onderdelen na schuiver/ongelukje

Gestart door petje, 20 juli, 2009, 09:17:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petje

Wie kan me vertellen waar ik onderdelen kan vinden voor een oude CBR600F (pc19)? Na een schuivertje heb ik ene spiegel links nodig en wat kunstof adek delen nodig en een pedaal met framedeel voor het pedaal.

Daarnaast is de buis waar het adel op zit geschroefd, scheef gedrukt. Hoe krijg ik die weer recht? Veel geld voor schadeherstel? Loont zich datn og? het oudje is maar ongeveer 900 euro waard, om dan 400 euro erin te duwen voor een scheve stang?

Hopelijk kan iemand me op weg helpen.
zeg nooit nooit...

BMWhub

Hallo Petje

Stel even voor op http://www.motorforumlimburg.nl/forum/index.php?board=27.0  

Er zullen voldoende mensen zijn die je ideeen aan de hand kunnen doen
zelf zou ik eens kijken bij http://www.motorsloopbg.be/ of anders de motor ombouwen tot streetfighter :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

petje

Had ik me nog niet eens voorgesteled? ik schaam me diep.

Een streetfighter? dan eerder door sparen voor een fireblade. zo'n open ding is niet mijn smaak!  :mrgreen:

En een pc19 in originele staat heeft zo zijn charmes, ook met dat rare spatbord en roze velgen!  :oops:
zeg nooit nooit...

petje

In ieder geval is de achterkant weer recth. Nu nog de bekleding in order brengen en een linker spiegel vinden. De zijpaneel en de tyopkuip zijn in erbarmelijke staat! Volgens mij krijg ik die niet meer in elkaar. Iemand die een topkuip weet te vinden?  :mrgreen:

zijpaneel is eigenlijk hetzelfde verhaal.
zeg nooit nooit...

DeWitte

heppie foto's van ut slachtoffer?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

petje

1 afgebroken spiegel links (ligt op zadel)
2 bovenkapje (zilverkleurig) verbindingspunten kapot/gebroken (ligt op zadel)
3 linkerkant bovenkuip volledig gescheurd en vervormd
4 zijpaneel meerdere verbindingspunten kapot en oppervlakte geschuurd
5 plaatje waar pedaal opzit verbogen (die ga ik als het goed is morgen 2e hands ophalen)

zeg nooit nooit...

De Sjeng

Damn!! man vette schade!! gaat je klauwen met geld kosten(kijk maar eens wat 2e hands kuipdelen kosten) Ik zou toch overwegen; Verkoop, 2e erbij kopen met bv motorschade, streetfighter of ratbike van maken
God Forgives, I Don't

Steefke™

#7
Probeerd het hier eens die heeft echt heel veel spul liggen. :yes6rs:

MOOK MOTORPARTS

Antoniusstraat 20a
6011 SE Ell

Tel: +31 (0) 495 551804
Fax: +31 (0) 495 553436

E-mail: info@bijpiet.nl
http://www.bijpiet.nl/index_japan.html

Smells like rubber

petje

Ik zal morgen zeker eens bellen. In principe is het alleen nog spiegel en topkuip. en dat zou betekenen dat ik voor ongeveer 300 euro het beestje weer op straat heb. eennieuwe motor is altijd duurder.
zeg nooit nooit...

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

petje

De zadelstangne van het frame kregen we er verrassend gemakkelijk weer uit. was maar 1 cm uit de lijn en met een beetje rustig kracht zetten was ie zo weer boven het wiel gezet. De achterkant is weer in orde nu. De topkuipbeugel (leuk scrabblewoord  :mrgreen: ) Hebben we ook bijna weer rechts staan, om dit zeker te weten heb ik een hele kuip nodig om te kijken of alles weer goed staat. En mijn kuipwerk is nu het probleem. de krassen zijn niet erg, maar veel ophangingspunten zijn afgebroken. zijn die goed te 'lassen'?

kort gezegd:
- linker spiegel vinden (origineel zijn ze erg duur)
- vandaag linker pedaalframe vervangen en schakelpook terugzetten
- ergens een topkuip vandaan toveren
- linkerzijpaneel weer in orde krijgen (ophangpunten)

dus hopelijk eind augustus weer de weg op!
zeg nooit nooit...

petje

Update: na een bezoekje bij mook motoren (www.bijpiet.nl) ziet het er allemaal ineens rooskleurig uit!

- Linker spiegel gevonden
- linker pedaalframe gevonden
- topkuip gevonden

Dus alleen de zijpaneel nog, maar daar kan ik nu al mee rijden.
dus opbouwen en de straat weer op!

thanks, piet!
zeg nooit nooit...

the Stig

 :thumbsup: en viel het nog mee qwa prijs?

petje

alles voor 160 euro. goed te doen dus!   :woohoo:
zeg nooit nooit...

Steefke™

Citaat van: petje op 30 juli, 2009, 08:32:26
Update: na een bezoekje bij mook motoren (www.bijpiet.nl) ziet het er allemaal ineens rooskleurig uit!

- Linker spiegel gevonden
- linker pedaalframe gevonden
- topkuip gevonden

Dus alleen de zijpaneel nog, maar daar kan ik nu al mee rijden.
dus opbouwen en de straat weer op!

thanks, piet!


Toff  :yes6rs: :thumbsup:

Coole gast he die Piet :mrgreen:
Smells like rubber