Het goedemorgen, goedemiddag of welterusten topic!

Gestart door DeWitte, 06 september, 2009, 06:58:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: SuzukiLimburg op 31 mei, 2010, 21:08:19
Stel je de Eiffel voor, maar dan met heeeel veel bochten en uitzicht op zee.

Ik ben toen in het noorden geweest, ruig gebiedje daar en redelijke wegen. Met quads was het iig flink werken  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Wat kan een dag er soms toch heel raar uitzien, morgenvroeg komt de zeer bekende oud coureur Marcel Ankone mij met een bezoek vereren, met medenemen van een oude raceoverall en helm uit de zeventiger jaren, en wij weer gezellig gaan praten over de oude racetijd, en over b.v zijn prachtige zwaar bevochten 3e plaats in Franchorchamp in de 500cc klasse, en hoe hij 2x Ned kampioen werdt, met minimale middelen, maar door karakter hij als winnaar uit de strijd kwam, dat zijn voor mij, onbetaalbare gespreks uren.

Morgenmiddag ga ik een zeer bekende collega motorrijder (57jaar) naar zijn laatste rustplaats brengen, nadat hij maanden in Utrecht heeft gelegen, daar het immuun systeem het in zijn lichaam heeft laten afweten, en waar onherroepelijk op termijn de dood erop volgt.
Een man die zich met hart en ziel heeft ingezet, voor het jaarlijks organiseren, van een veteranenrit, in de buurt, met vele honderden deelnemers.
Helaas zo is het leven, zegt men wel eens, maar met dit laatste kan ik maar heel slecht mee omgaan.
Rian, je was een prachtkerel, met het hart op de juiste plaats, rust zacht waarde motorcollega. :cry:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********


Yvil


Maddog

Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

DeWitte

goeiesmorges, vanmiddag is deze jongen wederom lekker vrij> zon> zwembad> bbq> pilsje. Dus een nog betere goeiesmiddags :mrgreen: En als vanavond die Duitsers er ook nog uitvliegen is ut een geniale dag wa?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Goeiemorgen, deze morgen ! Lekker weer, de hele week vrij, dus effe tijd om vanmorgen in het zonneke de stapel motorbladen eens door te spitten. Vanmiddag pak ik dan de brommer voor een leuk tourke met een paar trilplaten. :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Goedenavond, het was even een heel lekker weertje hier. (kleine orkaan)  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Goedenavond,

net een lekker ritje door het heerlijke weer gemaakt. Was gelukkig bijna thuis toen het begon te stormen en regenen.

Gassie

Citaat van: Timeeh op 14 juli, 2010, 17:35:30
Goedenavond,

net een lekker ritje door het heerlijke weer gemaakt. Was gelukkig bijna thuis toen het begon te stormen en regenen.
goedenavond moest om kwart voor 6 richting maastricht wat ben ik blij dat ik met de auto was

trouwens timeeh binnenkort weer eens een stukje rijden(als het wat beter gaat met je dinnetje)
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 14 juli, 2010, 18:19:38
Citaat van: Timeeh op 14 juli, 2010, 17:35:30
Goedenavond,

net een lekker ritje door het heerlijke weer gemaakt. Was gelukkig bijna thuis toen het begon te stormen en regenen.
goedenavond moest om kwart voor 6 richting maastricht wat ben ik blij dat ik met de auto was

trouwens timeeh binnenkort weer eens een stukje rijden(als het wat beter gaat met je dinnetje)

Toen reed ik net de straat in bij mij!
Ik kan wel nog rijden hè! ;) Dus bel maar!

SuzukiLimburg

Gooienoavend,

Wat is ut hiej rustig! Eederein op vakans of gebeurt der geweun weinig?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 02 augustus, 2010, 21:06:32
navond ich bin nog neet op vacans :mrgreen:

ich auch neet... goan auch neet dit joar
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

#374
Citaat van: Suzuki-Girl© op 02 augustus, 2010, 21:08:26
Citaat van: Steefke™ op 02 augustus, 2010, 21:06:32
navond ich bin nog neet op vacans :mrgreen:

ich auch neet... goan auch neet dit joar

ich waal ich goan 2 weke noa spagettivretersland  :mrgreen:
Smells like rubber