Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

crazy j

#270
Citaat van: YZF_Ron op 15 november, 2009, 22:37:11
welke windows gebruik je en welke MP4 ? is het USB 1 of 2.0 ? het herinstalleren van de driver of de driver van de USB kan veel oplossen...
Als je Vista gebruikt.... :-X Vista heeft wel vaker van dat soort probleempjes.

het is een mp4 van Philips.
uhm geen idee of ik usb 1.0 of 2.0
gebruik waar kan ik dat vinden?
en hoe moet ik de driver herinstalleren

even een aanpassing heb geprobeerd met systeemherstel het op te lossen maar als ik herstelpunt kies gaat hij aan de slag en als hij dan weer herstart is zegt ie dat het mislukt is door een onbekende fout :shock:

word er langzaam gek van  :evil:
living the life the way it comes

the Stig

Misschien een idee om de driver te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

Timeeh

Citaat van: the Stig op 16 november, 2009, 17:02:20
Misschien een idee om de driver te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

Drivers vind je meestal op de site van de leverancier van je mp4 speler, ook hierbij is Google je beste vriend! :D

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Yvil

's Morgens....

Heb nog steeds slechte zin na het voorval van gisteren  :evil:

DeWitte

de vrouw houwe om je af te reageren? (of is dat ouwerwets :mrgreen:)


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 23 november, 2009, 08:04:29
de vrouw houwe om je af te reageren? (of is dat ouwerwets :mrgreen:)




Volgens mij wordt daar idd tegenwoordig de wenkbrouwen voor opgetrokken en afkeurend op gereageerd.

Belachelijk gewoon  :twisted:

Gassie

KTM SMT 2011

Joepie1958

Goedemiddag,  :evil: denk aan afstand houden :evil:
wat een butweer is het buiten, ben zojuist maar toeristische route naar huis gekomen, op de autoweg is maar niks met die windvlagen, vooral de grosse brücke bij Valkenburg is een rottig plekje, je waait zomaar van de weg weg, daarvoor had ik in de buurt van Bemelen wel een paar doorwadingen, maar dass macht keine flaus aus :oops: daar kan de brommert wel tegen :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

d'r Blieje

Welterusten!

Tis stil hier...
De hele dag achter de compu zitten beunen  :-X
Voor vandaag gaat de spreekwoordelijke pin d'rin  :mrgreen:

Truste
Blieve lache...8)

Joepie1958

Goedmiddag, Joepie is weer terug na een weekendje Mosel (met koekblik), het weer zat niet zo mee, heel af en toe was het tussen de buien droog, toen maar even gaan kijken op de Kerstmarkt in Trier en een kaarsje voor jullie allemaal aangestoken in de Dom :lol:
Zondag even een cruise op de Mosel gemaakt vanuit Bernkastel, maar daar kon je ondanks het slechte weer nog over de koppen lopen, zijn toen maar weer gevlucht naar het Bungalowkamp :shock:
Daar was het wel lekker rustig, we hadden met z'n vieren het hele zwembad (ja,ja overdekt) voor ons alleen :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

goedenavond

godzijdank, Joepie is weer terug (het was zo stil)  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

goedenavond

was een heerlijk lekker weekendje, jammer dat het zo snel om was weer...............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away