Hoofdmenu

motorhesjes

Gestart door Varadero3005, 30 juli, 2009, 05:42:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Varadero3005


Ons bedrijf organiseert jaarlijks een motortoer maar ook andere evenementen en daarvoor zijn wij zoekende naar een bedrijf die betaalbare maar wel fatsoenlijke motorhesjes levert voorzien van bedrijfslogo/opdruk. Logo wordt ons aangeleverd . Wie weet welk bedrijf dit doet ??

DeWitte

probeer Wijzenbeek in Heerlen (vlakbij Rekers motoren) eens http://www.wijzenbeek.nl/ ik heb daar in het verleden al eens "verkeersregelaarshesjes" van gehad, goede service.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varadero3005

ok, bedankt. zal eens informeren

DeWitte

daar kom ik op terug :yes6rs:, ik was er gisteren voor veiligheidshesjes voor de ride 4fun, Allereerst was de de telefonisch afgesproken prijs opeens gestegen van 15€ p/st (bedrukt) naar 25€ (let op ex btw)  :shock: en toen eisten ze ook nog eens aanbetaling van 25% want ze gingen er al vanuit dat ik ze toch niet kwam ophalen :yes6rs: kreeg ik letterlijk te horen, mijn dochter stond ernaast en keek me aan van pa jij bent toch geen boef :roll: (ut kind moest eens weten :lol:). eey ik bestel toch geen keuken of zo :?. Vol ongeloof vroeg ik het nog eens en heb die miep achter de kassa vriendelijk doch dringend verteld waar ze die hesjes het beste kon duwen. Ik heb ze nu bij Raven werkkleding (gulpen rijksweg) voor 15€ incl bedrukken en btw besteld, zelfde kwaliteit en klaar binnen 1 week. Je moet er wel ff zelf naar toe, geen webpage of email (daar doet die ouwe sigaar niet aan) to busstation, Ik bedoel maar....het kan ook anders en dus ook veel goedkoper.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away