waar is de perfecte curryworst??

Gestart door De Sjeng, 04 juni, 2009, 18:10:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Ligt er aan wanneer en hoe laat, het ziet er in ieder geval niet verkeerd uit.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

eens een datumpje prikken? iedereen mee die wil? (betalen kan het echt iedereen :yes6rs:) wel met de brommert he mannen? of?

wie doet een voorzetje?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 11 mei, 2010, 17:52:40
wel met de brommert he mannen? of?


Mijn andere helft zou wel mee willen, maar niet met de brommert, zou dus het koekblik worden.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Is ook leuk om éne te drinken daar na het eten  :yes6rs:
Dus wellicht kijken of we met het koekblik kunnen gaan.

Busaberke

Citaat van: De Sjeng op 10 mei, 2010, 14:29:50

En voor de mensen die geen currywurst eten!



Schnitzels zo groot als een deurmat!   :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Wat een onsmakkelijke hoop prut :shock:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Heerlijk! Heb ik me in de Eiffel al eens aan tegoed gedaan. Heb je dus 2 dagen geen honger meer.
Alleen heb ik de komende drie weken geen tijd ivm vakantie en verbouwingen. Dus denk dat ik niet mee kan  :cry:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 12 mei, 2010, 11:52:57
Wat een onsmakkelijke hoop prut :shock:

... ik dacht ook al"die zijn gerecycled.."
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ff voor de duidelijkheid, das niet de Teuterhof (die tip) die ik gaf. Daar zijn de porties gewoon normaal duits :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#69
Citaat van: Dwars® op 10 mei, 2010, 15:10:19
Tip: http://www.teuterhof.de

ik kom er vaker, kan het alleen maar aanbevelen. mss een MFL-fieldtrip met de brommert daar naar toe?


Ik ben al voor gaan proeven, zéér aan te bevelen, currywurst zeker een 8 op de schaal van sjeng(miste alleen de currypoeder), schnitsel ook super lekker.
Let op!! staat een flitspaal in de straat, en volgens mij word het een duur(der) etentje dan bedoeld was.
God Forgives, I Don't

DeWitte

was je met je gezin geweest? wanneer gaan we met z'n allen?? wie doet een voorzetje?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 18 mei, 2010, 14:36:46
was je met je gezin geweest? wanneer gaan we met z'n allen?? wie doet een voorzetje?

Yep!! zelfs de kinderen vonden het lekker(curryworst/chicken nuggets) terwijl je deze alleen een plezier doet met mc drek :puke:
Als we toch met koekblik gaan, kan ik de vrouw en kids meenemen, en deze in het speeltuintje loslaten.(de kinderen dan,vrouw is niet zo snel tevrede)
Of met de bike? maar dan weer zonder vrouw en kids.
God Forgives, I Don't

De Sjeng

#72
Net weer een rondje wurselen gehad.(louis,Polo pallen) en daar een deel van mijn vakantiegeld achter gelaten. Tevens bij pallen in de eifelstube een currywurst met pomfrites gaan eten. Niet eens zo slecht 6,5 op de schaal van sjeng, en dit voor anderhalve euro!!!(incl de frieten)
God Forgives, I Don't

De Sjeng

Net terug van een rondje eifel, weer 250km op de klok. Currywurst gaan eten in keetje op de hoek hermankattwinkelplatz/alte bahnhofstrasse in gemund. Lekkere currywurst 7,5 á 8 op de schaal van de sjeng.
God Forgives, I Don't

Steefke™

Kies dich gein penspien van al die currywoaste. :mrgreen:
Smells like rubber