18 februari tot en met 21 februari Motorbeurs Utrecht 2010

Gestart door QuattroFrits, 05 december, 2009, 13:12:39

Vorige topic - Volgende topic

karz

Citaat van: jack op 27 januari, 2010, 19:56:09

Ik word er alleen moe van dat er altijd mensen zijn die veroordelen zonder zich te verdiepen.

Welcome to the world  , maar het is je goed recht daar moe van te worden  :yes6rs:.
Power to you en succes de 21ste  :thumbsup:

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

KTM SMT 2011

Varadero3005

Citaat van: jack op 27 januari, 2010, 19:56:09

Ik word er alleen moe van dat er altijd mensen zijn die veroordelen zonder zich te verdiepen.

Niks tegen mensen die hun idealen nastreven dus doe wat je moet doen. Ik reageer dan ook niet zonder mij te verdiepen maar uit persoonlijke ervaring van de mensen die uitgezonden zijn door o.a. artsen zonder grenzen, rode kruis en missionarissen die al meer dan 40 jaar daar water naar de zee dragen, mijn eigen werkgever die al jaren met een groot project in de zorg in Roemenië bezig is om ook daar het leven van de gehandicapten beter te maken maar alleen maar tegengewerkt wordt door één grote corrupte bende en nog vrij recent mijn buurman die gedeeltelijk hier werkt en in indonesie woont en een vrouw heeft ten tijde van de tsunami en deze ramp van wel heel erg kortbij heeft meegemaakt. Het meeste zogenaamde geld is daar gestopt in de toeristenindustrie maar de eigen straatarme mensen hebben er niets van gezien. Hier ligt het geld dat indertijd is opgehaald voor de slachtoffers nog op de plank en gaat nu zogenaamd naar Haiti. Diegene die hier het tegendeel beweren hebben stront in de ogen. Komt morgen een bus van die arme stakkers bij mij aan de deur zal ik ze persoonlijk helpen waar ik kan. Zou mijn baas mij morgen vrij maken om daar als verpleegkundige een helpende hand te bieden zou ik dat meteen doen maar geld overmaken naar een organisatie dat het voor mij zogenaamd goed gaat besteden ???? Nee sorry.

p.s. niemand moet zich persoonlijk aangevallen voelen. Doe wat je gevoel zegt maar respecteer de mening van een ander, niet veroordeel de mening van een ander.

En nu terug naar de motorbeurs. Ook deze zal ik bezoeken. Heb altijd het fijne gevoel dat na de beurs het seizoen weer gaat beginnen.

jack

Persoonlijk voel ik me echt niet aangevallen en veroordeel zeker geen oordeel van anderen, wèl een vooroordeel.
Blijft voor mij staan dat wat de grote hulpverleningsorganisaties doen inderdaad vaak geldverslindend is.
Ik probeer elk jaar (als mijn eigen financien het toelaten) te gaan kijken hoe alles gaat en wat er nodig is.
Ik ben bij RFH gegaan omdat het geen geldverslindende organisatie is en dus niet met de groten te vergelijken is.
Waarom dan op dit forum?
Nu, gewoon omdat het een organisatie is die door vele motorrijders gesteund wordt, maar vooral ook omdat hij voortkomt uit de motorsport.
Afgelopen jaar is er zelfs via Valentino Rossie €10.000,= geschonken voor onze 4de werkplaats in Gambia en.... die staat er nu en begint te draaien.(met eigen ogen gezien), er is op dit moment een hele goede 4wd. ambulance (door mijzelf verzorgd) per schip onderweg en in maart gaan er 4 mensen van ons er heen om 4 autobruggen te plaatsen die daar al zijn aangekomen.
Maar geniet van de beurs en het nieuwe motorseizoen.
Nog vragen of opmerkingen? Ik ben op de beurs bij de helmgardarobe.

Jack 

Timeeh

Wij gaan de vrijdag met de auto!  :lol:
Heb wel zin in haha

crazy j

wij ( pap lucky en ik ) gaan de zaterdag we gaan met de trein

op de beurs zal onze mfl sponser THAT ook weer aanwezig zijn bij de honda stand, op zaterdag en zondag zal roger ( de eigenaar voor de mensen die hem niet kennen ) er ook zijn.
living the life the way it comes

SuzukiLimburg

Zover ik weer staat THAT motorreizen er ieder jaar.
Ben ze in ieder geval al een paar keer tegen gekomen
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Toledo

Citaat van: jack op 27 januari, 2010, 12:43:42

Inderdaad, de president van Gambia baadt in weelde. Maar... hij laat zijn volk met rust!!!

Net als Beatrix
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

@Nippon

Citaat van: Toledo op 29 januari, 2010, 23:21:31
Citaat van: jack op 27 januari, 2010, 12:43:42

Inderdaad, de president van Gambia baadt in weelde. Maar... hij laat zijn volk met rust!!!

Net als Beatrix

:rofl:
da's ne goeie  :worship-cool:

crazy j

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 januari, 2010, 21:24:35
Zover ik weer staat THAT motorreizen er ieder jaar.
Ben ze in ieder geval al een paar keer tegen gekomen
klopt inderdaad ze staan er elk jaar . moet mijn zin aanpassen ;)
living the life the way it comes

DeWitte

Ducati showt 2010 nieuws in Utrecht 

Van 18 tot en met 21 februari is het weer zo ver: de (26ste editie van de) Motorbeurs in Utrecht. De nationale motorbeurs van Nederland opent zijn deuren voor de kick-off van het Nederlandse motorseizoen met ruim 50.000 m2 motorplezier.
Op de Ducati stand zal al het 2010 Ducati nieuws te bewonderen zijn, waaronder de gloednieuwe Multistrada 1200. Deze '4 motoren in 1' staat zijn mannetje in verschillende condities (Urban, Sport, Touring en Enduro) door verschillende afstellingen te bieden van de traction control, de vermogensafgifte en de elektronisch instelbare vering naar gelang de situatie. De Multistrada 1200 is standaard voorzien van een 'handsfree' sleutel en optioneel leverbaar met ABS. De Multistrada 1200 S Touring is voorzien van koffers, een middenbok en verwarmde handvaten en de Multistrada 1200 S Sport van verschillende carbon onderdelen.

Naast de Multistrada zijn er drie nieuwe versies van de Hypermotard: de 796, de 1100 Evo en de 1100 Evo SP. Tot slot zijn de 848 Dark en 1198 S Corse Special Edition te zien en uiteraard de rest van het prachtige gamma.

Naast het bewonderen van de nieuwe modellen kan men tijdens de Motorbeurs Utrecht genieten van speciale beursvoorwaarden op een aantal verschillende modellen!

Kom dus langs van 18 t/m21 februari op de Ducati stand (12.C097) in de Jaarbeurs Utrecht!

Bron: Ducati North Europe

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

KNMV pakt uit op MOTORbeurs Utrecht 

Voor beursbezoekers in Utrecht is het deze keer extra de moeite waard om de KNMV-stand te bezoeken, want de motorbond zal op bijzondere wijze de start van het seizoen 2010 inluiden. Van 18 tot en met 21 februari zien wij u graag als gast bij onze stand, zodat u kennis kunt maken met een aantal verrassende ontwikkelingen rond de KNMV, waarbij we enkele bijzondere beursacties presenteren.
Actie: € 25 en cadeau!
De eerste kennismaking met de KNMV is traditioneel de motorparkeerplaats waar onze vrijwilligers zorg dragen voor de gratis bewaking. Exclusief voor de motorrijders is de kans om mee te dingen naar een gratis motoroutfit ter waarde van € 1.600. Het enige dat u hoeft te doen is de code van uw parkeersticker in te voeren op een van de computers die wij bij de parkeerplaats hiervoor beschikbaar stellen.

Eenmaal op de beursvloer is de KNMV gemakkelijk te vinden, op dezelfde plaats als vorig jaar, in Hal 11, bij de doorgang naar de importeurshal 12. Wie nog geen lid is kan aldaar gebruik maken van een prachtige aanbieding. Voor slechts € 25,- kunt u zich tot 1 januari 2011 aansluiten bij de KNMV en daarbij geven wij ook nog een leuk cadeautje weg. Uiteraard worden de huidige leden niet vergeten, want voor hen heeft de KNMV tevens een verrassing in petto. Kortom, voldoende aanleiding om naast al het motornieuws in Utrecht bij de KNMV te komen kijken!

bron KNMV

Joepie1958

Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) met de vrouw op zondag :D, volgens mij zijn we dan alleen :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.