Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Goeismorgens,

Nog 1,5 dag werken en dan vertrekt deze jongen een weekje richting de zon.  :thumbsup:
23 graden  :woohoo:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

goeiesmorges mazzelpik, waar ga je naar toe? Niet vergeten nog de oren aan de baby te maken wa? heb je dan alle tijd voor :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

KLuchtmacht, dat is geweldig :worship-cool:
Ken je wat van die slechtstartende vliegtuigen aanduwen :oops:, met z'n allen de startbaan op en af :rofl:

Alle gekheid op een stokje, ik vind het geweldig dat er toch nog mensen zijn die vrijwillig kiezen voor deze taken, vroegah moesten we dat gedwongen doen en ik denk dat het regime toen nog iets anders was :onderplak:

Ik weet nog dat ik tijdens mijn militaire diensttijd op een open dag op onze kazerne aan mijn moeder vertelde wat een stel van die Natressers aan het uitspoken waren (infanteristen) ik legde haar ook de betekenis van hun wapenspreuk uit (helaas nogal luidkeels), dat werd me niet echt in dank afgenomen :worship-cool:
Maar als Intendance medewerker :yes6rs: heb ik verder weinig met het militaire gebeuren te doen gehad.
Het enige wat wij voor ons land deden was stukjes zandgrond in het eten gooien :-X :-X

Oh ja, de wapenspreuk van de infanterie?
van boven naar beneden

Nooit
Uitgeslapen
Luie
Lamlendige
Infanteristen

Commentaar
En
Dergelijke
Overbodig

@Dwars: oren aan een baby, dat is overbodig, ze luisteren ze toch niet :shock:
Hoewel oren soms wel handig zijn, zo heb ik zojuist de groene kleur uit de oren van m'n kleindochter gewassen, ze had even met een stift gekleurd en niet vergeten zichzelf te camoufleren (tot in de oren) :behindsofa:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Citaat van: Dwars® op 19 mei, 2010, 10:50:56
goeiesmorges mazzelpik, waar ga je naar toe? Niet vergeten nog de oren aan de baby te maken wa? heb je dan alle tijd voor :mrgreen:

Goeiesmiddags,  wij zouden eigenlijk naar Cuba gaan in September, maar tegen die tijd is het niet meer aan te bevelen om te vliegen met een dikke buik. (ik heb het in dit geval over Claudia, niet over mezelf  :lol:)
Dus gaan wij in de plaats daarvan vrijdag een weekje naar het zonnige Mallorca. Net even de voorspellingen bekeken en het wordt er iedere dag zonnig met rond de 23 graden.

Ow ja, in september ga ik natuurlijk wel ook nog een weekje met de motor op vakantie, maar dan gaat de Misses niet mee.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Maddog

Goede avond en wel trerusten alvast :P
Net terug van Bivak, zo dat waren eens wat dagen, gas aanval, krijgsgevangenen maken, tactische verplaatsingen en gewoon wacht houden en niet van je post af komen.
Net in de douche geweest zat nog onder de zooi, ook schrammen van het tijgeren over de beton platen na de gas aanval om 03:24 in de ochtend.

Echt super zo een camping! :P een aanrader voor iedereen die eens iets anders wil dan dagelijks op en neer naar kantoor :P

Nogmaal welterusten

Gegroet soldaat Nab  :cool:
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

B-Witch

duh...soldaten hier... moet niet gekker worden :mrgreen:
SoesWief gaat plat, slaap lekker allemaal
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Goeiemurege,

Vandaag communie feest dus vroeg uit de veren. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

gooienach  :mrgreen: nei neet zaat geweas. :lol:
Smells like rubber

Yvil

Goeiesmorgens deze morgen  :?

Pffff.... Even omschakelen na zo'n weekend in Luxemburg.
Je weet wel dat het een goed weekend is geweest wanneer
je het gevoel hebt dat je een week vakantie hebt gehad  :yes6rs:

Timeeh

Goedemorgen,

lekker weertje voor oppe brommer vanmorgen!  :-X

Yvil

Smorgens,

Hou op, hou op... De hond wou nog niet naar buiten om te schijten zo'n k*t weer was/is het.  :evil:

SuzukiLimburg

Goeiesavonds,

Sinds zaterdag weer terug van Mallorca en daar was het me toch een potje lekker weer!!
We wilden een dag een motor huren en ze hadden bij een verhuurwinkel een aantal splinternieuwe XT660's staan in Super Motard trim. Erg mooi, maar gezien de zwangerschap van Claudia leek het me toch niet zo'n geweldig idee om een hele dag op zo'n ding te zitten.
Dus hebben we dit gehuurd:



Heel wat anders dus. Anyway, op Mallorca hebben ze bergen en asfalt en ik kan iedereen aanraden om hier eens een paar dagen met een motor te gaan toeren. Stel je de Eiffel voor, maar dan met heeeel veel bochten en uitzicht op zee.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Citaat van: Dwars® op 31 mei, 2010, 21:21:45
mallorca? vertel ..........

Ik maak morgen wel een topic aan met wat foto's. Dat zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!