan ook nog waard  

Als je opnames van die scheldpartij had, wilde ik de boete wel met je delen!  :wink:

heb een officiele klacht ingediend bij onze vrienden in oranje/wit:

resume
CiteerNou wil ik mij niet roomser voordoen dan de paus, als ervaren motorrijder bekend met de verleidingen van een mooie bochtige weg op een zonnige middag. Gaat mij er ook niet om betreffende een douw te bezorgen; wel verlang ik naar een waarschijnlijke verklaring en excuus. Zoals ook al beschreven mijn dochtertje was helemaal van slag, alleen al daar om. Daarbij zou ik willen adviseren om deze motoragent een rijvaardigheidstraining te laten volgen, zijn eigen gezin zal het hem danken

DeWitte

Thais voorlichtingsfilmpje :shock:
Thai Speciaal

B-Witch

CiteerDe politie onderzoekt de precieze toedracht van een verkeersongeval dat zondagmiddag even voor vier uur plaatsvond op de Maaseikerweg. Daarbij waren twee auto's en twee motorrijders betrokken. Eén motorrijder raakte zwaargewond, daarnaast raakten vermoedelijk drie personen licht gewond. Het slachtoffer wordt met een traumahelikopter naar het ziekenhuis in Maastricht gebracht. Het ongeval gebeurde toen een auto linksaf wilde slaan. Een motorrijder stopte, maar een andere motorrijder zag dat te laat. Hij raakte de stilstaande motor en kwam op de andere weghelft terecht. Daar reed hij frontaal tegen een tegemoetkomende auto. De twee motorrijders maken deel uit van een groepje motorrijders dat bezig was met een toertocht.

Even later gebeurde er op dezelfde weg nog een aanrijding met twee motoren. Dat gebeurde toen een motorrijder rechtsaf wilde slaan. Een achterop komende motorrijder zag dat te laat en botste op de afslaande motor. Een van de motorrijders raakte gewond. Beide aanrijdingen houden overigens geen verband met elkaar.

Meer informatie over leeftijd en woonplaats van de slachtoffers volgt later in een aanvullend mediabericht.

Hier reed ik me vanmiddag dus bij uit,(toen was het nog niet zolang geleden gebeurd) :cry:
Ik moet zeggen het zag er behoorlijk heftig uit, een van de motoren (betrokken bij het eerste ongeluk) was echt helemaal niet meer te herkennen, behalve de kleur, en dat het een sportievere motor was.
Zoiets zien valt je koud op je dak, vooral als je net van te voren een stuk flink gegumd hebt met een Duc rijder, die ik Stein inhaalde en achter me aan kreeg.
Je weet wel hoe dat gaat, met flink illegale snelheden binnendoor knallen.
Ook de rijder van de Duc werd er een beetje stil van, dus rechtsomkeer en linea recta naar huis :cry:

aanvulling op bovenstaande:

CiteerBij het verkeersongeval op de Maaseikerweg rond vier uur zondagmiddag, is een 48-jarige motorrijder uit Geleen ernstig gewond geraakt. Hij is in kritieke toestand naar het ziekenhuis in Sittard gebracht. Hij reed frontaal tegen een auto, waarin een gezin met drie kinderen uit Enschede zat. Vader, moeder en één van de kinderen raakten gewond. Zij zijn met onbekend letsel naar het ziekenhuis in Roermond gebracht. De andere twee kinderen liepen geen verwondingen op. Voor de precieze toedracht, zie eerder persbericht.

Bij het tweede ongeluk reed een 35-jarige motorrijder uit Sittard achterop een motor die rechtsaf wilde slaan. Hij en zijn 34-jarige bijrijdster uit Sittard raakten allebei gewond. De motorrijder tegen wie ze opbotsten was een 41-jarige man uit Born. Hij liep geen verwondingen op.

De vader heb ik in de berm zien zitten, aan zijn houding en bewegingen te zien met nekletsel, één kindje zat in het kinderstoeltje naast de auto, de moeder en de andere kinderen heb ik niet gezien, wel heb ik toen ik thuis was nog de ambulance gehoord over de A2
You may own the bike, but the bike possesses you.