wat gaan we doen met MFL nieuwjaarsborrel?

Gestart door DeWitte, 08 december, 2009, 19:38:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Gassie

ik bel wel ff vanmiddag en vraag ik of er een 25 terecht kunnen en wanneer we de gerechten moeten doorgeven
KTM SMT 2011

B-Witch

Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 09:18:09
ik bel wel ff vanmiddag en vraag ik of er een 25 terecht kunnen en wanneer we de gerechten moeten doorgeven

Dat gerechten doorgeven was vorig jaar omdat we in een kleine zaak waren, en omdat het anders te druk zou worden voor de kokkin.
Voor nu vind ik het persoonlijk prettiger om gewoon van de kaart te kiezen als ik aanschuif.... :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

zal eens bellen na de kerst waren vandaag gesloten
en dan zal ik meteen vragen of we inderdaad gewoon kunnen bestellen imo kun je met deze groep als er een 22 man meegaan ook beter van tevoren bestellen aangezien de bereidingstijden van gerechten toch wel behoorlijk uit mekaar kunnen liggen
KTM SMT 2011

B-Witch

Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 17:45:37
zal eens bellen na de kerst waren vandaag gesloten
en dan zal ik meteen vragen of we inderdaad gewoon kunnen bestellen imo kun je met deze groep als er een 22 man meegaan ook beter van tevoren bestellen aangezien de bereidingstijden van gerechten toch wel behoorlijk uit mekaar kunnen liggen

Een beetje restaurant moet dat zeker kunnen handelen  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Als er niets heel vreemds gebeurd, zijn wij ook van de partij.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: Suzuki-Girl© op 24 december, 2009, 19:41:59
Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 17:45:37
zal eens bellen na de kerst waren vandaag gesloten
en dan zal ik meteen vragen of we inderdaad gewoon kunnen bestellen imo kun je met deze groep als er een 22 man meegaan ook beter van tevoren bestellen aangezien de bereidingstijden van gerechten toch wel behoorlijk uit mekaar kunnen liggen

Een beetje restaurant moet dat zeker kunnen handelen  :?

En hier ben ik het ook 100% mee eens.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

update>

-Gassie en Ms
-Dwars en Ms  
-Timeeh en Ms
-Crazy J
-Motzypaldi en Ms
-Suzukigirl  
-Suzuki Limburg en Suzuki-Babe
-Steefke en Ms
-Yzf-Ron
-CrashBandicoot (per sms)
-QuatroFrits en Ms
-Busaberke en Ms?
-Ryen en Liekje?
-Rookie en Ms?


18 definitief tot nu toe :cool: wie nog meer? snel aanmelden :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 09:18:09
ik bel wel ff vanmiddag en vraag ik of er een 25 terecht kunnen en wanneer we de gerechten moeten doorgeven

na und???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 28 december, 2009, 09:53:05
Citaat van: Gassie op 24 december, 2009, 09:18:09
ik bel wel ff vanmiddag en vraag ik of er een 25 terecht kunnen en wanneer we de gerechten moeten doorgeven

na und???

ook ff eronder lezen had op die dag gebeld maar waren ze gesloten heb vandaag pas weer tijd zal het vandaag even doen zet het straks ff erop gaan om 4 open
KTM SMT 2011

DeWitte

keej

incl busaberke tot nu toe 19 man? wie nog meer?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

#57
heb net effe gebeld en gereserveerd voor 25 man
heb tevens even gevraagd hoe en wat met het eten
we kunnen gewoon a la carte bestellen maar dan wel rekening houden met een langere wachttijd als sommige mensen voorgerechten willen hebben (als je begrijpt wat ik bedoel)

we kunnen ook van te voren doorgeven wat we willen (is ook een kortere wachttijd omdat ze het klaar kunnen maken als we arriveren)

we kunnen ook een tapas menu pakken dan krijg je voorgerecht met soep en dan hoofdgerecht is een mix van vlees en vis tapas schotel waar iedereen vanaf kan pakken aangevuld met spare ribs en pizza puntjes  (deze kost 22 pp en is 1 schotel voor 2)

evt wijzigingen en uiteindelijke aantal mensen kan ik gewoon 1 week van te voren doorbellen
evt bestellingen kan ik op mail zetten

ik hoor wel jullie ideeën erover  :mrgreen:

mijn idee is om het laatste te doen dan heb je vanalles wat
KTM SMT 2011

B-Witch

Sorry Gaston.. :oops:
Dat hele idee om van te voren te bestellen of allemaal het zelfde te nemen, daar trek ik dus echt niet aan.
Als ik ga uit eten (en dat doe ik nu niet meer zo vaak) wil ik op zijn minst gewoon op dat moment zelf bepalen wat, en hoeveel ik bestel.
Ik wacht af wat de anderen ervan zeggen... :yes6rs:
(en voor de xxs portie die ik op kan, ga ik dus geen 22 euro betalen) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 28 december, 2009, 20:51:58
Sorry Gaston.. :oops:
Dat hele idee om van te voren te bestellen of allemaal het zelfde te nemen, daar trek ik dus echt niet aan.
Als ik ga uit eten (en dat doe ik nu niet meer zo vaak) wil ik op zijn minst gewoon op dat moment zelf bepalen wat, en hoeveel ik bestel.
Ik wacht af wat de anderen ervan zeggen... :yes6rs:
(en voor de xxs portie die ik op kan, ga ik dus geen 22 euro betalen) ;)

ik geef ook maar een idee he is geen verplichting dat we het zo moeten doen daarom zet ik het ook neer en heb ik ook gevraagd wat allemaal mogelijk is
KTM SMT 2011